Lue keskustelun säännöt.
Mikä ihmeen vimma kundeilla on uutta muijaa iskiessä valittaa muksujensa äideistä? Eli ex-muijistaan..
09.09.2006 |
Tämän kesän aikana kuulin erään laulajapojan taas kovin kauniisti kuvailevan exäänsä, minua iskiessään =( Säälittää se muija, an itse haluaisi että noin puhuttaisiin selän tkana..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla