Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailuvaihe ja hidas eteneminen

Vierailija
01.02.2015 |

Onko se vain niin, että sen tietää heti, jos jostain kiinnostuu, vaikkei tuntisi entuudestaan? Pitäisikö pareilla ekoilla treffeillä jo olla kipinöitä, vai voiko ne syttyä myöhemmin? En pysty jatkaa tarkoituksenmukaista deittailua, jos en ole ihastunut, "ihan jees"-mieheen, vaikka speksit olis kohdallaan.

Miten voin edes koskaan tutustua kehenkään, kun en ole kiinnostunut ihmisistä ennen kuin tunnen heitä tarkemmin? Itseään ruokkiva oravanpyörä tämä mun ongelma. Voi helvetti, että lähtee järki. Olen vielä hiljaisemman puoleinen ja mielellään tarkkailen ihmisten käyttäytymistä pitkään ennen kontaktin ottoa, mutta eihän se toimi kun treffeillä pitäisi olla yhtä lailla siinä toiminnassa ja keskustelussa mukana. Oon elämässäni ihastunut vain ja ainoastaan sellaisiin miehiin, joihin oon tutustunut pitkään ihan muiden asioiden takia kuin deittailun.

Kavereiden kaverit ja harrastukset ja muut on tuttuja neuvoja siihen, miten pääsee tutustumaan ihmisiin ilman sitä kahdenkeskisen tapaamisen stressiä, mutta alkaa olla jo nekin piirit nähty. Varattuihin on niin paljon helpompi tutustua kuin potentiaalisiin miehiin. Rentous ja avoimuus ja omana itsenä olo... Tiedän, että oon epävarma ja varpaillani ja pohdin, että olenko mä tuolle ja tuolle sopiva ja mitähän se tästä on mieltä, mitä sanon. En ole itsevarma :(

En halua olla sinkku ikuisesti, mutta luulen, että mun luonteella tästä hommasta ei tuu valmista koskaan. Ja kun tunnistan omat vikani, niin tää on entistä tuskasempaa. Kunhan tässä avauduin... Miten te oikeen pariudutte??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit tämmösiä, ota housut pois niin kyllä kipinöi!

Vierailija
2/24 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ehkä keskivertoa herkempi ihminen. Analysoit mielelläsi ja pohdit syvällisesti asioita.

Minullekin äkkirakastuminen oli vieras ajatus. Jokaisen poikaystäväni olin tuntenut ainakin jollain tapaa jo paljon aiemmin ennen kuin välillemme syntyi seurustelusuhde. Nykyisen miesystäväni kanssa en olisi uskonut ensitapaamisen jälkeen tapahtuvan mitään. Hän jäi mieleen kuitenkin. Törmäsimme toisiimme muutaman kerran vuoden aikana kunnes se kuuluisa kipinä sai tulta alleen ja rakastuimme. Olemme nykyään tuore avopari :)

Ap, säilytä herkkyytesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle huomio, että kaikki suhteet eivät ala intohimoisella rakkaudella. Hyviä suhteita voi muodotua niistäkin, joissa lähdetään liikkeelle yhteisitä mielenkiinnon kohteista ja keskustelunaiheista. Mulle itselleni on tärkeämpää että ihminen jonka kanssa jaan elämäni, on hyvää seuraa kuin loistava sängyssä ja vie jatkuvasti jalat alta. Koska trust me, se häviää.

Vierailija
4/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ainakaan katsele miestä, joka haluaa "edetä rauhassa." Nykyisen (ja toivottavasti viimeisen) kanssa olemme päivittäin yhteyksissä, puhumme puhelimessa monta kertaa päivässä ja taoaamme viikonloppuisin. Niin ja vastailemme nopeasti viesteihin emmekä odotuta toisiamme. Toimii :)

Vierailija
5/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:41"]No enpä ainakaan katsele miestä, joka haluaa "edetä rauhassa." Nykyisen (ja toivottavasti viimeisen) kanssa olemme päivittäin yhteyksissä, puhumme puhelimessa monta kertaa päivässä ja taoaamme viikonloppuisin. Niin ja vastailemme nopeasti viesteihin emmekä odotuta toisiamme. Toimii :)
[/quote]

Vittu. Tapaamme.

Vierailija
6/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tuntee heti, jos jonkun kanssa natsaa. Älä ap jää jarruttelemaan juttuun, jos tunteita ei ala kuulumaan.

Pakko kertoo oma stoori. :)

Tapasin netissä mielenkiintoisen miehen, johon jäin koukkuun heti alusta alkaen. Kaikki vaan jotenkin natsas ja ihastuin. Olin niin totally lätkässä persoonaan, että ennen ensimmäistä tapaamista ajattelin, ettei miehen ulkonäöllä olis mitään väliä. No mies osoittautuikin tyypiks jonka olin sattumoisin tavannut aiemmin ja olemus oli pistänyt pään sekaisin. Se oli fyysisestikin niin vetovoimainen, että ajattelin salaa eka kerran nähdessäni, että panisin. Kuitenkaan ilman tota nettideittailua oltais tuskin muuten osuttu yksiin. Tää juttu on vielä auki, mutten toivo mitää niin paljon, kun että tää onnistuu. <3

Vierailija
7/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:39"]

Edelliselle huomio, että kaikki suhteet eivät ala intohimoisella rakkaudella. Hyviä suhteita voi muodotua niistäkin, joissa lähdetään liikkeelle yhteisitä mielenkiinnon kohteista ja keskustelunaiheista. Mulle itselleni on tärkeämpää että ihminen jonka kanssa jaan elämäni, on hyvää seuraa kuin loistava sängyssä ja vie jatkuvasti jalat alta. Koska trust me, se häviää.

Tarkoitin kommentilla, että jollain tapaa täytyy synkata, joko juttujen tasolla tai fyysisesti. Parhaassa tapauksessa molemmat puolet natsaa.

[/quote]

Vierailija
8/24 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehota olemaan sellaisten kanssa läheisessä suhteessa odottelemassa ja toivomassa, joiden kanssa ei tunne intohimoa tai kipinää tai miksi sitä kutsuukin. Epäreilua itselle ja toiselle! Jokainen ansaitsee räiskettä ja syvää rakkautta!

Vierailija
9/24 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään pääse koskaan siihen vaiheeseen, että kiinnostus, intohimo, tutustuminen, yhdessäolo ym. kaikki mätsäisi. ymmärrän apn tuskan!

Vierailija
10/24 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:39"]

[/quote]

Meillä ei ole 25 vuodessa hävinnyt. Taidamme olla aia epänormaaleja vaikka suhde alkoi fyysisestä vetovoimasta ja kipinästä.

Vierailija
11/24 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujojen ja hiljaisten ongelma ollut aina, tai ainakin hidaste tutustua. Tarvii vain extrajaksamista tuohon alkuun.

Vierailija
12/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu!

Vierailija
13/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paras parisuhteeni on ollut se kun kesti n puoli vuotta kun oikeasti tajusi kuinka mahtava se tyyppi on

Vierailija
14/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pariudu koskaan. Jos olet yksi niistä.

Vierailija
15/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kipinän kannalla. Se pitää ehdottomasti olla.

Vierailija
16/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä kipinöistä, eivät ole ikinä heti tapahtuneet. Nykyisen kanssa tutustutaan ja käydään treffeillä, on hauskaa ja alkaa tuntua siltä että tässä olisi jotain. Hänen kanssaan tuntuu hyvältä olla. Ehkä se on kipinöitä tärkeämpää?

Vierailija
17/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:35"]

Enpä tiedä kipinöistä, eivät ole ikinä heti tapahtuneet. Nykyisen kanssa tutustutaan ja käydään treffeillä, on hauskaa ja alkaa tuntua siltä että tässä olisi jotain. Hänen kanssaan tuntuu hyvältä olla. Ehkä se on kipinöitä tärkeämpää?

[/quote]

Ei kipinän tuntu estä sitä että toisen kanssa tuntuu hyvälle tai sitä että tässä on jotain.

Vierailija
18/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa neuvoisin aloittajaa vain harrastamaan paljon ja olemaan muuten aktiivinen elämässä. Siten olet myös itse "esillä" ja sinuun voi ihastua salakavalasti ilman, että joudut niille treffeille heti alkuun :)

Vierailija
19/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Ei kukaan väittänytkään, että "kipinät" estäisivät jotain, muttei voi myöskään väittää, että niitä pitäisi kaikkien tuntea.

Vierailija
20/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä tapailla rauhassakin ihmisiä. tehkää vaikka jotain yhteistä, esim. käykää vaikka harrastuksissa ja lenkillä jne. Kyllä niihin voi kaveripohjallakin ja siitäpä sitten tutustutte samalla. Ei se niin vaikeaa ole.

Menkää vaikka katteleen museoon tai lähette viroon hakeen viinaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän