Hyvää helmikuuta kaikille. Tämän kuun suunnitelmia?
Itsellä ei pitäs tapahtua mittään siistiä tässä kuussa.
Kommentit (42)
Tytön 13-vuotis syntymäpäivät 11pvä ja 22pvä lähdetään koko perhe Rukalle viikoksi.
Muuttoon liittyviä asioita ja itse muutto helmikuun vikalla viikolla =)
Alkukuusta miehen kans oltu tasan 4 vuotta yhdessä. Loppukuussa pitäis järjestää tenavan 1-vuotiset. Muuten ajattelin ottaa helmikuun ihan rennosti ja suunnitella tulevaa kesää. :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"]
Mulla on tänään synttärit:)
[/quote]
Hyvää synttäriä :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"]
Mulla on tänään synttärit:)
[/quote]
Hyvää synttäriä :)
[/quote]
Kiitos:)
Just tänään otin salijäsenyyden vuodeksi niin ensikuun vietän salilla;)
Ens to äikän tekstitaidon yo :// enkun ja ruotsin kuuntelut. ja sit penkkarit ja lukuloma alkaa. Ei siis mitään muuta kuin koulua!!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:19"]Ens to äikän tekstitaidon yo :// enkun ja ruotsin kuuntelut. ja sit penkkarit ja lukuloma alkaa. Ei siis mitään muuta kuin koulua!!
[/quote]
Ihanaa aikaa, nauti siitä! Terveisin yo vuosimallia -11 :)
Meillä tulee miehen kanssa 9 vuotta yhdessä :) tempaistaan niin että viimeinkin menemme naimisiin maistraatissa, vain me ja muksut läsnä (ja jotain random pari todistajaa. Jännättää, että mitäs muu suku tuumaa, kun häitä ei järjestetä :D (henkisesti valmistaudutaan paskamyrskyyn)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:24"]
Meillä tulee miehen kanssa 9 vuotta yhdessä :) tempaistaan niin että viimeinkin menemme naimisiin maistraatissa, vain me ja muksut läsnä (ja jotain random pari todistajaa. Jännättää, että mitäs muu suku tuumaa, kun häitä ei järjestetä :D (henkisesti valmistaudutaan paskamyrskyyn)
[/quote]
Onnea, onnea!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:26"]
Onnea, onnea!
[/quote]
Kiitos! :)
Ylppäreihin pitäis kans lukea. Mullakin tekstitaidon koe mut seuraavat onkin sit vasta matikka, fyssa ja kemma
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:48"]
Huoh, superraskas helmikuu edessä. Pitäisi päättää tuhat ja yksi asiaa rakenteilla olevaan taloon liittyen. Kylppärien pinnat ja sauna, kodinhoitohuone, eteinen, tv/takkahuone ja 2 lastenhuonetta sisustamatta. En vaan tiedä mitä laittaisi eikä miehestä ole apua, ahdistaa... Mitä pidempään mietin, sitä etäämmälle muutto lykkääntyy. :(
[/quote]
Miksi alapeukkuja tälle viestille?
[/quote]
No koska uuden kodin suunnitteluhan on ihanaa. Kurjaa, että joku marisee asiasta, josta moni voi vain haaveilla.
[/quote]
Ei saa "marista" tai olla väsynyt jos niskassa painaa asia josta "moni voi vain haaveilla"? Just, ehtaa av-logiikkaa taas. :)
Huoh, superraskas helmikuu edessä. Pitäisi päättää tuhat ja yksi asiaa rakenteilla olevaan taloon liittyen. Kylppärien pinnat ja sauna, kodinhoitohuone, eteinen, tv/takkahuone ja 2 lastenhuonetta sisustamatta. En vaan tiedä mitä laittaisi eikä miehestä ole apua, ahdistaa... Mitä pidempään mietin, sitä etäämmälle muutto lykkääntyy. :(
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:50"]Toivon että yksi työpaikka tärppää. Muuten jatkan epätoivoista töiden etsimistä. Tämmöistä päivä kerrallaan selviämistä tämä on... Unelmat ja haaveet on karanneet ja usko tulevaisuuteen alkaa hiipua.
[/quote]
Täällä samat fiilikset..
Tässä kuussa minulla ja miehelläni tulee täyteen 9 vuotta yhdessäoloa. Olen ajatellut että olisi kiva ensimmäistä kertaa jotenkin juhlistaa vuosipäivää. Mentäisiin vaikka teatteriin, jos osuu sille päivälle sopivasti.
Opettelen sen lankutuksen. Aloitan ihan alusta, eli tästä:
http://paumaunparhaat.blogspot.fi/2014/01/muutama-sekunti-kropan-hyvinvointiin.html
Helmikuun lopussa minun pitäisi jaksaa lankuttaa jo vaikka sun mitä..=)
Kukkurukuu, nyt on lyhyt helmikuu! :) Otan kaiken vastaan mitä tulee ja kerään voimia.