Britney Spears on vapaa holhouksesta!!!!!!!!
Kommentit (38)
Ihanaa! Olen pitkään seurannut taistelua tuota holhousta vastaan, sehän on ollut ihan suoraa ihmisoikeuksien rikkomista eikä siitä ole ollut mitään hyötyä. Paitsi tietenkin Britneyn isälle joka pystyi käyttämään tytärtään taloudellisesti hyväksi.
En tajunnut että ihmisiä kiinnostaa Britney Spears näin paljon täällä Suomessa. Kukaan ei puhunut hänestä vuosikausiin ja nyt yhtäkkiä täällä aaveellakin on jatkuvasti pitkiä ketjuja Britney-raukasta.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut että ihmisiä kiinnostaa Britney Spears näin paljon täällä Suomessa. Kukaan ei puhunut hänestä vuosikausiin ja nyt yhtäkkiä täällä aaveellakin on jatkuvasti pitkiä ketjuja Britney-raukasta.
Johtunee hänestä tehdyistä dokumenteista, jotka herättää kyllä ajattelemaan häntä kohtaan tapahtunutta vääryyttä.
Toki varmasti he sitoutuvat enemmän, jotka aikanaan Britney boomissa olivat teinivuosinaan mukana.
Itse kuuntelin Metallicaa niin meni vähän se aika ohi, mutta kyllähän se dokkari oli aika hullua katsottavaa. Se, ettei niinkään julkisella henkilöllä ole perusoikeuksia niin on aika hurjaa!
..mutta joo, Johtuneeko aiheen ajankohtaisuudesta. Menee pari vuotta ja suurinosa unohtaa. Minäkin.
Todella hyvä juttu, onnea Britney. Jo häntä onkin orjuutettu, käytetty hyväksi ja pidetty kauppatavarana ihan tarpeeksi pitkään!
Toivottavasti ei lähde nyt ihan lapasesta elämä hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voi paremmin ilman pakkolääkitystä ja narsisteja.
Parissa vuodessa on tuhlannut kaikki rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Parissa vuodessa on tuhlannut kaikki rahansa.
Niin on moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kaksisuuntasta potevalle tekee tosi hyvää jättää lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa on hänellä ihan sekojuttuja.
Se että joku tuhlaa rahansa jotka on itse tienannut ei ole mikään syy viedä häneltä ihmisoikeuksia. Britney saa tuhlata just niin vtkseen ku ikinä haluaa.
Tähän mennessä ne rahat onkin tuhlannut ahneet läheiset kuten isä ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maniassa kaksisuuntainen laittaa rahaa palamaan.
Joo ensinnäkin osasin lukea ihan itse uutisista ja toiseksi ei vaikuta minun elämääni mitenkään.
Nyt alkaa mausteet leviään holtittomasti.
Oli ihan syystä holhouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa mausteet leviään holtittomasti.
Oli ihan syystä holhouksessa.
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maniassa kaksisuuntainen laittaa rahaa palamaan.
Mitäs jos omiaan itse hankkimiaan rahoja käyttää? Täällä Suomessa olisi tämän tulkinnan mukaan paljon holhouksen alaisia ~> ulosotossa olevat, velkaantunnet jotka eivät kykene velkojaan maksamaan sekä pikavippaajat
Vierailija kirjoitti:
miten tää liittyy/näkyy sun elämässä?
Kypsä ja empaattinen ihminen osaa iloita myös toisten ihmisten onnesta.
Siis vapaa isänsä holhouksesta. Ymmärtääkseni hän pyysi jotain varainhoitoyhtiötä viralliseksi holhoojakseen.
Mikähän diagnoosi hänellä mahtaa olla? Jotain aika vakavaa varmasti kun nelikymppinen nainen ei pärjää ilman holhousta.
Ihan uskomaton juttu on ollut. Kertoo todella sovinistisesta yhteiskunnasta. Kyllä Usassa miehet saavat vapaasti sairastua henkisesti ja tuhlata rahansa, ja päätyä kadulle asumaan, eikä kukaan heitä holhoa. Törkeää hyväksikäyttöä koko juttu.
miten tää liittyy/näkyy sun elämässä?