Vituttaa isäinpäivä kun oma iskä on ihan paska
Kun olin lapsi niin iskä heitteli tavaroita aina jos mä itkin. Jos tein jotain niin tuli viereen katsomaan ja sanomaan kuinka teen kaiken väärin. Pelkäsin iskää ja kenenkään lapsen ei pitäis pelätä
Kommentit (7)
Sä et varmaan sitten juhli? En mäkään ennenkuin perustin oman perheen.
Se on kohdellu sua väärin eikä se ole sun vika. Toivottavasti joskus pystyt itsesi takia antaan anteeksi hänelle. Se viha isääsi kohtaan syö enemmän sua. Ei sun tekemisissä tarvi olla ellet halua, mutta toivottavasti vapaudut tosta vihasta jonain päivänä. Hali sulle.
Unohda koko isänpäivä, yksi päivä muiden joukossa. Jos kuitenkin haluat jotenkin muistaa, niin osta itsellesi kakku ja onnittele itseäsi selviytymisestäsi.
Mua vitutaa kun isäin päivänä vedetän röökiä parvekella,vaikka isä itse ei plttais ,mutta vieraat. Mua vitutta 14/ 11 röökii vettä äiti ja aikuinen tytär parveleella,kai siksi et iskaa ei ole? Ei saada niitä lasituksia auki kunnolla,ei häiritsi muita ihmisiä!Mutta vilustuvat kai jos partsin lasit auki ?Jokaisella On oikeus raitiiseen parveke ja sisäilmaan myös Lemmikki elämillä kerrostalossa vuokralla Heka -itä 94 !
Joo, lapsena olo on aika randomia kun vanhemmat voi olla mitä ihmissusia tahansa.
Nyt vaan irti uhrin roolista ja katse eteenpäin, olet jo aikuinen. Ja isänpäivää ei ole pakko viettää.