Millaisia ihmisiä täällä kirjoittelee?
Millaisia ihmisiä täällä on kirjottelemassa? Luulis että suurin osa on naisia jotka kirjoittelee vauva sylissään. Täällä M35
Kommentit (47)
Katson Masked Singeriä ja luen palstailijoiden veikkauksia.
Mun lapset on jo isoja. Olen koulutettu, mutta työtön, vähän sellainen huonosti sopeutuva yksilö. Oon ihan kiltti, mutta kyseenalaistan liikaa ja haluan tehdä kaiken liian hyvin, varmaan jonkun diagnoosinkin saisin, jos haluisin. Miestä ei ole, kun olen kiinnostunut vaan niistä, jotka ei ole kiinnostuneita musta, ja toisinpäin. Kaveritkin on vuosien varrella jääneet, joten täällä hoidan mun sosiaalisia tarpeita. Täällä pääasiassa yritän oikaista ihmisten vääriä uskomuksia ja neuvoa arjenhallinnassa, tykkään myös suositella hyväksi havaittuja tuotteita. Poliittiset keskustelut ja julkkisten riepottelu ei kiinnosta yhtään.
N39
Toivoisin olevani tissitön sillä vituttaa nää liian isot vanhemmiten roikkumaan alkaneet riippu tissit. Kamalan näköiset ja vaivalloiset varsinkin helteillä kun alkavat alustat hautumaan ja tulehtumaan. Mitään kovia ihoa hietäviä tukiliivejä ei pysty pitämään.
Täällä 69 vee mummo. Pappa tuolla tyhjentelee tiskikonetta. Itse soffalla makoilen ipädin kanssa.
Ketuttaa kun bb tulee tänään vähän liian myöhään. Kai se täytyy ruudulta huomenna katsoa.
Mietin, ottaisinko sen tavallisen yhden cinin tonikilla vai eilen hulluunnuksissa vuoden harmaan päivän kunniaksi ostettua hartwallin lonkeroa tölkin. Jotain täytyy lauantain kunniaksi ottaa. Mutta vain yksi! Aamulla vietävä pappa lentoasemalle jo kukonlaulun aikaan.
Että sellainen palstakirjoittelija täällä.
N35, vela, teen vuorotyötä joten palstailen työvuorojen mukaan.
N49, duunari, perheetön ja lapseton.
Hyvää hupia opintojen lomassa. Kun opiskelut tökkii, voi päätään nollata täällä ja naureskella jutuille. Vitsipalstana minä tätä pidän.
Palstalle kirjoittelee 7 henkilöä. Minä vastaan keski-ikäisten miesten, jotka esittävät naisia, teksteistä.
Vierailija kirjoitti:
No ennenhän tämä olikin naisten palsta ja jutut mukavia. Nyt on y-lauta vallannut tämänkin naisten paikan. Ja yllätys - palsta menee kiinni 23 ja sensuuri on kovaa. Kiitos palstamiehet.
Kyllä ne on olleet alaikäiset pennut joiden ansiosta palsta menee kiinni 23.
Minä olen sellainen ilkeä anoppi ja paha äiti. Paitsi etten ole, mutta kuulun kyseiseen ryhmään, joista näyttää olevan paljon sanottavaa.
Mä aloin kirjoitella kun odotin esikoistani. Tilasin Vauva-lehden ja siellä oli lehden nettisivujen osoite. Olin aktiivinen lasteni vauva-ja taaperoiän ajan ja tapasin pari muutakin palstailijaa.
Pari vuotta sitten tulin tylsyyksissäni katsomaan mitä tänne nykyään kuuluu ja totesin että meno on muuttunut huonompaan. Käyn silti edelleen välillä huvikseni. Esikoiseni täyttää kohta 18. Itse olen 43.
Täällä kirjoittelee 55v transumies Porista.
Tietty vakioporukka, joka koostuu työttömistä mielenvikaisista pojista, päivystää täällä lähes vuorotta esiintyen naisena ja vastaillen omiin viesteihinsä, ja sitten satunnaisia kirjoittelijoita siellä sun täällä, joista osa luulee kaikkien olevan sitä mitä väittävät.
Lasten hiekkalaatikoita tällaiset avoimet keskustelut ovat.
Täällä kirjoittelee viisaita fiksuja ihmisiä, myös pahasti mielenvikaisia harhaisia psykooseissaan olevia huumevihreitä.
52 v nainen, työkyvyttömyyseläkkeellä reuman takia. Perheessä mies ja 20 v poika. Ajan kuluksi lueskelen täällä, joskus jotain kommentoin.
Täällä äiti, jonka illat ovat rauhallisia ja joskus tuntuvat yksinäisiltäkin. Lapsi mennyt jo nukkumaan niin hiljaista on.
Lueskelen täällä kaikenlaista, satunnaisesti kirjoittelen.
Olen ihan tavallinen työssäkäyvä nainen.