Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivalta lapsiperheessä

Vierailija
01.02.2015 |

Oletko kokenut?
Meillä tuli tänään iso riita mieheni kanssa. En tiedä mistä sellainen hirviö kuoriutui, mutta hän kävi minuun käsiksi. Ei lyönyt, mutta piti minua seinää vasten niin kovasti että molemmat käsivarteni ovat mustelmilla. Taapero näki kaiken ja pelästyi mitä tapahtuu.
En anna itselleni koskaan anteeksi, että hön joutui näkemään sen. En sitä lohdutonta itkua kädet pystyssä syliin haluen, kun mies ei päästänyt irti.
Lopulta mies lähti jonnekkin, ja me olemme nyt vanhempieni luona yötä. Huomenna aletaan suunnittelemaan sitten uutta elämää ilman miestä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se riita tuli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mutta paljon voimia! :(

Vierailija
4/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:43"]Mistä se riita tuli?
[/quote]
Lastenhoidosta. Mies oli ollut juhlimassa ja poti krapulaa, minä toivun leikkauksesta erittäin vahvojen lääkkeiden voimin.
Ap

Vierailija
5/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuolinen kertomus.

Huidoitko kenties miestä ensin, ja joutui pitämään sinua paikoillaan?

Vierailija
6/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, lähinnä nämä "miesflunssan" oireet alkoivat mennä niin yli. Itse olen toipilas, hänellä itseaiheutettu olo, eikä voinut sen vertaa joustaa.
Kävi mielessä olisiko eilen voinut sattua jotain, kun oli aivan eri mies kun se johon rakaistuin..

Vierailija
7/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo. Tuonko takia viet lapseltasi isän? Mieti nyt uudelleen!
Mieti tilanne, provosoitko miestä? Oliko riitaan joku oikea syy vai olitteko toisiinne turhautuneita?
Olisiko tilanteen voinut välttää? Jokaisella on se breaking point, ja sä saavutit sen miehesi pisteen. Se ei meinaa etteikö suhteenne voisi toimia.
Suosittelen keskustelua, kerrotte toisillenne miltä tuntui ja miten teistä olisi pitänyt toimia. Jos ette kaksin selviä, voitte ottaa yhteyttä esim. lyömättömään linjaan joka osaa avustaa teitä.
Mutta ole kiltti ja yritä selvittää ongelmat. Älä vie lapseltasi perhettä.
meillä oli väkivaltaa 2v seurustelun jälkeen. Keskusteltiin, ja otettiin käyttöön se että jos se toisen käytös alkaa pänniä ns. Liikaa niin poistutaan paikalta. keskusteltiin ja itkettiin. Nyt oltu yhdessä 9v, joista 6v täysin väkivallattomia. Ja meillä on ihana perhe. Jota en vaihtaisi mihinkään. Ja minä olin se, joka löi.

Vierailija
8/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:48"]Yksipuolinen kertomus.

Huidoitko kenties miestä ensin, ja joutui pitämään sinua paikoillaan?
[/quote]
En. Olen hyvin rauhallinen, en koskaan ole lyönyt ketään enkä muutakaan vastaavaa. Mies oli eteisessä pukeutumassa, tässä vaiheessa jo lähdössä johonkin,ilmoittamatta. Tietysti suutuin ja murruin ja omaan ärsyttävään tapaani soitin suutani ja jankkasin minne matka. Ei se silti oikeuta mielestäni tuollaiseen. Lasten nähden.

Vierailija
9/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:48"]Yksipuolinen kertomus.   Huidoitko kenties miestä ensin, ja joutui pitämään sinua paikoillaan? [/quote] En. Olen hyvin rauhallinen, en koskaan ole lyönyt ketään enkä muutakaan vastaavaa. Mies oli eteisessä pukeutumassa, tässä vaiheessa jo lähdössä johonkin,ilmoittamatta. Tietysti suutuin ja murruin ja omaan ärsyttävään tapaani soitin suutani ja jankkasin minne matka. Ei se silti oikeuta mielestäni tuollaiseen. Lasten nähden.

[/quote]

Eli provosoit, ja mies hermostui. Tämäpä selvä. Et näe itsessäsi mitään vikaa?

Saat provosoida maailman tappiin asti? Kokeile samaa viikonloppuna nakkikioskilla.

Vierailija
10/21 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:48"]Yksipuolinen kertomus.   Huidoitko kenties miestä ensin, ja joutui pitämään sinua paikoillaan? [/quote] En. Olen hyvin rauhallinen, en koskaan ole lyönyt ketään enkä muutakaan vastaavaa. Mies oli eteisessä pukeutumassa, tässä vaiheessa jo lähdössä johonkin,ilmoittamatta. Tietysti suutuin ja murruin ja omaan ärsyttävään tapaani soitin suutani ja jankkasin minne matka. Ei se silti oikeuta mielestäni tuollaiseen. Lasten nähden.

[/quote]

Eli provosoit, ja mies hermostui. Tämäpä selvä. Et näe itsessäsi mitään vikaa?

Saat provosoida maailman tappiin asti? Kokeile samaa viikonloppuna nakkikioskilla.
[/quote]
Kyllä näen itsessäni vikaa, olen ottanut jo syyt niskoilleni koko riidasta. Pointtina tässä oli tuo miehen fyysinen teko.

Vierailija
11/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikean päätöksen. Tsemppiä jatkoon ja ihanaa, että laitat lapsesi kaiken edelle! Olet vahva!

Vierailija
12/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhden välikohtauksen jälkeen olet jo varma, että haluat nyt erota, ei tuo riita tainnut olla ainoa syy. Ehkä oikeastaan etsit sitä syytä ja nyt löysit sellaisen. Helppo sitten sanoa, että ero oli miehen syytä.

Vierailija
13/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:08"]Jos yhden välikohtauksen jälkeen olet jo varma, että haluat nyt erota, ei tuo riita tainnut olla ainoa syy. Ehkä oikeastaan etsit sitä syytä ja nyt löysit sellaisen. Helppo sitten sanoa, että ero oli miehen syytä.
[/quote]
Pitäiskö sun mielestä aapeen jäädä odottelemaan koska äijä heilauttaa nyrkkiä?
Mun mielestä teit oikein kun lähdit.
Jos hetkeäkään pelkäsit miestäsi, niin ehdottomasti oikea päätös.

Vierailija
14/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vähästä ero tulee. No, ymmärtää sen kun nykyään ei jakseta eikä viitsitä yrittää mitään.

Vierailija
15/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä idiooteista jotka sanovat että provosoit ja teet väärin erotessasi "perusteetta".
Teet täysin oikein, ja ennen kaikkea oikein lastasi kohtaan. Olisipa minulla ollut yhtä fiksu äiti! Fyysinen väkivalta ei kuulu parisuhteeseen, eikä lapsen täydy joutua sitä näkemään.

Tsemppiä, olet rohkea lähtiessäsi.

Vierailija
16/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ketään muuta haittaa tässä se, että mies juo krapulaan asti lastensa äidin ollessa huonokuntoinen? Tai se, että mies on noin vain lähdössä johonkin ja olettaa puolikuntoisen vaimon hoitavan lapset, keskustelematta ja kertomatta, milloin aikoo palata? Ei välttämättä niin iso menetys, jos ap lähtee.

Vierailija
17/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus ku jotkut oikein odottavat tollasta tilaisuutta että no niin nyt se löi mua-> ero. Niin sanottiin naistenlehdessäkin ja av vauvassa. Kyllä varmaan olisit huomannut aikaisemminkin että miehesi on väkivaltainen jos kerran lapsiakin jo teillä on.

Vierailija
18/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. Muutamat puhelut ja viestit vaihdettu, miehellä on ollut toinen nainen 2kk ajan. Eilen heille oli tullut riitaa ja siksi miehellä oli kilahtanut ja kunnolla. Oli erittäin pahoillaan ja "vihaa itseään" mutta haluaa minut takaisin.
Niin nyt kun toinen nainen jätti.
Vihani nousi juuri huikeisiin lukemiin.
Nyt muutama tunti unta ennen arkea...
Ap

Vierailija
19/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 04:25"]

Noniin.. Muutamat puhelut ja viestit vaihdettu, miehellä on ollut toinen nainen 2kk ajan. Eilen heille oli tullut riitaa ja siksi miehellä oli kilahtanut ja kunnolla. Oli erittäin pahoillaan ja "vihaa itseään" mutta haluaa minut takaisin. Niin nyt kun toinen nainen jätti. Vihani nousi juuri huikeisiin lukemiin. Nyt muutama tunti unta ennen arkea... Ap

[/quote]

Älä nyt vaan takaisin ota! 

Vierailija
20/21 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Nytkö paljastui samassa kolmas osapuoli?

ei kuullosta hienolta, ei

mun vanhemmat, silloin kun olin lapsi...vielä tuonkin jälkeen oli yhdessä. Ja meillä oli siellä ahdistavaa kuunnella sitä. Ja aggressiivista jouduttiin pelkäämään.

mun mielestä olis mun henkisen hyvinvoinni kannalta ollut parempi, jos äiti olis uskaltanut lähteä. Mutta se jäi.

nyt ne on molemmat ok, mutta raskasta on ollut.

muusta en tiedä, mutta pelkääminen on kauheeta. Joka päivä...paitsi sunnuntaina, ku faija nukku krapulaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän