Vaimo ei päästä B-rappuun
Asumme samassa rakennuksessa, mutta eri rapuissa. Vaimoni ei kuitenkaan halua että vietän aikaa hänen asunnossaan, vaan aina kun olemme yhdessä, niin olemme minun a-rapun asunnossani. Olisi kivaa välillä vaihdella asuntoa. Miten saan vaimoni mielen muuttumaan?
Kommentit (14)
No päästäisitkö itse B-rappuun vastaavassa tilanteessa?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Tottakai. Ei nyt mitään avoimen ovien päiviä olisi, mutta jos kumppani oikein vaatisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:50"]
[/quote]
Tottakai. Ei nyt mitään avoimen ovien päiviä olisi, mutta jos kumppani oikein vaatisi.
ap
[/quote]
Mut mitä jos ovesi olisi tosi pieni ja ovestatulija valtava köriläs? Tai jos vaikka oven karmit olisivat vähän huonossa kunnossa?
Unohda vaimo ja kysy päästäisikö naapuri.
Vaimosi taitaa vain pelätä että oven karmit ovat väärän väriset :(
No, vaimo on hieman rasisti ja sanonut ettei päästä mustia miehiä b-rappuun. Mutta luulisi nyt oman miehen?
ap
Minä päästäisin mutta mies on niin mieltynyt a-rapun atmosfääriin että b-rapun ilmapiiri pelästyttää häntä. Olen lähettänyt kutsuja, siivonnut ja puunannut, näyttänyt esittelymateriaaleja ja joskus jopa varovati ottanut kiinni ja yrittänyt ohjata tutumiskäynnille mutta ei. Pelottaa ja vierastaa miestäni. Ja niin lähellä kun ne sijaitsevatkin....Miten onnistun saamaan mieheni kylään B -rappuun,
Tutustukaa rauhassa b-rapun ympäristöön.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:03"]
No, vaimo on hieman rasisti ja sanonut ettei päästä mustia miehiä b-rappuun. Mutta luulisi nyt oman miehen?
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 15:33"]Käy b-rapun asuntoesittelyssä!
[/quote]
Minulla olisi tuttu välittäjä. Haluatko tiedot?
Olen pahoillani puolestasi, meillä kyllä pääsee. Harvoin kyllä, mutta kuitenkin pääsee.
Heh, heh.