Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion hylätä kaikki kaverini

Vierailija
31.01.2015 |

Haluan viettää muutaman kuukauden ihan yksin ja aloittaa sitten puhtaalta pöydältä. Vaihdan nimen, sähköpostin ja muut.

Onko täällä muita, jotka on toiminut samoin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä työtön luuseri vai miten ajattelit hoitaa tuon työpaikalla että et ole enää se joka alunperin olit?

Vierailija
2/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Kenellä on liikaa kavereita? Vai ovatko ns huonoa seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko eroon huumeista?

Vierailija
4/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain selvittää ajatuksiani ja elää niin yksin kuin mahdollista. Onnistuu helposti, kun en muutenkaan tykkää viettää vapaa-aikaani toisten kanssa. Pian en näe heitä opiskeluissakaan ja sen jälkeen vältän tutustumista.

Vierailija
5/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 18:47"]

Haluatko eroon huumeista?

[/quote]

En. Olen koko elämäni ollut absolutisti.

Vierailija
6/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän edes viitsi vastata. Onnea matkaan.

Vierailija
7/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vahva.  vahvempi kuin moni muu.

Vierailija
8/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä masentunut? Ilmoita kavereillesi tuo, mitä juuri kirjoitit, eli että haluat olla kuukauden yksin. Laitat meiliin vastaukseksi tuon ja tekstarilal samoin.

Vierailija
9/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt melkein samoin. Muutin amiksen jälkeen monien satojen kilomertien päähän töihin. En kertonut koulussa oleville kavereille mitään. Vaihdoin vain puhelinnumeron uuteen ja salaiseen, enkä kertonut minne muutin. Sosiaalisen median tilejä minulla ei edes ollut. Halusin vain aloittaa alusta, tyhjältä pöydältä. Edellinen paikka oli ollut kotikyläni, vaikkakin isohko sellainen, jossa jokainen tunsi toisensa. Meidän perhe oli roskasakkia ja tietty maine kulki mukana. Oli helpottavaa aloittaa kaikki alusta, paikassa jossa kukaan ei tunne minua. Ei yhteyksiä menneeseen. Katkaisin samalla välini myös perheeseen.

Vierailija
10/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehnyt samoin monet kerrat. Sitä usein tajuaa vasta silloin kun ottaa etäisyyttä, että miten turhassa seurassa on tullut aikaansa vietettyä.

Vierailija
11/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa kavereista ei ole niin hyviä että kannattaisi yhteyttä pitää.

Vierailija
12/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman, mutta nimeä en muuttanut. Muutin ja pääsin eroon koko sosiaalisesta elämästäni, joka suoraan sanottuna pyöri alkoholin ja biletyksen ympärillä. Hylkäsin kaikki kaverit ja koko ison ttuttavapiirin ja aloin elämää täysin yksin.

Aluksi oli vaikeaa ja yksinäisiä hetkiä, mutta nyt olen todella tyytyväinen ja nautin olostani! En kadu yhtään kavereista eroon pääsemistä. Pääsin samalla siis eroon turhasta baareilusta ja dokailusta... :) Niin, jos jotakuta kiinnostaa, nyt olen ollut yksin noin 5 vuotta. Olen sosiaalinen ja iloinen ja helposti ihmisiin tutustuva, saisin helposti uuden kaveripiirin itselleni, mutta en halua.

Olen niin vietävissä oleva ihminen, että ainoa turvallinen ratkaisu on olla yksin. Kaverit saavat mut aina tekemään todella huonoja elämänvalintoja ja muutenkin heikentävät elämänlaatua.

Sain yksinäisyyden kautta vihdoin toteutettua haaveitani: tupakan polton lopettaminen, baareilun lopettaminen, laihdutus... eikä ketää häiritsemässä tai vetämässä alaspäin ja tuhoamassa juttujani!!!!! :)

Vierailija
13/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne menossa, etunimen ja sähköpostin olen jo vaihtanut ja kavereiden kanssa en ole ollut pitkään aikaan tekemisissä. Aion vielä muuttaa sukunimeni ja jos hyvin käy, muutan pois Suomesta.

Olen aina kärsinyt huonosta itsetunnosta, enkä ole ikinä oikein pystynyt olemaan oma itseni sen takia. On ollut myös vaikeaa pitää yhteyttä ihmisiin kun on tuntunut ettei seuraani kuitenkaan kukaan kaipaa, olin muutama vuosi sitten niin masentunut että olin monta kuukautta vain yksin, en oikeastaan käynyt muualla kuin ruokakaupassa.

Nyt olen vihdoin rakentamassa itselleni kauan puuttunutta itsetuntoa ja identiteettiä ja olen asioita pohtiessani huomannut ettei minulla ollut kavereiden kanssa oikein mitään yhteistä. Eipä kyllä niistä kavereistakaan ole kuulunut mitään, ettei varmaan hirveä menetys ole.

Vierailija
14/14 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:06"]

Olen tehnyt saman, mutta nimeä en muuttanut. Muutin ja pääsin eroon koko sosiaalisesta elämästäni, joka suoraan sanottuna pyöri alkoholin ja biletyksen ympärillä. Hylkäsin kaikki kaverit ja koko ison ttuttavapiirin ja aloin elämää täysin yksin.

Aluksi oli vaikeaa ja yksinäisiä hetkiä, mutta nyt olen todella tyytyväinen ja nautin olostani! En kadu yhtään kavereista eroon pääsemistä. Pääsin samalla siis eroon turhasta baareilusta ja dokailusta... :) Niin, jos jotakuta kiinnostaa, nyt olen ollut yksin noin 5 vuotta. Olen sosiaalinen ja iloinen ja helposti ihmisiin tutustuva, saisin helposti uuden kaveripiirin itselleni, mutta en halua.

Olen niin vietävissä oleva ihminen, että ainoa turvallinen ratkaisu on olla yksin. Kaverit saavat mut aina tekemään todella huonoja elämänvalintoja ja muutenkin heikentävät elämänlaatua.

Sain yksinäisyyden kautta vihdoin toteutettua haaveitani: tupakan polton lopettaminen, baareilun lopettaminen, laihdutus... eikä ketää häiritsemässä tai vetämässä alaspäin ja tuhoamassa juttujani!!!!! :)

[/quote]

M.N?