Miten olette nimenneet naapureitanne?
Tällainen ketju on jossain ollut ennenkin ja ne oli hauskoja :)
Itse asun omakotialueella ja koiraihmisenä useimmat ovat "x(koiran nimi):n iskä/äiti/lapsi/teini". Naapurin koiran omistajan vanhemmat asuvat lähellä, joten ovat sitten "x:n mummo ja vaari". Niiden lisäksi löytyy 'perfektionisti kalamiehet' (postilaatikossa kalasymboli, piha täydellisesti huollettu), 'siskokset' (vanhapiikasiskokset, jotka asuu kahdestaan omakotitalossa) ja 'y (yrityksen nimi) tyypit'.
Kommentit (51)
Emme me heitä nimeä. Kutsumme heitä sukunimellä, tai joskus etunimellä, jos sen tiedämme. Jos emme tiedä nimeä ollenkaan, sanomme vaikka kahden pojan isä. Tai se, joka aina sanoo kuuluvasti hei. Tai Jennican mummi.
Ripsari, OnkoKaikkiHyvin, Tyrkky..
Norttimuija, H_i_n_tt_i-Sepi, Suomi-pipo, juoru-Liisa, Taiteilija ja pizza-naama. Nämä oikeasti moni meidän kerrostaloissa asuvista tunnistaa näillä nimillä. Heille itselleen näitä lemppareita ei käytetä.😁
Lonkkoperä ja miesystävänsä appelsiinikainalo, Röyhelöisen pariskunta, Vanha pappa, Kimittäjä, Uikuttaja, Noita-akka, Perseennuolijat, Polkkatukka, Tömistäjä, Itse insinööri.
"Vanha rouva" muutti taannoin pois. Oli aivan ihana ihminen ja naapuri.
Uuvatinmölö ja körmy on yksi ja sama henkilö. Muita naapureitamme ovat: puuhapete, poik, käläkäläkyttäkyttä, kannikka ja A-kämpän tyyppi. Kyllä, asuntomme on myynnissä🤣
Pieru-Petteri, Uikuttaja, Homojoonas
Juge ja ritu, naapurin mummo, ulla taalasmaa...
Alakerran nainen on Sekoboltsi ja hänen mies Lestadiolainen.
koiratyypit, skorpionimies, hullut
alakerran kolistelijan olen nimennyt küsimülküksi. 3 kerroksen kyylääjävanhukset friikeiksi
Jantteri, pihakyylä, tiukkapipo/nuttura liian kireällä, "professori" jne.
Juoppox, x tilalle tulee harvinainen sukunimi, joten en laita sitä tänne. Toinen naapuri koirannussija.
Ei ne nimittelyt menisi läpi täällä.