Intiimit tanssit komeiden miesten kanssa
Harrastan erästä tanssia, missä usein ryömin lattialla komeiden miesten kanssa läheisessä kontaktissa, haarat saksessa tai heidän päänsä rintojeni välissä.
En koe noita tansseja seksuaalisina. Olenko normaali? Vai olenko valaistunut, kun en välitä komeudesta enää?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:12"]
Kuulostaapa oudolta tanssilta.
[/quote] No ei kovinkaan.. kontakti-impro esimerkiksi
[/quote]
Ehkä sivistymättömille kotimammoille, jotka eivät ymmärrä Taidetta.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:13"]Turha täältä kysyä
täällä on tanssittu naapurinpojan kanssa jenkkaa vaivaantuneena käsivarren matkan päästä eikä katsottu silmiin
[/quote] joo siitä sitten neitseellinen raskaus
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:56"]
Haet huomiota, että selvä...
[/quote]
Miehet ne minua lähestyy.
Turha täältä kysyä
täällä on tanssittu naapurinpojan kanssa jenkkaa vaivaantuneena käsivarren matkan päästä eikä katsottu silmiin
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:26"]
Harrastan erästä tanssia, missä usein ryömin lattialla komeiden miesten kanssa läheisessä kontaktissa, haarat saksessa tai heidän päänsä rintojeni välissä.
En koe noita tansseja seksuaalisina. Olenko normaali? Vai olenko valaistunut, kun en välitä komeudesta enää?
[/quote]
Outoa on vain aloituksesi täällä
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:28"]
[/quote]
Outoa on vain aloituksesi täällä
[/quote]
ja vastaukseni. Miksi kukaan meistä on täällä?
kaikki muu on normaalia
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:39"]
[/quote]
Ehkä sivistymättömille kotimammoille, jotka eivät ymmärrä Taidetta.
[/quote]
WT mammat
Löysin vanhan aloitukseni täältä.
Olin pitkään poissa noista harrastuspiireistä. Nyt olen ollut muutaman kuukauden säännöllisesti tunneilla. Nyt erään miehen kanssa tanssit ovat menneet hyvin läheisiksi, hän oli yksi miehistä joihin viittasin 2v sitten. Hän on n.59, mutta se ei häntä hidasta. Olen sallinut nuo tanssit, koska olen ajatellut että osaamme aikuisina ihmisinä jättää fantasiat tanssilattialle, kummankaan parisuhteita rikkomatta. Nyt kuitenkin sain häneltä sähköpostilla (onkinut sen ryhmän postituslistalta) nusiikkivideon, jossa pari tanssii samaan tyyliin kuin me. En halua olla tekemisissä tuntien ulkopuolella, pelkään molemminpuolista ihastumista.
Nusiikki=musiikki... Tulipas freudilainen lipsahdus.
Siis ryömit baarin tanssilattialla kusen, viinan ja lasinsirujen keskellä? :DD
Vierailija kirjoitti:
Siis ryömit baarin tanssilattialla kusen, viinan ja lasinsirujen keskellä? :DD
Kyseessä on kulttuurikeskuksen tanssisali lattialämmityksellä.
Minullakin on usein komean miehen pää rintojeni välissä.... olen suuhygienisti <3
[/quote]
täh???