Noora Rädyn "upeat kuvat"
http://m.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1422538174625.html
No okei, kiva että kerrankin tuollainen isompi tyttö pääsee tälläisiin kuviin ja kehutaan. Ei aina mitään luurankoja silareilla. Mutta silti... Tykkään itsekin treenatusta vartalosta, mutta onhan tuossa aika paljon ylimääräistä löllöä.. Mutta kai se hommansa osaa! Pisteet siitä että kehtaa näytellä ei-niin-timmiä-kroppaa lehdessä!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"]Milloinhan joku vastaavan ruumiinrakenteen omaava mies pääsee "upeisiin kuviin" ja saa suitsutusta? Ei sillä, että kovin moni mies edes haluaisi, mutta tuon nyt tämänkin tuplastandarin tähän. [/quote] Varmaan on ollut jääkiekkopoikia vastaavissa kuvissa.
[/quote]
Doubt that.
Jostain raksamieskalenterista voi löytyä tuon tyyppisiä miesvartaloita jos sellainen on joskus kuvattu.
Kyllä ne on aina näitä slimmejä Biebereitä ja Beckhameja jos mies esitetään "upeissa kuvissa".
[/quote]siis mitäköhän sä nyt tuolla "vastaavalla ruumiinrakenteella" tarkoitat jos et lihaksikasta? Mutta tässä vastaavia, hyvällä maulla otettuja kuvia kalpan miehistä: http://m.iltalehti.fi/jaakiekko/2011101414569210_jk.shtml
Haha, ketju aloitettu samaan aikaan, kun Ruusilaa kehuskelevia viestejä alkoi tulla toiseen ketjuun. Ilmeisesti Sohvilla on pakkomielle?
Vanhoina hyvinä aikoina kuvia otettiin selkaisista jotka olivat oikeasti kauniita. Nykyään jos et ole tarpeeksi kaunis kuviin alat tekemään itsestäsi sellaista. Sen vuoksi näitä silarihuulipimuja pompsahtelee verkkokalvoille alvariinsa. Kyllä keinotekoisen tunnistaa onneksi vielä aidosta.
laura on harvinainen suomi-nainen! sääli ettei ole enempi esikuvana!
Lol mikä punkero, kyllä fitness on uusi laiha.
Pakko olla massaa, jos meinaa miesten kanssa pärjätä. Siellä pikkutirri lentää kuin leppäkeihäs mitättömästäkin törmäyksestä.
Eisaatana.
Mikä helvetin tarve kaiken kokoisilla ja ikäisillä ja näköisillä naisilla on mennä näihin "upeisiin" kuviin :(
Tuostakin on nyt väen vänkällä yritetty jo pitkän aikaa tehdä "upeaa" näiden paskalehtien toimesta. Jopa naisista jotkut ovat upeita ihan vaan siellä "siviilielämässä"... ei kaikkia ole tarkoitettu pyllistelemään lehtiin.
Massankasvatus kausi menossa. Jos treenataan voimaa niin pitää syödä runsaasti yli.
Upea mimmi. Vähän toista kuin perus silikonifitnessbimbot.
,Mitä vitun löllöä?? Olet tainnu katella niitä fitnesspimuja blogeista vähän liikaa. Siellä on semmosta anorekstista kuivaa kalkkunaa pullistelemassa hauista että oikein oksettaa. Minusta Noora on upean näköinen nainen upealla urheillullisella kropalla. Olen kateellinen. N24
120 kg kyykystä?
Saan itse 77kg ja pidän sitä huipputuloksena. Saan vähemmän kyykystä ja olen mies. Ällistyttävää.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:23"]
120 kg kyykystä?
Saan itse 77kg ja pidän sitä huipputuloksena. Saan vähemmän kyykystä ja olen mies. Ällistyttävää.
T: 11cm mies
[/quote]
77kg on hyvä tulos. Harva saa niin paljoa. Muista kuitenkin että tuo nainen on urheilija. Hänellä on aikaa harjoitella.
Milloinhan joku vastaavan ruumiinrakenteen omaava mies pääsee "upeisiin kuviin" ja saa suitsutusta?
Ei sillä, että kovin moni mies edes haluaisi, mutta tuon nyt tämänkin tuplastandarin tähän.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"]Milloinhan joku vastaavan ruumiinrakenteen omaava mies pääsee "upeisiin kuviin" ja saa suitsutusta? Ei sillä, että kovin moni mies edes haluaisi, mutta tuon nyt tämänkin tuplastandarin tähän. [/quote] Varmaan on ollut jääkiekkopoikia vastaavissa kuvissa.
[/quote]
Doubt that.
Jostain raksamieskalenterista voi löytyä tuon tyyppisiä miesvartaloita jos sellainen on joskus kuvattu.
Kyllä ne on aina näitä slimmejä Biebereitä ja Beckhameja jos mies esitetään "upeissa kuvissa".