Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Transvetismi naisena

Transfeminiini
13.11.2021 |

Mitä mieltä naisesta, joka pukeutuu miesten vaatteisiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainen edes olla transvestiitti? Eikö siihen liity seksuaalinen kiihottuminen niistä vastakkaisen sukupuolen kledjuista? Ja toi parafiliahan on vain miehillä.

Mutta siis miesmäinen pukeutuminen naisilla ihan ok. Sehän on aika yleistäkin.

Vierailija
2/4 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain eräs look. Naisille sallitaan monenlainen pukeutumistyyli, ilman että sitä pidettäisiin poikkeavuuden merkkinä.

Minua kiehtoo nyt militaristinen tyyli.

Olen omistanut jo nuorena miesten kenkiä, paitoja, housuja, hattuja jne.

En silti pidä itseäni transuna. Voin yhtä hyvin käyttää mekkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen edes olla transvestiitti? Eikö siihen liity seksuaalinen kiihottuminen niistä vastakkaisen sukupuolen kledjuista? Ja toi parafiliahan on vain miehillä.

Itsekin mietin, olenko ainoa nainen maailmassa, joka kokee itsensä transvestiitiksi? Pukeudun miesten vaatteisiin ja nautin siitä, kun minua pojitellaan.

En kuitenkaan koe olevani mies, joten kai tämä jonkin tasoista transvetismiä on?

Vierailija
4/4 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transfeminiini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin, olenko ainoa nainen maailmassa, joka kokee itsensä transvestiitiksi? Pukeudun miesten vaatteisiin ja nautin siitä, kun minua pojitellaan.

En kuitenkaan koe olevani mies, joten kai tämä jonkin tasoista transvetismiä on?

No kyllä se sitten kuulostaa siltä. Ehkä se vaan on tosi harvinaista naisilla sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi