Onko tämä millään tasolla normaalia syömistä?
Jos syö päivän aikana
Lohta 1/4 lautasesta, perunamuusia toinen 2/4, ja loput salaattia (kurkku, tomaatti ja lehtisalaatti)
2 appelsiinia
2 pientä päärynää
Pakaste pinaattikeitto (400g)
Kourallinen pähkinöitä
120g sipsejä
200g suklaalevy
2 vanukasta (150g/kpl)
Keksipaketti (180g)
Kaksi ruisleipää voilla
Kaksi annosta ruispuuroa
Maitorahka, 1/3 200g:n mustikkapussista
Puoli rasiallista kirsikkatomaattia
Pari lasia mehua
Vettä
Kahvia
Söisin lisää jos olisi herkkuja. Olen vain hyötyliikuntaa harrastanut. Onko tämä liikaa vai ylireagoinko?
Kommentit (27)
"Lohta 1/4 lautasesta, perunamuusia toinen 2/4"
Tarkoitit varmaan 'toinen 1/4', sillä 2/4 tarkoittaa puolta lautasesta.
Ihan monipuolista. Hyvä.
Ei tossa muuta, mutta pienennä se suklaa sellaseen pieneen patukkaan. Ja jätä ne sipait pois tai ota vaan pari.
muista juoda vettä.
ootko laskeut kalorit? Kyllö se suklaalevy jo pistää virtaa paljon.
Minäkin listaan vertailun vuoksi:
Aamulla kolme ruispuikulaa, kaksi kananmunaa, kaksi pekonisiivua, kurkkua
klo 14 kaksi appelsiinia
klo 17 kanasalaattia
illalla tein kaksi smoothieta, joihin laitoin kaksi banaania, omenan, kaksi päärynää, maustamatonta jogurttia 2dl
äsken kaksi ruispuikulaa, gouda-juustoa ja kurkkua.
Yritän laihduttaa, mutta en jaksa laskea kaloreita.
25, kannattaisi vähentää leivän määrää jos meinaat laihtua, 5palaa on ihan liikaa päivässä eikä sulla ole kunnollista lämmintä ruokaa ollenkaan ainakaan tuossa päivässä. Itse olen syönyt tänään
aamulla:
3 munan kokkeli, kinkkua, paprikaa, kuohukermaa, juustoa
lounas:
juuresmuussi voilla ja kermalla, broilerin rintafilee, 1 parsakaali höyrytettynä ja voisulaa päälle
välipala:
Smoothie missä turkkilaista jugea, ananasta, mustikoita, mansikoita, vadelmia, mustaherukkaa, kookosmaitoa
iltaruoka:
paistettua lohta ja uunijuureksia, kylmä kastike smetanasta, tuoreesta tillistä ja sitruunanmehusta
päivän aikana juon 2-3l vettä ja ainakin litran vihreää teetä..näillä eväillä olen laihtunut 18kiloa enkä kertaakaan ole nähnyt nälkää enkä laskenut kaloreita
T. 7 ja 9
tulisi keskittyä enemmän kunnollisiin ruoka-annoksiin eikä jatkuvaan naposteluun, smoothiessakin on aika paljon hedelmää=sokeria, lisää siihen marjoja ja vaihta jogurtti rasvaisempaan turkkilaiseen ja laita sekaan vaikka vielä avokadoa niin saat ruokaisamman ja pitää paremmin nälkää, itse laitan smoothieen aina heraproteiinia ja kookosöljyä T. 7, 9, 26
Kyllä mä kykenen samaan. Ja usein paljon parempaankin.
Mulla takana ahmimista vuosia. Toki sitten niitä tiukkoja kalorinlaskenta kausia myös, jotka aina päätyny ahmimiseen, vaikka olisin suuremmillakin kaloreilla menny =2000. Oon tunnesyöjä. Nyt loppu laskemiset, oon syönyt nyt mitä mieli tekee pois lukien herkut ja koitan valita viisaasti. Hyvin menny ainakin tämä vko. Vähän pelottaa mitä tuleman pitää, varsinkin kun pms lähestyy. Mutta toivon todella, että nyt olis apu löytyny! Oon myös aina ollu kaikki tai ei mitään tyyppi; jos hiukankin lipsunut siitä omasta kaavasta syömise suhteen, niin täysi hälläväliävaihde tullu silmään, siinä jääny jopa ap kakkoseks. Vaikeita juttuja! Tsemppiä meille!