Mitä puoluetta äänestät vaaleissa?
Itse luultavasti itsenäisyyspuoluetta tai muutos puoluetta.
Kommentit (29)
SDP tai Vihreät, never ever never Persuja
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:39"]Kuka idiootti äänestäisi vasemmistoa?? :D
[/quote]
Tollo, joka luulee että valtion rahat tulevat seinästä. Niitä valitettavasti tälläkin palstalla riittää.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:37"]Keskustaa tai persuja. En oo vielä päättänyt. Sitä joka peruu paskalain.
[/quote]
Keskusta keksi paskalain että tuskin tulevat sitä perumaan
PS on sen sijaan vaatinut ko. lain perumista.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:27"]Itse luultavasti itsenäisyyspuoluetta tai muutos puoluetta.
[/quote]
Älä nyt ainakaan IPUa äänestä. En halua Seppo Papusta ym. hörhöjä eduskuntaan.
Naisten ei pitäisi äänestää. Ajaisikohan persut naisten äänioikeuden poistamista?
Äänestän varmaan Muutosta, eli oikein kamalia rasisteja tai jotain muuta minipuoluetta. Äänestin ennen persuja mutta mikä niiden linja oikeastaan on? Katolilais-oikeistolainen? Ei kiitos!
Äänestän kokoomusta tai ehkä keskustaa. Niiden hallitus olisi työni kannalta edullisinta. Sossukaljarahojen jakamisen varmistaminen ja lisääminen vasemmiston toimesta ei auta minua yhtään.
Äänestän Vihreitä (Maaseutu sellaista).
En ainakaan demarei, kokoomusta, vasurei tai vihrei..
Todennäköisesti kristillisdemokraatteja.
Keskustaa tai persuja. En oo vielä päättänyt. Sitä joka peruu paskalain.
Katsotaan mitä Porin tapauksessa selviää. Ehkä persuja.
En ainakaan kokoomusta, vihreitä, RKP:ta tai kristillisiä.
Vasureita t. Entinen vihreä, mutta nyt ovat paskoneet täällä paikallispolitiikassa niin huolella, että on pakko vaihtaa puoluetta
En tiedä. Arvoiltani olen vasuri. Ennen äänestin Vihreitä ja Vasemmistoliittoa. Viime aikoina ne on kuitenkin tehnyt kaikenlaista omien arvojeni vastaista. SDP taas ei tee yhtään mitään, niin turha niitä on äänestää passiivisena istumaan sinne. Täytyy vielä puntaroida.