Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reseptin uusiminen..

Vierailija
14.11.2021 |

Uusiko kunta omakannassa mun gynellä saadun kuurin kun vaiva kiusaa taas.. vai onko pakko mennä yksityiselle?
Kauan reseptin uusiminen omakannan kautta on yleensä kestänyt? Kokemuksia kaivataan

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mun gynellä saadun kuurin puolivuotta sitten**

Lukee että voimassa 2022 vuoteen mutta 0 tuotetta kun oli vain kerta määräys*

Sori kirjoitus virhe.

AP

Vierailija
2/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi mun gynellä saadun kuurin puolivuotta sitten**

Lukee että voimassa 2022 vuoteen mutta 0 tuotetta kun oli vain kerta määräys*

Sori kirjoitus virhe.

AP

UUSIA*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne missä kävit lääkärissä. Ei välttämättä uusi jos tarvii tsekata uudelleen? Jos ei tarvi niin sitten onnistuu nopeastikin, hoitaja pyytää vain nimen lääkäriltä reseptiin joka menee sähköisesti apteekkiin. Oma kannan kautta olen itse kerran yrittänyt uusia, se kesti.

Vierailija
4/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita sinne missä kävit lääkärissä. Ei välttämättä uusi jos tarvii tsekata uudelleen? Jos ei tarvi niin sitten onnistuu nopeastikin, hoitaja pyytää vain nimen lääkäriltä reseptiin joka menee sähköisesti apteekkiin. Oma kannan kautta olen itse kerran yrittänyt uusia, se kesti.

Kauan sulla kesti?

Terveystaloon ei voi soittaa vissii ku ajavarauksia varten. Niil on käytössä noi maksulliset chat palvelut. Mietin et voinko mennä terveysasemalle huomenna ja pyytää et ne uusii sen? Kävin gynellä terveystalossa ja maksoin käynnin itse en tiedä voiko he uusia sitä.. mietin et mikä ois halvin tapa mut ei kestäis ikuisuutta

AP

Vierailija
5/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa terveystalon "uusi resepti "chatissa ei edes uusita antibiootteja

Vierailija
6/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä oliko kyseinen lääke antibiootti. reseptillä ainakin 6päivän kuuri

Ap

Vierailija
7/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uusi, kun tein pyynnön omakantaan, mutta kyseessä työterveys.

Vierailija
8/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen lääke? Saattaa uusiakin, jos on kyseessä vaiva, josta on jo diagnoosi ja joka on sellainen, että kuuri saatetaan tarvita toistuvasti. Tyyliin joku närästyslääkekuuri. Sen sijaan jos on antibiootti, niitä ei yleensä uusita ilman vastaanottokäyntiä, koska niissä pitää joka kerta erikseen arvioida, onko kuuri juuri sillä kerralla tarpeellinen.

Vierailija
9/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen lääke? Saattaa uusiakin, jos on kyseessä vaiva, josta on jo diagnoosi ja joka on sellainen, että kuuri saatetaan tarvita toistuvasti. Tyyliin joku närästyslääkekuuri. Sen sijaan jos on antibiootti, niitä ei yleensä uusita ilman vastaanottokäyntiä, koska niissä pitää joka kerta erikseen arvioida, onko kuuri juuri sillä kerralla tarpeellinen.

Donaxyl emätintabletti

Onko tää antibiootti vai vaan lääkevalmiste reseptillä

Vierailija
10/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uusi yksityisen reseptejä.

Vierailija
11/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät uusi yksityisen reseptejä.

Eli pitääkö mun mennä kunnalle uudestaa näyttämässä vaivaa että voivat määrätä samaa lääkettä. Jos eivät sitä kerran uusi

Vierailija
12/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy TK hoitajalta mitä tehdä.

Vierailija
13/13 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Terveystalon asiakaspalvelusta voi kysyä.Itse uusin reseptini varaamalla soittoajan, ellei ole vakavampaa. Asiakaspalvelu toimii 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän