Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kirkkoon koska ja miten?

Vierailija
01.02.2015 |

voiko mennä ihan vain kirkkoon, en halua missään nimessä jumalanpalvelusta tai tapahtumia kuunnella.tahtoisin vain mennä sinne koska olen niin sairas ja loppu ja väsynyt nuori nainen :( olen kuin luuta ja nahkaa ja kropan viillellyt taas pari päivää sitten niin et sai tikkei jotain 55 kpl.....olen ihan loppu...en jaksaisi enää elää..jotkut on saaneet voimia kirkosta.voiko kirkkoon vain mennä? voiko omaan kirkkoon kotikaupungissa soittaa ja kysyä voiko sinne mennä? vai voiko sinne vain mennä.haluisin mennä niin ettei siellä tasan ole mitään jumalanpalveluksia tms....tapahtumia..silloin ahdistun ihmisjoukoista ja haluan pois....... :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan päivystävä pappi löytyy monesta seurakunnasta.

Vierailija
2/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Löysin Savonlinnan seurakunnan nettisivuilta päivystävän papin puhelinnumeron 015 576 8015, päivystää ma-pe klo 9-12. Soitathan huomenna! Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://avaimenakristus.blogspot.fi/2014/02/tommin-tarina-saatananpalvojasta.html

Tuossa on tarina miehestä, joka on myös ollut saatananpalvoja ja päihteiden käyttäjä.

Vierailija
4/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ei se Jeesus pelkästään siellä kirkossa asu (joskus ei laisinkaan, jos kukaan ei siellä tunnusta Jeesusta). Voit ihan yksin kotona pyytää: "Auta, Jeesus, jos olet olemassa." Aika uskomatonta, et luin just tänään sun aloituksen, koska tasan vuosi sitten - 1.2. - olin itse aivan sekaisin ja muistin kuulleeni jostain Jeesuksesta. Nyt on elämä mallillaan, en voi uskoa ihmeparantumistani edes todeksi. Tsemppiä. Rukoilen, että huutaisit Jeesusta avuksi. "Sitä, joka minun luokseni tulee, minä en aja pois."

Vierailija
5/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirkot eivät ole avoinna aina, joten kannattaa soittaa ja kysyä.

Mene ihmeessä, kun ovi on avoinna ja mielesi tekee, hiljenny.

Tsemppiä sulle tulevaan!

Vierailija
6/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isommissa kaupungeissa kirkot ovat arkipäivisin auki n. 9-17/10-18 ja sinne saa vapaasti mennä ilman mitään etukäteisilmoiitamista.

Jaksaisitko kuitenkin ottaa yhteyttä vaikka johonkin diakoniatyöntekijään, voisit tarvita kuuntelu/keskusteluapua ja ehkä ohjausta johonkin eteenpäin..

Vierailija
7/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saat apua psykoterapiasta kuin Jesseltä. 

Vierailija
8/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä oman kotipaikkakunnan seurakunnan tiedoista miten ovat auki & ettei ole  mitään tapahtumaa.

Vierailija
9/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:25"]

Enemmän saat apua psykoterapiasta kuin Jesseltä. 

[/quote]Erehdyt. Joskus myös molemmat ovat tarpeen.

Vierailija
10/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn jo terapiassa ja olen täysin uskova, mutta olen saatananpalvoja, en teini likka vaan 30 vuotias nainen.....joka on ihan loppuun ajettu väkivallalla ja kaikella paskalla suoraan sanoen ja sen näkee...olin jo valmis kuolemaan.koska en välittänyt...mutta ajattelin että jotkut on saaneet apua kirkosta.asun savonlinnassa...en tiedä miten kirkkoon täällä pääsee koska en ole enne nkäynyt :( :( mutta pelottaa kokeilla...jos jaksan raahata sinne itseni..minä käytän "ravintona" viinaa ja lääkkeit yms.ja olen taas melkei kaulaa myöten arpien peitossa.niit on kaikkial...luuta ja nahkaa kun en syö....tuntuu et teen hidasta kuolemaa ja tartten voimia jostain muustakin kuin terapiasta.... :( uskon et on jumala koska uskon myös että on saatana.....uskon molempiin mutta olen valinnut sen pimeän tien :'( koitin laittaa jotain sähköpostia kaupunkini seurakunnalle..mutta joutunen odottaa vastausta ja tartteisin piakkoin päästä esim.huomenna sinne ekaa kertaa elämässä, jos siitä nyt on apua....itken mutta kun viillän nauran... :'( paskaista naurua niin sanotusti.......en voi elää näin.tuhoan itseni ja olen vasta 30 vuotta :(

Vierailija
11/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt sivulta miten ovet on auki, onko esim.huomenna vai ei :(

Vierailija
12/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:38"]

käyn jo terapiassa ja olen täysin uskova, mutta olen saatananpalvoja, en teini likka vaan 30 vuotias nainen.....joka on ihan loppuun ajettu väkivallalla ja kaikella paskalla suoraan sanoen ja sen näkee...olin jo valmis kuolemaan.koska en välittänyt...mutta ajattelin että jotkut on saaneet apua kirkosta.asun savonlinnassa...en tiedä miten kirkkoon täällä pääsee koska en ole enne nkäynyt :( :( mutta pelottaa kokeilla...jos jaksan raahata sinne itseni..minä käytän "ravintona" viinaa ja lääkkeit yms.ja olen taas melkei kaulaa myöten arpien peitossa.niit on kaikkial...luuta ja nahkaa kun en syö....tuntuu et teen hidasta kuolemaa ja tartten voimia jostain muustakin kuin terapiasta.... :( uskon et on jumala koska uskon myös että on saatana.....uskon molempiin mutta olen valinnut sen pimeän tien :'( koitin laittaa jotain sähköpostia kaupunkini seurakunnalle..mutta joutunen odottaa vastausta ja tartteisin piakkoin päästä esim.huomenna sinne ekaa kertaa elämässä, jos siitä nyt on apua....itken mutta kun viillän nauran... :'( paskaista naurua niin sanotusti.......en voi elää näin.tuhoan itseni ja olen vasta 30 vuotta :(

[/quote]Jos et huomanaamulla ole saanut vastausta niin soita. Ja jotkut papit myös kriisipäivystävät, snnekin kannattaisi soittaa. Luulen että sinun kannattaisi puhua jonkun papin/diakonissan kanssa, pelkkä kirkossa oleilu ei ehkä riitä jos olet tuskissasi ja hätä on suuri..

Jos tahdot niin rukoilen puolestasi että Jumala vetäisi sinut luokseen ja saisit sydämelle ja mielelle rauhan?

Vierailija
13/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:39"]

en löytänyt sivulta miten ovet on auki, onko esim.huomenna vai ei :(

[/quote]Minäkin katsoin Savonlinnan ev.lut.srk:n sivut enkä tosiaan löytänyt tietoa siitä. Soita aamulla ja kysy, jos et jaksa lähteä kävelylle ja kokeilla onko ovet auki vai ei. Joskus kirkon ovessa on aukioloajat, en tiedä miten siellä.

Vierailija
14/14 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kokeilla..soitella huomenna sinne.