Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuotemerkkejä, joita välttelet

Vierailija
01.02.2015 |

mitä tuotemerkkejä välttelet, koska et halua samaistua ko. merkkiin pukeutuvien ihmisten ryhmään?

tämä on ihan leikkimielinen kysely =) mä en halua Peak Performance huppariavaikka tiedän että ne on hyvälaatuisia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin tuotteet kuraa kalliissa paketissa

Vierailija
22/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinzinoa ja muita verkostokusetuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:01"]Vähän oft, mutta Nestlén tuotteita välttelen. Ei edes kaipaa perusteluja. [/quote] ?? Mitenkä niin "ei kaipaa perusteluja"? Etkö osaa antaa perusteluja vai oletatko jokaisen osaavan lukea ajatuksesi? [/quote] Mitä skitsoat? Ota itse selvää. [/quote] Eli et osaa antaa perusteita. Tämähän nyt olikin jo selvää. ;) [/quote] Olisko mahdollista, että kirjoittaja oletti kaikkien olevan perillä siitä, mitä Nestle on touhuillut? Täältä vaikka lisätietoa: http://www.maailmankuvalehti.fi/node/3031

[/quote]

Artikkelista:

Pulloruokinnan vaarallisuus on seurausta useasta eri tekijästä. Tuttipulloja on hyvin vaikea steriloida kunnolla. Lisäksi maitojauhe sotketaan usein likaiseen veteen, jossa on erilaisia taudinaiheuttajia. 

Miksi kehitysmaiden huono hygienia on Nestlen vika? Itse maitojauheessahan ei ollut mitään vikaa.

Vierailija
24/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:01"]Vähän oft, mutta Nestlén tuotteita välttelen. Ei edes kaipaa perusteluja.
[/quote]

?? Mitenkä niin "ei kaipaa perusteluja"? Etkö osaa antaa perusteluja vai oletatko jokaisen osaavan lukea ajatuksesi?
[/quote]

Mitä skitsoat? Ota itse selvää.
[/quote]

Eli et osaa antaa perusteita. Tämähän nyt olikin jo selvää. ;)
[/quote]
Olisko mahdollista, että kirjoittaja oletti kaikkien olevan perillä siitä, mitä Nestle on touhuillut? Täältä vaikka lisätietoa: http://www.maailmankuvalehti.fi/node/3031
[/quote]

Niin. Pitäsköhän muidenkin alkaa vaan olettamaan, että kyllähän nyt kaikki tietää kaikesta kaiken?
Joa kysyy perusteluja, niin asiallistahan ne olisi antaa, vaan näköjään joiltakin ihan liikaa vaadittu, eli oletan ettei perusteluita ole.
Tuo linkki. En jaksanut muuta kuin otsikon ja ekan lauseen lukea.
[/quote]
Kysyit perusteluja, annoin toisena nestlen boikotoijana sinulle sellaisen ja sitten kun olet kärkkään tivaamisen jälkeen sellaiset saanut, et jaksakaan niitä lukea. Miksi siis koko hämminki, jos ei oikeasti kiinnosta?
On kyllä sen verran iso ja tunnettu juttu, että melkein voisi jopa olettaa monien siitä kuulleen. Toki perustelut ova aina paikallaan, mutta jos ne eivät kyselijää kiinnosta, niin voidaan ehkä pohtia, miksi niitä nyt niin kovin tarvittiin.

Vierailija
25/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:01"]Vähän oft, mutta Nestlén tuotteita välttelen. Ei edes kaipaa perusteluja. [/quote] ?? Mitenkä niin "ei kaipaa perusteluja"? Etkö osaa antaa perusteluja vai oletatko jokaisen osaavan lukea ajatuksesi? [/quote] Mitä skitsoat? Ota itse selvää. [/quote] Eli et osaa antaa perusteita. Tämähän nyt olikin jo selvää. ;) [/quote] Olisko mahdollista, että kirjoittaja oletti kaikkien olevan perillä siitä, mitä Nestle on touhuillut? Täältä vaikka lisätietoa: http://www.maailmankuvalehti.fi/node/3031

[/quote]

Artikkelista:

Pulloruokinnan vaarallisuus on seurausta useasta eri tekijästä. Tuttipulloja on hyvin vaikea steriloida kunnolla. Lisäksi maitojauhe sotketaan usein likaiseen veteen, jossa on erilaisia taudinaiheuttajia. 

Miksi kehitysmaiden huono hygienia on Nestlen vika? Itse maitojauheessahan ei ollut mitään vikaa.

[/quote]

jeesus kristus, oletko noin vitu*n tyhmä, vai hyvä provoaja!

Vierailija
26/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:24"]

[/quote]

Artikkelista:

[/quote]

Löysitkin sen kaikista oleellisimman kohdan koko artikkelista.

Vierailija
27/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"]

[/quote]

Artikkelista:

[/quote]
Nestle markkinoi sitä harhaanjohtavasti (sairaanhoitajan asua muistuttavaan asuun pukeutuvat myyjät ja puoli-ilmaiset erät sairaaloille, joilloin jo sairaalassa aloitetaan pulloruokinta rintaruokinnan sijaan), mikä myös sellviää artikkelista.

Vierailija
28/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacoste ja Crocsit. Yh.

Vierailija
29/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:01"]Vähän oft, mutta Nestlén tuotteita välttelen. Ei edes kaipaa perusteluja. [/quote] ?? Mitenkä niin "ei kaipaa perusteluja"? Etkö osaa antaa perusteluja vai oletatko jokaisen osaavan lukea ajatuksesi? [/quote] Mitä skitsoat? Ota itse selvää. [/quote] Eli et osaa antaa perusteita. Tämähän nyt olikin jo selvää. ;) [/quote] Olisko mahdollista, että kirjoittaja oletti kaikkien olevan perillä siitä, mitä Nestle on touhuillut? Täältä vaikka lisätietoa: http://www.maailmankuvalehti.fi/node/3031 [/quote]   Artikkelista: Pulloruokinnan vaarallisuus on seurausta useasta eri tekijästä. Tuttipulloja on hyvin vaikea steriloida kunnolla. Lisäksi maitojauhe sotketaan usein likaiseen veteen, jossa on erilaisia taudinaiheuttajia.  Miksi kehitysmaiden huono hygienia on Nestlen vika? Itse maitojauheessahan ei ollut mitään vikaa. [/quote] Nestle markkinoi sitä harhaanjohtavasti (sairaanhoitajan asua muistuttavaan asuun pukeutuvat myyjät ja puoli-ilmaiset erät sairaaloille, joilloin jo sairaalassa aloitetaan pulloruokinta rintaruokinnan sijaan), mikä myös sellviää artikkelista.

[/quote]

Ai että jos minä jakaisin kadulla ilmaista maksamakkaraa ja AV-mamma säilyttäisi sitä viikon keittiön pöydällä vaikka paketin kyljessä sanotaan "säilytettävä viileässä" ja saisi ripulin niin se olisi minun vikani vai?

Totta kai Nestle markkinoi tuotteitaan. Onhan niitä yrityksien feissareita näytteitä jakamassa Helsingin keskustassakin!

Vierailija
30/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:01"]Vähän oft, mutta Nestlén tuotteita välttelen. Ei edes kaipaa perusteluja. [/quote] ?? Mitenkä niin "ei kaipaa perusteluja"? Etkö osaa antaa perusteluja vai oletatko jokaisen osaavan lukea ajatuksesi? [/quote] Mitä skitsoat? Ota itse selvää. [/quote] Eli et osaa antaa perusteita. Tämähän nyt olikin jo selvää. ;) [/quote] Olisko mahdollista, että kirjoittaja oletti kaikkien olevan perillä siitä, mitä Nestle on touhuillut? Täältä vaikka lisätietoa: http://www.maailmankuvalehti.fi/node/3031 [/quote]   Artikkelista: Pulloruokinnan vaarallisuus on seurausta useasta eri tekijästä. Tuttipulloja on hyvin vaikea steriloida kunnolla. Lisäksi maitojauhe sotketaan usein likaiseen veteen, jossa on erilaisia taudinaiheuttajia.  Miksi kehitysmaiden huono hygienia on Nestlen vika? Itse maitojauheessahan ei ollut mitään vikaa. [/quote] Nestle markkinoi sitä harhaanjohtavasti (sairaanhoitajan asua muistuttavaan asuun pukeutuvat myyjät ja puoli-ilmaiset erät sairaaloille, joilloin jo sairaalassa aloitetaan pulloruokinta rintaruokinnan sijaan), mikä myös sellviää artikkelista.

[/quote]

Ai että jos minä jakaisin kadulla ilmaista maksamakkaraa ja AV-mamma säilyttäisi sitä viikon keittiön pöydällä vaikka paketin kyljessä sanotaan "säilytettävä viileässä" ja saisi ripulin niin se olisi minun vikani vai?

Totta kai Nestle markkinoi tuotteitaan. Onhan niitä yrityksien feissareita näytteitä jakamassa Helsingin keskustassakin!
[/quote]
Selvästi et edes halua ymmärtää asiaa tai haluat viihdyttää itseäsi provoilemalla, joten hyvää illan jatkoa.

Vierailija
31/31 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo Nestlestä tietämätön välttämättä ole provo. Olen törmännyt kerran tällaiseen keskusteluun ihan livenä. tyyppi oli aivan ymmällään miksi boikotoida, totesi vielä keskustelun lähtiessä lapasesta että onhan google keksitty, jokainen on vastuussa omasta sivistyksestään. turha siinä on alkaa selittämään aisaa, kun smassa ajassa voisi opettaa apinan ajamaan autoa. oteanpa vaan että jos on lusikalla annettu ei kauhalla kannata vaatia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan