Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako uusi raskaus abortin jälkeiseen syyllisyyteen?

Vierailija
01.02.2015 |

Te, jotka olette tunteneet surua ja syyllisyyttä abortin jälkeen ja raskautuneet uudelleen, onko uusi raskaus auttanut pääsemään yli abortin tuskasta? Tein itse abortin ja kadun sitä enemmän kuin mitään maailmassa, ratkaisun tein paniikista ja hormoneista sekaisin.
Huom! Tämä keskustelu ei kaipaa abortinvastustajien yms kommentteja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:23"]

Miksi sitten moni synnyttää vuoden sisällä abortista? Tämä tieto ihan faktaa kätilöltä. Katumus abortista käynnistää vauvakuumeen ja nainen yrittää korvata aiemmin tappamansa lapsen uudella raskaudella.

[/quote]

Ymmärsitköhän sä väärin. Tosi moni nimittäin tekee abortin vuoden sisällä synnytyksestä, kun ei ole ehkäisy kunnossa.

Vierailija
22/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:23"]Miksi sitten moni synnyttää vuoden sisällä abortista? Tämä tieto ihan faktaa kätilöltä. Katumus abortista käynnistää vauvakuumeen ja nainen yrittää korvata aiemmin tappamansa lapsen uudella raskaudella.
[/quote]

Faktaa kätilöitä. Suomeksi: joku tuttu kätilö kertonut muutamasta tapauksesta (kun abortteja tehdään Suomessa tuhansia (10 000?) vuosittain). Mahtavaa keittiöpsykolointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini teki abortin ennen syntymääni. Koin olleeni erityisen rakastettu lapsi. Tosin väliä raskauksilla oli useita vuosia, mutta epäilemättä paikkasin jonkin haavan olemassaolollani.

Vierailija
24/24 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta aborttia, mutta tuo nyt on ihan ääliö touhua. Yhyy tein abortin ja nyt haluun heti raskaaks. Älä! Mitä se auttaisi. Saatat katua sitäkin heti ja teet vain uuden abortin tai sitten lapsi kärsii. Odota ainakin 2 vuotta, itse tekisin noin. Lasta ei tehdä korvaamaan toista. Ei vapaaehtoisesti abortoitua, eikä menetettyä esim.kohtuun kuollutta. Lapsi pitäisi olla toivottu, ei mikään korvaava juttu.