Tapailuvaihe ja hidas eteneminen
Onko se vain niin, että sen tietää heti, jos jostain kiinnostuu, vaikkei tuntisi entuudestaan? Pitäisikö pareilla ekoilla treffeillä jo olla kipinöitä, vai voiko ne syttyä myöhemmin? En pysty jatkaa tarkoituksenmukaista deittailua, jos en ole ihastunut, "ihan jees"-mieheen, vaikka speksit olis kohdallaan.
Miten voin edes koskaan tutustua kehenkään, kun en ole kiinnostunut ihmisistä ennen kuin tunnen heitä tarkemmin? Itseään ruokkiva oravanpyörä tämä mun ongelma. Voi helvetti, että lähtee järki. Olen vielä hiljaisemman puoleinen ja mielellään tarkkailen ihmisten käyttäytymistä pitkään ennen kontaktin ottoa, mutta eihän se toimi kun treffeillä pitäisi olla yhtä lailla siinä toiminnassa ja keskustelussa mukana. Oon elämässäni ihastunut vain ja ainoastaan sellaisiin miehiin, joihin oon tutustunut pitkään ihan muiden asioiden takia kuin deittailun.
Kavereiden kaverit ja harrastukset ja muut on tuttuja neuvoja siihen, miten pääsee tutustumaan ihmisiin ilman sitä kahdenkeskisen tapaamisen stressiä, mutta alkaa olla jo nekin piirit nähty. Varattuihin on niin paljon helpompi tutustua kuin potentiaalisiin miehiin. Rentous ja avoimuus ja omana itsenä olo... Tiedän, että oon epävarma ja varpaillani ja pohdin, että olenko mä tuolle ja tuolle sopiva ja mitähän se tästä on mieltä, mitä sanon. En ole itsevarma :(
En halua olla sinkku ikuisesti, mutta luulen, että mun luonteella tästä hommasta ei tuu valmista koskaan. Ja kun tunnistan omat vikani, niin tää on entistä tuskasempaa. Kunhan tässä avauduin... Miten te oikeen pariudutte??
Kommentit (24)
Onko tämä kipinä seksuaalista vetovoimaa? Eli tunnetko ensitreffeillä halua heittää legginsit nurkkaan?
Minä en tuntenut, mutta mies oli ihan ok. Nyt muutaman kerran tapailun jälkeen odotan kovasti yhteudenottoja ja ajattelen häntä paljon. Edelleenkään en osaa sanoa haluanko häntä.
Onko tuhoon tuomittua?
Pakko pullaa se on, jos tapailee IHAN yes-miestä/naista. Kait siinä alkuvaiheessakin täytyy jollain tapaa tajuntaan iskeä, että tästä vois tulla jotain. Parhaassa tapauksessa synkkaa juttujen tasolla ja vielä fyysinen olemuskin saa fiilikset kattoon.
Kiitos kannustuksesta ihmiset! Herkkä kyllä olen, ja hidas kaiken uuden suhteen. Kaikilla meillä kai on elämässä haastetta. Tämä taitaa olla mulle se kivikkoisin osa minuudessani. AP
Mä uskon et ilman kipinöitä ja kipinöiden kanssa suhde voi yhtä lailla onnistua, kuhan jotain yhteyttä edes aluks tuntee.. Ihmiset ovat varmasti hyvin erilaisia jo perustemperamentistaan johtuen miten pian yleensä heillä tunteet kaikkinensa syttyvät. On hyvä kun tiedostaa ja myöntää itselleen ns. hitautens ja luottaa vaan siihen et kyl se aika sit kertoo mitä tuleman pitää, eikä heti ole äkkivääränä johtopäätöksiä tekemässä..