Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XXL urheilukauppa - extralarge pettymys

Vierailija
01.02.2015 |

Kävin eilen hypetetyssä XXL urheiluliikkeessä. Toivoin löytäväni edullisia treenivaatteita, mutta löysin vain kalliita merkkituotteita. Lisäksi valikoima eu ollut näiden tuotteiden osalta kovinkaan laaja, samanveroinen muihin urheilukauppoihin nähden tosin löytyyhän tuolta retkeily ym. välineitä (niistä ei tosin itselleni iloa). Kävin samalla reissulla Stadiumissa ja Topsportissa eivätkä hinnassa hävinneet XXL yhtään, pikemminkin päinvastoin. Tarjoustuotteita oli runsaasti, ja myös merkkien suhteen. Lähdinkin lopulta Stadiumista uusien treenikenkien (Nike) ja treenitopin + urheilurintsikoiden kanssa. XXL: sta olisin saanut varmaan pelkät kengät samalla hinnalla!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Varmaan sopii jollekin rikkaalle himourheilijalle, kun 150e maksavat kengät saattaa olla alennuksessa 110e. Kiva juttu mutta ei ole edes sitä reilua satasta lenkkareihin joten menen mielummin vaikka prismaan.

Vierailija
2/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle on kaikki kalllista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin ostan treenivaatteet Stadiumista. Soc trikoita on useammat, ovat hyviä ja halpoja.

Vierailija
4/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin katsomaan mainoksessa olleita 40e lenkkareita, mutta ainoa jäljellä ollut koko 36. Odotin näkeväni treeniosastolla upeita värikkäitä toppeja ja trikoita. Sen sijaan löysin kymmeneltä eri merkiltä mustaa ja harmaata. Muutama väriläiskä löytyi mutta niillä oli sitten tietysti hinnat huipussaan.

Vierailija
5/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sieltä ne hienhajua ehkäisevät kengänraikastuspallot... muutoin ei ihmeellisiä löytöjä.

Vierailija
6/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin silloin kun avattiin. Tarjoushinnat eivät mitenkään edulliset eikä valikoima ollut mieleeni. Ei ole tarvinnut käydä uudestaan.

Vierailija
7/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdistö loi taas katteettoman maineen

Vierailija
8/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se XXL olekaan mikään erityisen halpa.. Jotain hyviä tarjouksia siellä on joskus, mutta muuten on minusta kalliimpi kuin vaikkapa Intersport. XXL:n markkinointi on vaan sellaista, että tulee vaikutelma hullunhalvasta laatikkomyymälästä..

Vierailija
9/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä löytyy hyviä ja halpoja treenikamoja. Suosittelen:)

Vierailija
10/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo joku isojen ihmisten urheilukauppa, vai mikä? En ole koskaan kuullutkaan.

Minä ostan kamat yleensä Stadiumilta. Sieltä on vain todella vaikea löytää pieniä kenkiä, jotka eivät näytä pikkutyttöjen kengiltä.

Vierailija
11/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt enkä mene. Urheiluvaatteet löytyy marketista, jossa ei myöskään tarvitse avautua omista liikuntatottumuksistaan myyjälle.

Vierailija
12/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:38"]Siis onko tuo joku isojen ihmisten urheilukauppa, vai mikä? En ole koskaan kuullutkaan.

Minä ostan kamat yleensä Stadiumilta. Sieltä on vain todella vaikea löytää pieniä kenkiä, jotka eivät näytä pikkutyttöjen kengiltä.
[/quote]Ei ole mihinkään isokokoisiin erikoistunut. On vaan giganttityyppinen "halli", josta ilmeisesti saanut nimensä.

Vierailija
13/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isojen ihmisten urheiluliike vaan sellainen tosi iso eli XXL-kokoinen kauppa. Pääkaupunkiseudulla näitä on, taisi olla norjalainen ketju.

Vierailija
14/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi olla extra extra large- pettymys ;)?

Vierailija
15/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:42"]Ei ole isojen ihmisten urheiluliike vaan sellainen tosi iso eli XXL-kokoinen kauppa. Pääkaupunkiseudulla näitä on, taisi olla norjalainen ketju.
[/quote]Tampereella on myös ja Turkuun ollaan avaamassa.

Vierailija
16/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijjaa mä oon kyllä tykännyt. Hyvät lenkkarit löytyi en tosin tiedä olisiko ollut halvemmalla jossain muualla mutta ei kyllä kiinnostakaan :)

Vierailija
17/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua epäilyttää onko tälle ketjulle Suomessa markkinoita. Samat merkkikamat saa halvemmalla netistä ja muista ketjumyymälöistä ja tavarataloista, jokaisesta halpavaatekaupasta löytyy omat urheiluvaatemallistot ja outleteja on joka kulmalla. Miksi siis ostaisin XXL:stä, kun mitään erityistä (omia merkkejä, tuotteita joita ei muualta saa, halvemmat hinnat, myymälöiden interiööri, palvelu/tuotetietämys...) ei siellä nähdäkseni ole. Brändinkin miellän enemmän halvaksi kuin premiumiksi, vaikkei se todellisuudessa ainakaan hintojen perusteella sitä ole.

Vierailija
18/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa käydä lihaville suunnatussa urheilukaupassa julkisesti?

Vierailija
19/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:50"]Mua epäilyttää onko tälle ketjulle Suomessa markkinoita. Samat merkkikamat saa halvemmalla netistä ja muista ketjumyymälöistä ja tavarataloista, jokaisesta halpavaatekaupasta löytyy omat urheiluvaatemallistot ja outleteja on joka kulmalla. Miksi siis ostaisin XXL:stä, kun mitään erityistä (omia merkkejä, tuotteita joita ei muualta saa, halvemmat hinnat, myymälöiden interiööri, palvelu/tuotetietämys...) ei siellä nähdäkseni ole. Brändinkin miellän enemmän halvaksi kuin premiumiksi, vaikkei se todellisuudessa ainakaan hintojen perusteella sitä ole.
[/quote]Fitnessvillityksen aikaan riittää asiakkaita mutta kun palataan arkeen niin kuinka ketjun käy? Urheilukauppa on kyllä ennestään kovin kilpailtu ala, mutta kai siellä on myyntimiehet laskeneet että kannattaa. Ketjuhan on tullut markkinoille apinan raivolla ja median tuella.

Vierailija
20/51 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut myös pettynyt. Valikoima on hyvin suppea, esim. foam rollereita oli tarjolla tasan yhtä mallia, naisten collegehousuja oli myös yhdet, muissakin treenivaatteissa (etenkin housuissa) hyvin suppea valikoima. Alennukset on tosiaan varmaan niissä kalliissa merkkituotteissa, mutta kun mulle riittää ihan hyvin halvempikin merkki, niin eipä tuolla ollut mitään halvemmassa hintaluokassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä