Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin isälleni 10 vuotta sitten lahjaksi työkaluhyllykön. Hänellä on vieläkin se avaamattomana paketissa.

Vierailija
14.11.2021 |

Koska hänen työkalut lojuvat verstaan lattialla sikin sokin. Olin tuolloin ajatellut, että työkaluille oma säilytyspiste, johon hän saisi ne siististi laitettua, olisi paikallaan. Hän tykkää itse koota ja kasata huonekaluja, mutta antamaani lahjaa hän sen sijaan ei ole ollut halukas laittamaan paikoilleen.

Onko teidän kohdallanne jokin lahja jätetty huomioimatta kokonaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on.

Eräskin lahja jonka vein, oli vielä kalliskin, niin nämä ihmiset antoivat sen eteeenpäin lahjana muille.

Kysymys ei ollut isänpäivälahjasta.

Ja luulen ap, ettei isäsi ole vaan saanut aikaiseksi koota tuota hyllykköä.

Ja ehkä hän ei haluakaan pitää työkalujaan järjestyksessä, haluaa antaa niiden olla vapaasti.

Mutta sitähän taas lahjanostaja ei voi etukäteen tietää.

On muuten ollut erittäin hyvä lahjaidea sinulla, tarpeellinen.

Vierailija
2/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan osta toiselle esim tämä harrastukseen liittyvää lahjaa. Tässä tapauksessa vertaassa touhuaminen on isäsi harrastus? Sille on ihan syynsä miksi isäsi ei ole tälläistä hyllyä hankkinut. Hänen tilansa, hänen järjestys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puutuit hänen henkilökohtaiseen reviiriin. Autotallit, verstaat, yms taitaa olla vähän ainoita paikkoja missä miehet saa itse määritellä sen siisteystason🤣

Vierailija
4/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuttiako se lahjan antajalle kuuluu mitä lahjalle omistajuuden vaihdoksen jälkeen tapaht598uu

Vierailija
5/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli juuri eronnut ja vaatteet resuuntumassa, ostin synttärilahjaksi 200 e:n lahjakortin Stockalle, että voi päivittää vaatekaappiaan. Jäi käyttämättä.

Vierailija
6/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan vanhemmat ihmiset ei yleensä enää osaa muuttaa käyttäytymistapojaan. Omalle isälleni olen ostanut lukuisia vaatteita jotka ovat vaatekaapissa käyttämättömänä, mieluummin hän vetää päälleen vanhat virttyneet ja reikäiset vaatteet kun ne ovat tutut. Kerran ostin kirkasvalolampun kun tiedän että hän kärsii pimeästä ajasta, käyttämättä se on jäänyt. Nykyään annan lahjaksi vaan jotain syötävää tai kukan, muut jäävät käyttämättä. 

Vierailija
7/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta äidillesi joululahjaksi imuri tai paistinpannu.

Vierailija
8/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni jättää lahjat avaamattomissa pakkauksissa keittiön kaappien päälle riviin. Olen itse ottanut lahjarivistä tarvitsemiani asioita käyttöön, esim. kauniin Eva Solon kaatimen sekä käyttämättömän sähköhammasharjan.

Vierailija
9/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei jäisi käyttämättä niin kuin jäivät omalle äidilleni vähillä opiskelijanrahoilla ostamani kalliit tossut. Ihan kotikäyttöön oli tarkoitetut eikä mitään erityisen hienoa, mutta vuosikymmeniä myöhemmin otin äitivainaan kuolinpesää siivotessa omaan käyttöön.

Vierailija
10/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei jäisi käyttämättä niin kuin jäivät omalle äidilleni vähillä opiskelijanrahoilla ostamani kalliit tossut. Ihan kotikäyttöön oli tarkoitetut eikä mitään erityisen hienoa, mutta vuosikymmeniä myöhemmin otin äitivainaan kuolinpesää siivotessa omaan käyttöön.

Itse olen omille lapsilleni sanonut ettei näiden pidä vähiä rahojaan käyttää turhanpäiväisyyksiin eli aikuisen ihmisen lahjoihin.

Vierailija
11/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli säästeli saamaansa S-ryhmän lahjakorttia pahan päivän varalle. Sitten kun se paha päivä tuli, kortti oli mennyt vanhaksi. Jatkossa muisti kyllä ottaa ne käyttöön heti, ettei jää. 

Vierailija
12/12 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kädettömyys vaivaa vain tätä uutta sukupolvea, mutta näyttikin alkavan jo aiemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän