Nainen, voisitko edes harkita vakavaa parisuhdetta miehen kanssa, joka oli nuoruudessaan vuokrapoikaystävä?
Ja paino sanalla; oli.
Rahoitin vuokrauksella opintoni ammattikoulussa.
Ja niille, jotka eivät tiedä mistä on kyse, niin asiakas vuokrasi minut tietyksi ajaksi ja olin sen ajan hänen poikaystävänsä. Seksi ei kuulunut vuokraukseen.
Eli, lyhyesti, nyt olisin halukas aloittamaan oikean, vakavan parisuhteen, mutta olen miettinyt, että onko menneisyyteni este sille. Ja siksi kysynkin teidän mielipiteitä anonyymisti. Kaikki vastaukset ovat tervetulleita.
Kiitos. :-)
Kommentit (60)
Kiitos kaikille naisille vastauksistanne! Sain pohdittavaa tähän aamuun. Joillekin asia ei olisi ongelma, toisille se olisi ja loput ei uskoisi koko juttua. Pitää toivoa, että tulevalle naiselle menneisyyteni ei olisi ongelma ja kertoa siitä hänelle jo alussa.
Neuvolassa kysytään herpeksestä naiselta, koska se pitää ottaa synnytyksessä huomioon, että vauva ei saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille naisille vastauksistanne! Sain pohdittavaa tähän aamuun. Joillekin asia ei olisi ongelma, toisille se olisi ja loput ei uskoisi koko juttua. Pitää toivoa, että tulevalle naiselle menneisyyteni ei olisi ongelma ja kertoa siitä hänelle jo alussa.
Jos rakastat naista oikeasti niin kerrot ja annat hänen itse tehdä päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen tekee päätöksen, että tyytyykö minuun. En minä voi tehdä siinä muuta kuin pitää sormia ristissä ja toivoa parasta.
Vierailija kirjoitti:
Neuvolassa kysytään herpeksestä naiselta, koska se pitää ottaa synnytyksessä huomioon, että vauva ei saa sitä.
Niin, eikös silloin tehdä keisarinleikkaus jos herpes on aktiivi vaiheessa, kun pitää synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen tekee päätöksen, että tyytyykö minuun. En minä voi tehdä siinä muuta kuin pitää sormia ristissä ja toivoa parasta.
Hyvä, avioliittoa ja perhettä ei ainakaan kannata perustaa valheelle.
Kamala ajatella, että osa avioliitoista ja perheistä perustuu valheelle. Omasta menneisyydestä ei olla kerrottu ja puoliso on saanut väärän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikös silloin tehdä keisarinleikkaus jos herpes on aktiivi vaiheessa, kun pitää synnyttää.
Jos puoliso tulee neuvolaan mukaan niin näistä puhutaan.
En tiedä voiko estolääkitystä raskausaikana käyttää.
Tuo on ihan ok. Jos olisi kuulunut seksiä, niin sitten olisi ollut maksullista.
Minusta raskausajan neuvolakorttiin kysytään tuo herpes, se täytyy synnytyksen takiakin tietää, että vauva ei saa sitä.
Vyökrapyikaystävä. Mistä moinen kaunisteleva nimi miehelle. Enpä ole naisesta kuullut käytettävän sanaa vyökrötyttöystävä.
Parisyhteessä töytyy olla niin rehellinen kuin toinen haluää kaikki ihmiset eivät halua tietää menneisyyden parisuhteista yhtään mitään. Tämä teksti ei ole tullut normina läpi. Koklataan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vyökrapyikaystävä. Mistä moinen kaunisteleva nimi miehelle. Enpä ole naisesta kuullut käytettävän sanaa vyökrötyttöystävä.
Parisyhteessä töytyy olla niin rehellinen kuin toinen haluää kaikki ihmiset eivät halua tietää menneisyyden parisuhteista yhtään mitään. Tämä teksti ei ole tullut normina läpi. Koklataan näin.
Siis mikä noissa sanoissa oikeinkirjoitettuna muka oli ongelma jos kerran otsikkokin mennyt läpi. Aika huvittavaa.
Voisin, jos tosiaan seksi ei kuulunut kuvioon. Mutta jos olisi kuulunut, en voisi. En halua maksullista miestä elämänkumppanikseni.
Voisin tietysti. Tuo ei ole pahimmasta päästä ollenkaan! Itselle deal breaker on kaikenlainen muiden satuttaminen ja epärehellisyys. Jos tuossa ei ketään satutettu, niin suorastaan olisi ihan mielenkiintoista kuulla kokemuksiasi. Olisin paljon, paljon mielummin entisen vuokrapoikaystävän kanssa kuin entisen fuckboyn joka on pettänyt jokaista heilaansa, valehdellut ja käyttänyt ihmisiä hyväksi epärehellisyydellään tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Riippuu siitä, kertooko asiasta rehellisesti, antaen itselleni valinnanvapauden, haluanko moisen kanssa mihinkään ryhtyä, vai pimittääkö viimeiseen asti, kunnes ei enää voi, sillä joku menneisyydestä tunnistanut.
Ja tietysti siitä, minkälainen ihminen on kyseessä tänäpäivänä.Vastaavatko naiset rehellisesti seksikumppaneistaan? Ei tietenkään ole samasta asiasta kyse, mutta jos mies ei saa tuollaisia kysyä, niin miksi nainen saisi kysyä "samanlaisen" kysymyksen? Tottakai voisin vastata rehellisesti. Ja tietenkin avata miksi ja millaisia asiakkaat olivat ja mitä mieltä olin itseni vuokraamisesta silloin ja nyt. Mutta samaan aikaan miettisin, että miksi nainen kysyisi menneisyydestäni. Miesten kohdalla se on yleensä merkki huonosta itsetunnosta, joten sama pätenee myös naisiin.
Hiukan monimutkainen juttu. :-D En näe syytä pimittää menneisyyttäni, samalla pohdin, että kelpaanko ja mietin miksi nainen haluaisi tietää menneisyydestäni.
En näe asiaa samoin. Kyllä se menneisyys ihmisestä kertoo paljonkin. Ja varsinkin miten siihen suhtautuu. Mulle täysin ok, jos mies haluaa tietää omasta menneisyydestäni ja minä vastaavasti haluan tietää hänen.
Ohis
Ap, näyttäydyitkö myös julkisesti näiden vuokraajien poikaystävänä? Esittäydyitkö heidän kavereilleen poikaystävänä, liikuitteko muuten paljon ihmisten ilmoilla jne?
Vierailija kirjoitti:
Voisin tietysti. Tuo ei ole pahimmasta päästä ollenkaan! Itselle deal breaker on kaikenlainen muiden satuttaminen ja epärehellisyys. Jos tuossa ei ketään satutettu, niin suorastaan olisi ihan mielenkiintoista kuulla kokemuksiasi. Olisin paljon, paljon mielummin entisen vuokrapoikaystävän kanssa kuin entisen fuckboyn joka on pettänyt jokaista heilaansa, valehdellut ja käyttänyt ihmisiä hyväksi epärehellisyydellään tms.
Mukava kuulla! :-) En omasta mielestäni satuttanut ketään. Moni asiakas oli surullinen ja koin että onnistuin piristämään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, näyttäydyitkö myös julkisesti näiden vuokraajien poikaystävänä? Esittäydyitkö heidän kavereilleen poikaystävänä, liikuitteko muuten paljon ihmisten ilmoilla jne?
Kyllä me liikuttiin ulkona. Ravintoloissa, kahviloissa, elokuvissa, museoissa, kirjastoissa, keilahalleissa, rannalla jne. Kuten sanoin, valtaosa asiakkaista oli yksinäisiä, ja ne jotka eivät sitä sanoneet minulle suoraan, niin uskallan veikata että hekin olivat. Ne joilla oli ystäviä, niin heitä naisen pyynnöstä välteltiin. Muutama olisi halunnut, että olisimme tavanneet heidän vanhempansa, mutta siihen jouduin vetämään rajan.
Ihmiset on yksilöitä ja joillekin se on tärkeä tieto, vaikka sinulle ei olisi.
Itse en aloittaisi enää uutta parisuhdetta, koska ihmiset valehtelevat.