Alaikäisenä baariin, täytän 18 viikon päästä
Antakaas neuvoja miten päästä sisään. Kaverit on ihan eri näköisiä enkä niiden papereilla pääsis sisään. Onko jotain mitä voin tehdä sisään päästäkseni? Tänään olis yhdet jatkot minne haluaisin..
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:39"]
Hahahaa oon 16 ja pääsinpä kuopiossa keskiviikkona baariin ja tilasin lonkeron kysyvät papereita näytin kelakorttia ja meni läpi ei helvetti XD
[/quote]
Sitten heräsit ja laitoit tutin takaisin suuhun.
Vanha konsti on tietty, että näytät reilusti omat paperit. Jos pääset sisälle, niin kyseessä ei ole edes petos.
Ite kävin kans alaikäsenä ja kerran tai kaks pääsin ilman papereita kun poke oli jossain muualla ja täysikäset osti juomat. Paperit lainasin kavereilta joilla oli saman väriset hiukset kuvassa ja melkeen aina meni läpi.
Valtaosa pokeista on niin tyhmiä, että eivät osaa lukea oikeaa ikää vaikka näytät paperit :) Ne pyytää lähes poikkeuksetta nuorilta, ihan siksi kun niiden on pakko, mutta ei ne tajua mitään niistä, sellaisia punttihörhöjä jotka hädin tuskin osaavat lukea saatikaan ymmärtää laskea oikein kenenkään ikää.
Kokeilet reilusti omilla papereillasi ja jos pääset niin hyvä sulle ja jos et, niin sitten seuraavaksi kun ikää on.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:34"]Valtaosa pokeista on niin tyhmiä, että eivät osaa lukea oikeaa ikää vaikka näytät paperit :) Ne pyytää lähes poikkeuksetta nuorilta, ihan siksi kun niiden on pakko, mutta ei ne tajua mitään niistä, sellaisia punttihörhöjä jotka hädin tuskin osaavat lukea saatikaan ymmärtää laskea oikein kenenkään ikää.
Kokeilet reilusti omilla papereillasi ja jos pääset niin hyvä sulle ja jos et, niin sitten seuraavaksi kun ikää on.
[/quote]
Höpö höpö
T. Naisportsari 20v
Voi virtuaalinen kesäpäivä sentään😅 hauskinta tässä on se kun lukee kun 18 vuotiaat "aikuiset" tiuskii täällä viikkoa vailla olevalle 18 vuotiaalle että "mee kotiis kakara pitää limubileet!" "Mua inhottaa mennä baariin jos siä lojuu alaikäisiä" vittu mitä sakkia sanon minä😂😂😂
Mä seuraan instassa yhtä ulkomaalasta muijaa sellasta kun kennaheyy tai jotain. Käy bileissä eri mestois ja tais olla 15 v nyt ehkä voinu täs syksyn aikana täyttää 16. Ihan vitun hot ja sais kaikki haluumansa jätkät baarista tai clubista. Sit on tällänen ig kun diversize jos nää 12-15 v muijat käy bileis jne ja kans ihan vitun hot eli ei pidä paikkaansa etteikö alaikänen vois päästä baariin. Suomessa ainakin jos kattoo naisia nii huomaa että nuorimmat 15 v ne on sellasii 15-20 v suurin osa näist naisista joitten persettä nää vanhat ukot kyylää hyi vittu.
Joku 15 v muija menee röökikoppiin ja sytyttää tupakan paljaat reidet vaan vilkkuu ja alavatsa paljaana. Joku 40 v äijä tulee flirttailee sitä sit sinne joo kyllä tällänen meininki yleensä baareis mis nuoriso käy niin on. Kylhän näitten muijien ulkonäön tuntee reidet saattaa olla paljaana yli puoleenväliin pahimmas tapaukses sit rinnat pullottaa ja puoliks paljaana sit vielä vatsa on paljaana palleaan asti pahimmas tapaukses ja varustettu napakorulla. Yleensä ne on näitä salikissoja.
Miten kävi ap:n? Pääsiköhä baariin ilman papereita :D