Olen niin iloinen! Poikani on menossa naimisiin ranskalaisen tytön kanssa. He ovat seurustelleet 4 vuotta.
Tyttö on väitellyt tohtoriksi fysiikasta Usa:ssa. Hän on ihana ihminen, kiltti, kaunis, siro ja hoikka. Hänen sydän on puhdasta kultaa ja hän puhuu kauniisti kaikista ihmisistä.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! Mutta onkohan tohtori valmis hankkimaan lapsia ja jäämään kotiäidiksi vai jääkö se rooli pojallesi?
Itse tunnen lukuisia tohtoreita ja heillä kaikilla on lapsia. Kertoisitko, että miten mielestäsi akateeminen koulutus estää lasten saannin ja hoitamisen, kun en kerta kaikkiaan tajua.
ootta jo keittäneet kahvit lasten isälle kermakaakun kera ja samppakalijat juotu?
Pojan tyttöystävä on 21-vuotias, kokoa 36 ja hänellä on ruskea laineikas tukka pepulle asti.
Hän niiaa aina minulle ja teitittelee.
Hän opetteli suomen kielen kolmessa kuukaudessa ja puhuu sitä täydellisesti.
Tytön vanhemmat omistavat 1800-luvulla rakennetun linnan Ranskassa.
Vietämme joulun yhdessä linnassa.
Tyttö valmistelee jo joulua, ja odottaa kovasti minun tapaamistani. Hän sanoo minulle aina 'madam'.
Ostin tytölle Tillanderilta timanttitiaran joululahjaksi.
Se maksoi 10000 euroa.
Olen huolissani että olisiko sittenkin pitänyt ostaa se 20000 euroa maksava.
Voinko vielä vaihtaa, kuitti on
Ap
Ihana lukea av-mammojen kateudenkatkeria vuodatuksia 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea av-mammojen kateudenkatkeria vuodatuksia 😂😂😂😂😂😂
Joo tämä menee mammoille ihon alle kuin veitsi voihin (mikä on sama asia!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap. Sitten mä heräsin ja huomasin, että kaikki olikin vain unta. Poika on edelleen pitkäaikaistyötön ja loisii mun asunnossa.
Ja pojan 128 kiloinen tyttis kilkutti ovikelloa käsissään Hesen paksu ateriapussukka. Minulla prkele maksattivat, jäi kissanhiekka sitten ostamatta :(
😄🤣😁😄 😊 Paras!
Siro, kaunis, hoikka. Sydän kultaa ja tohtori. Kuulostaa mun paperinukeilta. Niillä oli aina tämmöiset taustatarinat.
Muista ap sitten ettet tarjoa tytölle mitään pullaa ja karjalanpaistia, se tyttönen pitää itsensä hoikkana kahvilla, viinillä ja röökillä 😁
Mammoja vietiin kuin litran mittaa : DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla omaa elämää ollenkaan?
On toki: mies, iso talo, koiria ja kaksi hevosta, toinen suomenhevonen ja toinen lämminverinen. Miestä näkyy harvemmin, kun se puuhailee veneensä kanssa😝
Hmmm. Puuhailee minkä kanssa?
Onko oikeen huvijahti sveitsiläinen sekin?
Kaposaa mallia?
Onko sulla itsellä koulutusta?
Mietin, kun toi mies on samassa listassa koiran ja hevosen kanssa. Ekaks kuitenkin päässyt.
Onko ristiverinen vai vaalea vai tumma? Siis se mies.
Mut onnee ny.
Tyttö on vegaani, hän syö vain kalaa.
Minua varten hän tietenkin paistaa silti
kolme kinkkua: luomun, tavallisen ja villisian.
Joulupöydässä juomme oman tilan viiniä, parasta vuosikertaa.
Olen niin iloinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siro, kaunis, hoikka. Sydän kultaa ja tohtori. Kuulostaa mun paperinukeilta. Niillä oli aina tämmöiset taustatarinat.
Viisitoistavuotiaana tuli luettua jokunen Harlekiinipokkari, missä oli eteerisiä ja herkkiä, mutta päättäväisiä ja fiksuja kaunottaria. Oisko tyttö sukua heille, kun käsittääkseni ovat tosipohjaisia ;D
Vierailija kirjoitti:
Pojan tyttöystävä on 21-vuotias, kokoa 36 ja hänellä on ruskea laineikas tukka pepulle asti.
Hän opetteli suomen kielen kolmessa kuukaudessa ja puhuu sitä täydellisesti.Tytön vanhemmat omistavat 1800-luvulla rakennetun linnan Ranskassa.
Tyttö valmistelee jo joulua, ja odottaa kovasti minun tapaamistani. Hän sanoo minulle aina 'madam'.Ostin tytölle Tillanderilta timanttitiaran joululahjaksi.
Se maksoi 10000 euroa.
Ap
Unohtui mainita ilmeisesti, että tyttö suoritti kahdessa vuodessa normaalit 8-10 vuoden opinnot?
Vierailija kirjoitti:
ootta jo keittäneet kahvit lasten isälle kermakaakun kera ja samppakalijat juotu?
Taitaa latkia kermaansa jossain ihan muualla, kun ei ole vielä kotiutunut eiliseltä pubireissultaan. Varmaan kuitenkin taas nukahtanut kaverin sohvalle, kun sillä on sellainen tapa. Ihan turhaa mä epäilen. Vaikka kerran pettänyt, niin ei se enää. Lupasi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän opetteli suomen kielen kolmessa kuukaudessa ja puhuu sitä täydellisesti.Tytön vanhemmat omistavat 1800-luvulla rakennetun linnan Ranskassa.
Tyttö valmistelee jo joulua, ja odottaa kovasti minun tapaamistani. Hän sanoo minulle aina 'madam'.Ostin tytölle Tillanderilta timanttitiaran joululahjaksi.
Se maksoi 10000 euroa.
ApUnohtui mainita ilmeisesti, että tyttö suoritti kahdessa vuodessa normaalit 8-10 vuoden opinnot?
Joo.
Sekin jäi sanomatta että hän on suorittanut vapaa-ajallaan tutkinnon
muinaiskiinalaisesta arkeologiasta.
Hänen kuvansa oli lokakuussa Timesin
kannessa.
Hän soittaa cembaloa Pariisin kuninkaallisessa orkesterissa.
Hän aloitti soittamisen ennen kuin oppi
kävelemään.
Hänellä on absoluuttinen sävelkorva ja ylitaipuvat peukalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla omaa elämää ollenkaan?
On toki: mies, iso talo, koiria ja kaksi hevosta, toinen suomenhevonen ja toinen lämminverinen. Miestä näkyy harvemmin, kun se puuhailee veneensä kanssa😝
Hmmm. Puuhailee minkä kanssa?
Onko oikeen huvijahti sveitsiläinen sekin?
Kaposaa mallia?Onko sulla itsellä koulutusta?
Mietin, kun toi mies on samassa listassa koiran ja hevosen kanssa. Ekaks kuitenkin päässyt.
Onko ristiverinen vai vaalea vai tumma? Siis se mies.Mut onnee ny.
Hienointa erikoistummaa paahtoa.
Hiukset tyyliä moppi.
Onhan ne ranskattaret ihania, mutta ne kainalokarvat... Suomalaisella miehellä kasvaa vähemmän. Varmaan ajavat partaansakin kuten muutkin etelän leidit...
Ja pojan 128 kiloinen tyttis kilkutti ovikelloa käsissään Hesen paksu ateriapussukka. Minulla prkele maksattivat, jäi kissanhiekka sitten ostamatta :(