Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crest whitestrips kokemuksia?

Vierailija
01.02.2015 |

Mieli tekisi kokeilla.. Onko kukaan testannut? Millaista oli, ja minkävahvuisilla liuskoilla vaalensit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista mitkä liuskat oli. Tilasin netistä. Vihloi hampaissa vaalennuksen jälkeen aivan julmetusti.

Vierailija
2/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvät. Vaalentaa oikeasti. Mut jos pidät liian kauan niin hampaita vihloo aivan hirveästi, se kipu on sanoinkuvaamatonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi hyvin, tosin välillä tuli törkeetä vihlontaa.

Vierailija
4/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentavat kyllä takuuvarmasti mutta aiheuttaa vihlontaa. Mulla se vihlonta tuli vasta valkaisun jälkeen.

Vierailija
5/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vahvuutta käytitte, muistatteko? Ja pidittekö koko kuurin? Kauanko vaikutus kesti?

Ajattelin itse pari vk ennen alkaa pestä vihlontaa torjuvalla hammastahnalla
Ap

Vierailija
6/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarma vaalennus. Olin positiivisesti yllättynyt! :)

Alahampaissa vähän vihloi, ylähampaissa en tuntenut vihlontaa. Ja käytin sitä kalleinta ja vahvinta mahdollista pakkausta. Mun lähtötilanne ei ollut mikään keltainen katastrofi alunperinkään, mutta nyt hampaat on todella valkoiset ja kovasti saan niistä kehuja. Näillähän ne ruotsalaisetkin ovat saaneet valkoiset hymynsä, ehdottomat jenkkituliaiset jos sattuu olemaan asiaa Atlantin toiselle puolelle!

Vierailija
7/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mutta ei toki ihmeitä tee. Eron entiseen huomasi kyllä mutta hohtavan valkoista pepsodent-hymyä ei tullut. Mulla oli muistaakseni näitä http://www.isosmile.com/epages/SATP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/27102006-709313/Products/21 Vihloi muuten ihan saatanasti. 

Vierailija
8/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo kymmenen vuotta käyttänyt, enää vihloo parin ekan päivän jälkeen (kerran vuodessa valkaisen), mutta ei mitenkään häiritsevästi.

Toimii _todella_ hyvin, aina saan kuulla tuntemattomiltakin, kuinka kauniin väriset hampaani ovat :) Suosittelen siis! Huomattava ero hammaslääkärin valkaisuhoitoihin, myös rahallisesti..

Vierailija
9/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi hyvin! Alahampaat vihlo päivän tai kaks muuten ei.

Vierailija
10/11 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just isosmilelta crest whitestrips 3D white luxe professional effects 6kpl, maksoi 21€

Ootan innolla että pääsen kokeilemaan :D

Onko kellään kokemusta samasta tuotteesta?

Vierailija
11/11 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää käytitte putkeen päivittäin yhden liuskan, että tuloksia näkyi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan