Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää sairastavani persoonallisuushäiriötä....

Vierailija
01.02.2015 |

ja nyt mies käyttää sitä tietoa hyväkseen,esim riitojen aikana olen nyt aina se syyllinen kun en aiemmin ollut.Minulla on valmis tutkinto ja suoritan nyt toista joka loppuu pian AMK.Nyt olen miettinyt ettei olisi pitänyt puhua mitään miehelle tästä.Suutun siis todella helposti ja mies on ruvennut provosoimaan minua jotta suuttuisin enemmän ? Olen liian herkkä,itken helposti ja en tekisi pahaa kenellekkään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa?

Vierailija
2/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika, jos käyttää tietoa hyväkseen! Ei niin toimita hyvässä suhteessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:14"]Epävakaa?
[/quote]

Veikkaan riippuvaista.

Vierailija
4/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinen persoonallisuushäiriö,myös riippuvaisia piirteitä esillä,lausunnossa lukee näin.

Ap

Vierailija
5/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:19"]

Impulsiivinen persoonallisuushäiriö,myös riippuvaisia piirteitä esillä,lausunnossa lukee näin. Ap

[/quote]

Voi luoja.

Siis toi on ihan totaalinen roskakoppadiagnoosi, älä nyt ala ap. määrittelemään itseäsi sen kautta.

Vierailija
6/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai roskakoppadiagnoosi ? Mitä tuo tarkoittaa ? Minua on hoidettu vuosia masennus/ahdistuneisuus diagnoosilla ja nyt puolen vuoden testien jälkeen selvisi tämä.Olen sh/th ja suoritan nyt terveystieteiden tutkintoa.

Vierailija
7/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7ap

Vierailija
8/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:16"]

Aika sika, jos käyttää tietoa hyväkseen! Ei niin toimita hyvässä suhteessa!

[/quote]

Siinä diagnoosi, jota voit puolestasi käyttää hyväksesi tulevissa riidoissa.

Vierailija
9/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmettelen, mihin vedetään raja, milloin ihminen on persoonana impulsiivinen ja milloin se on persoonallisuushäiriöksi luokiteltava? Sama monessakin persoonallisuushäiriöiksi luokiteltavissa piirteissä, voiko joku elämäntilanne korostaa niin paljon jotain luonteenpiirrettä, että se luokitellaan persoonallisuushäriöksi?

Vierailija
10/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi tai sinulla voi myös asberger, mikä vaikeuttaa sosiaalisia tilanteita. Esim. Tuomas Enbuskella on tämä sairaus ja hän on nero. 

Vierailija
11/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen minäkin.Kun olen rauhallinen,harkitsen asioita pitkään.Teen kaiken loppuun asti tarkasti ja olen pedantti luonne.Miehen olen jättänyt jo monta krt kun on loukannut mua niin monta krt tämän sairauden vuoksi mutta onko sekin impulsiivista luonnehäiriötä? Takana 8 v.yhdessä oloa.
ap

Vierailija
12/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:42"]

Samaa ihmettelen minäkin.Kun olen rauhallinen,harkitsen asioita pitkään.Teen kaiken loppuun asti tarkasti ja olen pedantti luonne.Miehen olen jättänyt jo monta krt kun on loukannut mua niin monta krt tämän sairauden vuoksi mutta onko sekin impulsiivista luonnehäiriötä? Takana 8 v.yhdessä oloa. ap

[/quote]

Ei ehkä jättäminen. Sian jättäminen on ok, mutta se että otat hänet kerran toisensa jälkeen takaisin, se ei vaikuta ihan järkevältä. Mitä jos jättäisit hänet vielä kerran, tällä kertaa ihan lopullisesti. Huomaisit varmaan, että on mukavampaa asua yksin kuin tuollaisen provosikapossun kanssa. 

Vierailija
13/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:41"]Miehelläsi tai sinulla voi myös asberger, mikä vaikeuttaa sosiaalisia tilanteita. Esim. Tuomas Enbuskella on tämä sairaus ja hän on nero. 
[/quote]

Häivy nyt jankkaamasta sitä burgeria :D

Vierailija
14/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asberger,kuitenkin niin laajat testit tehtiin.

Ap

Vierailija
15/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ap tuon tapahtuneen takia ei kannata jaella noita diagnoosejaan muille. Pidä omana tietonasi jatkossa. Koska aina on ihmisiä, jotka alkavat sitten käyttäytyä edellämainitulla tavalla, laittavat kaiken sairauden piikkiin. Myöskin sellaiset asiat, jotka eivät aiheeseen mitenkään liity...

Vierailija
16/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:30"]

Ai roskakoppadiagnoosi ? Mitä tuo tarkoittaa ? Minua on hoidettu vuosia masennus/ahdistuneisuus diagnoosilla ja nyt puolen vuoden testien jälkeen selvisi tämä.Olen sh/th ja suoritan nyt terveystieteiden tutkintoa.

[/quote]

Ikään kuin joku olisi kurkannut päähäsi ja löytänyt sieltä valuvian, joka nyt tulee sinulle yllätyksenä, ja nyt et ole enää sama ihminenkään? Ei sinulla ole diagnoosia joka todistaa sinut sairaaksi, vaan sinut on luokiteltu. Olet edelleen sama ihminen kuin ennen testejä. Paitsi astetta epävarmempi, nöyryytetympi ja ahdistuneempi. Hieno homma, eli ei.

Vierailija
17/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 02:40"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:30"]

[/quote]

Ikään kuin joku olisi kurkannut päähäsi ja löytänyt sieltä valuvian, joka nyt tulee sinulle yllätyksenä, ja nyt et ole enää sama ihminenkään? Ei sinulla ole diagnoosia joka todistaa sinut sairaaksi, vaan sinut on luokiteltu. Olet edelleen sama ihminen kuin ennen testejä. Paitsi astetta epävarmempi, nöyryytetympi ja ahdistuneempi. Hieno homma, eli ei.
[/quote]

Niinpä. Ja kuinka ihminen hyötyy saadessaan tämän diagnoosin? Siihen ei ole lääkitystä ja terapialla ei tietääkseni saavuteta juurikaan tuloksia persoonallisuushäiriöiden hoidossa. O.K, nyt joku sanoo että ihminen tiedostaa paremmin käyttäytymistään ja voi yrittää toimia toisin, mutta entäs nuo haitat? Tosiaan, ne mainitsemasi epävarmuus nöyryytys jne.

Vierailija
18/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voin nyt paljon huonommin kuin aiemmin ja olen masentunut/ lamaantunut diagnoosista jonka sain.Myös itsetuhoisia ajatuksia on ollut.Yöunet on menneet ym..

ap

Vierailija
19/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 02:46"]

Todellakin voin nyt paljon huonommin kuin aiemmin ja olen masentunut/ lamaantunut diagnoosista jonka sain.Myös itsetuhoisia ajatuksia on ollut.Yöunet on menneet ym.. ap

[/quote]

Niin, ja määrittelet sairastavasi häiriötä. Miehesi taas määrittelee sinut alemmaksi olioksi ja sylkykupikseen. Voihan vittukasa miten ikävä tilanne, ei tuohon pienempi sadattelu auta.

Sun tarttis nyt jotenkin saada ihan muuta ajateltavaa.

Vierailija
20/28 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 02:46"]Todellakin voin nyt paljon huonommin kuin aiemmin ja olen masentunut/ lamaantunut diagnoosista jonka sain.Myös itsetuhoisia ajatuksia on ollut.Yöunet on menneet ym..

ap
[/quote]

Voi ei :( , älä anna sen diagnoosin määritellä itseäsi, ei ole häpeä olla herkkä ja haavoittuva. Miehesi käytös on kyllä raukkamaista:(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi