French Montana - Poison ja Sofia Ruusila
Miksei täällä ollut keskustelua aiheesta? Mitä mieltä olitte Suomen oman Sohvin näyttelijäntaidoista?
pahoittelut, mutta käytän tablettia, joten en voi heittää linkkiä. Toivottavasti osaatte itse googlettaa.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:02"]Ei ole kovin montaa näyttökertaa videolla[/quote]Kahdessa päivässä 130000, ei nyt mikään ihan pieni määrä kuitenkaan.[/quote]Kyllä se aika pieni määrä on globaaleilla musiikkimarkkinoilla. :D[/quote]Frenchin aiemmat lähiaikojen videot on ottaneet 3 miljoonaa katsojaa 3 kk:ssa ja 10 miljoonaa katsojaa 5 kk:ssa. Poison on aikalailla samalla uralla. Frenchin suosituin video on katsottu 46 miljoonaa kertaa vuoden aikana, eli enemmän kuin esim. Adam Lambertin suosituin 5 vuodessa.[/quote]
Noi Frenchin suosituimmat videot on julkastu sen omalla vevo-kanavalla, tämä Poison on julkastu Worldstar hiphopilla. Toki tämäkin voi saada sen kymppimiljoonan tai useammankin, jos French julkasee tän omalla kanavallaan.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:59"]En ole katsonut, vaikuttaa Sohvin postaamien ruutukaappausten perusteella tosi halvalta ja kököltä. Hymy-lehti muuten otti yhteyden Sohvin laittomista töistä, nyt ei tartte hetkeen lähteä Amerikkaan :D
[/quote]
Jotekin toi hymy lehden juttu on niin käsittämätön. Ollaan niin moraalin vartioita ja niin laillisuuden puolesta puhujia. Hymy-lehti, voiko enää moraalittomampaa julkaisua olla ja puolet jutuista hankittu epämääräisin keinoin. Pata kattilaa soimaa.
Eiköhän jenkit itse olisi saanut selville tuonkin, jos se heitä kiinnostaa. Hymy Suomen ikioma kätyrilehti. Nyt ne varmaan soittelee sinne saadakseen tietoa miten homma edistyy ja mitä sanktiota tulee.
Miksei ne julkaise ja vie poliisille listoja kaikista huumeita käyttävistä julkkiksista tai ihan taviksistakin? Se vasta kivaa olisi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:05"]Niko ja Sofia tuntee Losissa asuvan näyttelijän Kwame Boatengin. Sen kautta pääsivät, ja Kwame on itsekin tolla videolla. Tieto. [/quote] Sohvilla on nettiaika alkanut...[/quote]
Vituttaako ku Niko ja Sohvi tuntee Losista kaikkia näyttelijöitä ja tuottajia, ja sä syöt vaan räkää työttömänä spurguna perähikiällä?
[/quote]
:DDDDDDD KUKA täällä suoltaa näitä kommentteja? Yleensä kun veikkaillaan puheenaiheen itse saapuneen paikalle pyörittelen lähinnä silmiäni, mutta näihin Sohvia koskeviin keskusteluihin tulee niin ihme settiä että huh..
[/quote]
Haha, niinpä. Oon siis tuo räkää syövä luuseri. Tauski on toinen, joka ilmaantui tänne itseään koskevaan ketjuun. Taukki&tositaukki! Mä oon kyllä hirmu kade, kun en esiinny vessapaperinkeltaiseen froteetakkiin pukeutuneen räp-mogulin laatuvideolla.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:05"]Niko ja Sofia tuntee Losissa asuvan näyttelijän Kwame Boatengin. Sen kautta pääsivät, ja Kwame on itsekin tolla videolla. Tieto. [/quote] Sohvilla on nettiaika alkanut...[/quote]
Vituttaako ku Niko ja Sohvi tuntee Losista kaikkia näyttelijöitä ja tuottajia, ja sä syöt vaan räkää työttömänä spurguna perähikiällä?
[/quote]
:DDDDDDD KUKA täällä suoltaa näitä kommentteja? Yleensä kun veikkaillaan puheenaiheen itse saapuneen paikalle pyörittelen lähinnä silmiäni, mutta näihin Sohvia koskeviin keskusteluihin tulee niin ihme settiä että huh..
[/quote]
Haha, niinpä. Oon siis tuo räkää syövä luuseri. Tauski on toinen, joka ilmaantui tänne itseään koskevaan ketjuun. Taukki&tositaukki! Mä oon kyllä hirmu kade, kun en esiinny vessapaperinkeltaiseen froteetakkiin pukeutuneen räp-mogulin laatuvideolla.
[/quote]
Hei, voisitko linkata ketjun mihin Tauski kommentoi? Sehän ei ole kovin kummoinen kirjoittaja. Ois kiva nähdä tunnistaisinko sen kirjoitukset.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hei, voisitko linkata ketjun mihin Tauski kommentoi? Sehän ei ole kovin kummoinen kirjoittaja. Ois kiva nähdä tunnistaisinko sen kirjoitukset.
[/quote]
No kokeilen etsiä, hetkinen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Vituttaks sua, kun mä tunnen noita nhl jääkiekkoilijoita sieltä amerikoista, ja sä syöt vaan makaroonilaatikkoa lihavana siellä emäjunttilassa?
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3997406/tauski_afrikan_tahti/sivu/2 viesti 32 alkaen Taukki ilmestyi ketjuun.
Sofia hei, dumppaa se jätskikauppiaas ja ota tommonen joku rikas naisia kunnioittava räppinekru. :D
Aa, nyt mä alan käsittää. Palstapersuille on liikaa että Sofia on mamu ja räpissä on muutama musta ollut joskus.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:40"]http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/3997406/tauski_afrikan_tahti/sivu/2 viesti 32 alkaen Taukki ilmestyi ketjuun.
[/quote]
Kiitos, toi oli hauska ketju. Tauski aaveellä, kaikkea sitä täältä löytyy.
Tiedän että on moukkamaisra arvostella toisten ulkonäköä mutta sanon silti: kauneusleikkaukset hivuttavat Sofiaa pikkuhiljaa Tuksun näköiseksi. Erityisesti videon still-kuvasta tulee aivan mieleen Johanna parhaina aikoinaan :/
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:50"]Aa, nyt mä alan käsittää. Palstapersuille on liikaa että Sofia on mamu ja räpissä on muutama musta ollut joskus.
[/quote]
Siis mitä sä käsitit? Millä tavalla liikaa mitä?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:02"]Frenchin aiemmat lähiaikojen videot on ottaneet 3 miljoonaa katsojaa 3 kk:ssa ja 10 miljoonaa katsojaa 5 kk:ssa. Poison on aikalailla samalla uralla. Frenchin suosituin video on katsottu 46 miljoonaa kertaa vuoden aikana, eli enemmän kuin esim. Adam Lambertin suosituin 5 vuodessa.[/quote]Noi Frenchin suosituimmat videot on julkastu sen omalla vevo-kanavalla, tämä Poison on julkastu Worldstar hiphopilla. Toki tämäkin voi saada sen kymppimiljoonan tai useammankin, jos French julkasee tän omalla kanavallaan.[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:57"]Väkisinkin jäin miettimään että miten ihmeessä Ruusila ja Montana ovat löytäneet toisensa? Onko Sofia ja Niko käyneet yhdessä läpi kaikki tutut jotka vain jollain tapaa ovat tekemisissä Kardashianin kanssa että pääsisivät jollain konsteilla heitä tapaamaan. Seurasivathan he Kardashiania sinne ravintolaakin päivystämään ja löyttäytyivät oikein viereiseen pöytään jotta Sohvi bongattaisiin.[/quote] Niko ja Sofia tuntee Losissa asuvan näyttelijän Kwame Boatengin. Sen kautta pääsivät, ja Kwame on itsekin tolla videolla. Tieto. [/quote] Sohvilla on nettiaika alkanut...[/quote]
Frenchin suosituimmat videot on ne joissa se on ollut fiittaajana will.i.amille ja Jennifer Lopezille (jotain sata miltisiä kumpikin). Ja nyt hän on siis päässyt Sofian videolle.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"]
[/quote]
Nyyh! Kuinka kehtasit :'( tiedoksesi, räkän syönti on addiktoivaa ja yritän päästä siitä eroon! Aloitan uuden, uhkeamman elämän Tallinnan reissulla ja postaamalla salikuvia instagramiin! Tulen yhtä klamuuriksi kuin Sofia!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:02"]Frenchin aiemmat lähiaikojen videot on ottaneet 3 miljoonaa katsojaa 3 kk:ssa ja 10 miljoonaa katsojaa 5 kk:ssa. Poison on aikalailla samalla uralla. Frenchin suosituin video on katsottu 46 miljoonaa kertaa vuoden aikana, eli enemmän kuin esim. Adam Lambertin suosituin 5 vuodessa.[/quote]Noi Frenchin suosituimmat videot on julkastu sen omalla vevo-kanavalla, tämä Poison on julkastu Worldstar hiphopilla. Toki tämäkin voi saada sen kymppimiljoonan tai useammankin, jos French julkasee tän omalla kanavallaan.[/quote]
Frenchin suosituimmat videot on ne joissa se on ollut fiittaajana will.i.amille ja Jennifer Lopezille (jotain sata miltisiä kumpikin). Ja nyt hän on siis päässyt Sofian videolle.
Musta toi biisi on ihan kiva. Jos joku haluaa tehdä ton tyyppistä työtä , niin kiva hänelle. Silloin työtilaisuudet on jenkeissä. Paperit ja luvat vaan kuntoon ja menoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:05"]Niko ja Sofia tuntee Losissa asuvan näyttelijän Kwame Boatengin. Sen kautta pääsivät, ja Kwame on itsekin tolla videolla. Tieto. [/quote] Sohvilla on nettiaika alkanut...[/quote] Vituttaako ku Niko ja Sohvi tuntee Losista kaikkia näyttelijöitä ja tuottajia, ja sä syöt vaan räkää työttömänä spurguna perähikiällä? [/quote] Vituttaks sua, kun mä tunnen noita nhl jääkiekkoilijoita sieltä amerikoista, ja sä syöt vaan makaroonilaatikkoa lihavana siellä emäjunttilassa?[/quote]
Mahtaa nhl-kiekkoilijat olla ylpeitä ku av-kusipää tuntee ne.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:00"]Musta toi biisi on ihan kiva. Jos joku haluaa tehdä ton tyyppistä työtä , niin kiva hänelle. Silloin työtilaisuudet on jenkeissä. Paperit ja luvat vaan kuntoon ja menoksi.
[/quote]
On niin kumma. Sofialla voisi oikeasti olla jopa jotain saumaa kun tekisi kunnolla töitä: Hoitaisi luvat kuntoon, ottaisi kielikursseja, unohtaisi Kardashianin matkimisen ja brändäisi itsensä Miss Helsingiksi ja bikini-kilpailijaksi. Sohvilla on PALJON enemmän mahdollisuuksia kuin monilla menestyneillä on aloittaessaan ollut - ja mitä Sohvi tekee ensimmäisenä? No menee laittomasti duuniin tietysti! Idiootti.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 15:27"]
Miljoonan katsojan raja vaan paukahtelee Sofian videolla.
[/quote]
2 miljoonaa nyt. Hyvä Sofia!