Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee?

Vierailija
13.11.2021 |

Millaisia ihmisiä täällä on kirjottelemassa? Luulis että suurin osa on naisia jotka kirjoittelee vauva sylissään. Täällä M35

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äiti, jonka illat ovat rauhallisia ja joskus tuntuvat yksinäisiltäkin. Lapsi mennyt jo nukkumaan niin hiljaista on.

Lueskelen täällä kaikenlaista, satunnaisesti kirjoittelen.

Olen ihan tavallinen työssäkäyvä nainen.

Vierailija
22/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Masked Singeriä ja luen palstailijoiden veikkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on jo isoja. Olen koulutettu, mutta työtön, vähän sellainen huonosti sopeutuva yksilö. Oon ihan kiltti, mutta kyseenalaistan liikaa ja haluan tehdä kaiken liian hyvin, varmaan jonkun diagnoosinkin saisin, jos haluisin. Miestä ei ole, kun olen kiinnostunut vaan niistä, jotka ei ole kiinnostuneita musta, ja toisinpäin. Kaveritkin on vuosien varrella jääneet, joten täällä hoidan mun sosiaalisia tarpeita. Täällä pääasiassa yritän oikaista ihmisten vääriä uskomuksia ja neuvoa arjenhallinnassa, tykkään myös suositella hyväksi havaittuja tuotteita. Poliittiset keskustelut ja julkkisten riepottelu ei kiinnosta yhtään.

N39

Vierailija
24/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin olevani tissitön sillä vituttaa nää liian isot vanhemmiten roikkumaan alkaneet riippu tissit. Kamalan näköiset ja vaivalloiset varsinkin helteillä kun alkavat alustat hautumaan ja tulehtumaan. Mitään kovia ihoa hietäviä tukiliivejä ei pysty pitämään. 

Vierailija
25/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 69 vee mummo. Pappa tuolla tyhjentelee tiskikonetta. Itse soffalla makoilen ipädin kanssa.

Ketuttaa kun bb tulee tänään vähän liian myöhään. Kai se täytyy ruudulta huomenna katsoa.

Mietin, ottaisinko sen tavallisen yhden cinin tonikilla vai eilen hulluunnuksissa vuoden harmaan päivän kunniaksi ostettua hartwallin lonkeroa tölkin. Jotain täytyy lauantain kunniaksi ottaa. Mutta vain yksi! Aamulla vietävä pappa lentoasemalle jo kukonlaulun aikaan.

Että sellainen palstakirjoittelija täällä.

Vierailija
26/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35, vela, teen vuorotyötä joten palstailen työvuorojen mukaan.

Vierailija
27/47 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49, duunari, perheetön ja lapseton.

Vierailija
28/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen N50

Vierailija
29/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hupia opintojen lomassa. Kun opiskelut tökkii, voi päätään nollata täällä ja naureskella jutuille. Vitsipalstana minä tätä pidän.

Vierailija
30/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle kirjoittelee 7 henkilöä. Minä vastaan keski-ikäisten miesten, jotka esittävät naisia, teksteistä.

Vierailija
31/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ennenhän tämä olikin naisten palsta ja jutut mukavia. Nyt on y-lauta vallannut tämänkin naisten paikan. Ja yllätys - palsta menee kiinni 23 ja sensuuri on kovaa. Kiitos palstamiehet.

Kyllä ne on olleet alaikäiset pennut joiden ansiosta palsta menee kiinni 23.

Vierailija
32/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ilkeä anoppi ja paha äiti. Paitsi etten ole, mutta kuulun kyseiseen ryhmään, joista näyttää olevan paljon sanottavaa.

Vierailija
33/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin kirjoitella kun odotin esikoistani. Tilasin Vauva-lehden ja siellä oli lehden nettisivujen osoite. Olin aktiivinen lasteni vauva-ja taaperoiän ajan ja tapasin pari muutakin palstailijaa.

Pari vuotta sitten tulin tylsyyksissäni katsomaan mitä tänne nykyään kuuluu ja totesin että meno on muuttunut huonompaan. Käyn silti edelleen välillä huvikseni. Esikoiseni täyttää kohta 18. Itse olen 43.

Vierailija
34/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M50FMv50p10p9

82 188 44 14 138

Vierailija
35/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee 55v transumies Porista.

Vierailija
36/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty vakioporukka, joka koostuu työttömistä mielenvikaisista pojista, päivystää täällä lähes vuorotta esiintyen naisena ja vastaillen omiin viesteihinsä, ja sitten satunnaisia kirjoittelijoita siellä sun täällä, joista osa luulee kaikkien olevan sitä mitä väittävät.

Lasten hiekkalaatikoita tällaiset avoimet keskustelut ovat.

Vierailija
37/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v

Vierailija
38/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee viisaita fiksuja ihmisiä, myös pahasti mielenvikaisia harhaisia psykooseissaan olevia huumevihreitä.

Vierailija
39/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 v nainen, työkyvyttömyyseläkkeellä reuman takia. Perheessä mies ja 20 v poika. Ajan kuluksi lueskelen täällä, joskus jotain kommentoin.

Vierailija
40/47 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää persuja. Yleensä miehiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan