Rakkain ystäväni muutti ulkomaille, ja tuskin enää koskaan palaa
Suomeen, saati sitten mun naapuriin. Sain tänään kuulla sen osan ettei enää palaa, eikä itkusta meinaa tulla loppua. Kuuntelen Loirin Armoa ja itken :( Ystäviä on muitakin, mutten koskaan löydä sellaista sielukumppanpia toista.....äääh, tämä on ihan kamalaa.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:17"]
Skype, meil, face ja ulkomaanmatka pari kertaa vuodessa. Ei yhteydenpitoa tarvii lopettaa, vaikka se muuttaakin muotoaan.
[/quote]
Niin ne ulkonaanmatkat on kyllä hyvä juttu, ja puhellaan skypessä, mutta ei ole sama juttu kun asuttiin melkein naapurissa. Pelkään, että ajan kanssa ystävyys katoaa, mutta itsestähän se on paljon kiinni.....
Sähän voisit ilmaista huolen tästä ystävälle. eiköhän sitten ole yhteydenpito paremmin taattu tulevaisuudessakin :)
Kyllä sä armoa tarvitsetkin, jos jotain Loiria kuuntelet. Tai ehkei sua voi pelastaa enää mikään.
Kuulostaa että otat tämän asiannyt nyt liian raskaasti. Meidän hyvä ja ainoa ystäväperhe muuttaa ulkomaille. Perhe, kenen kanssa on juhlittu vaput ja uudetvuodet yms... Samalla kun tunnen haikeutta ja surua siitä että lähtevät olen onnellinen heidän puolestaan. Upea mahdollisuus heille. Nyt jo puhuttu että meidän pitää lähteä sitten siellä käymään. Olisihan se mahtavaa mutta enpä tiedä kun meidän rahatilanne ei ole kummoinen.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:41"]
Kuulostaa että otat tämän asiannyt nyt liian raskaasti. Meidän hyvä ja ainoa ystäväperhe muuttaa ulkomaille. Perhe, kenen kanssa on juhlittu vaput ja uudetvuodet yms... Samalla kun tunnen haikeutta ja surua siitä että lähtevät olen onnellinen heidän puolestaan. Upea mahdollisuus heille. Nyt jo puhuttu että meidän pitää lähteä sitten siellä käymään. Olisihan se mahtavaa mutta enpä tiedä kun meidän rahatilanne ei ole kummoinen.
[/quote]
Mekin ollaan vietetty kaikki mainitsemasi juhlat yhdessä jo vuosia.....kyllä sullekin varmaan vielä epätoivo iskee kun aikaa kuluu. Meidän ystävämme asuvat todella kaukana, ja aika harvassa tulee reissut sinne olemaan, vaikka kerran ollaankin jo käyty. Nyt tosiaan ilmoittivat, että toinen komennus on tiedossa kun tämä loppuu, ihanaa heille. Elämä on luopumista, mutta....
Skype, meil, face ja ulkomaanmatka pari kertaa vuodessa. Ei yhteydenpitoa tarvii lopettaa, vaikka se muuttaakin muotoaan.