"Mä olen silleen tyypillinen kauris"... ensimmäinen mielikuva puhujasta?
?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:33"]
En ehkä tutustuisi, mulla on huonoja kokemuksia Kauriista.
Ylläolvia pinnallisia kommentteja astrologiasta pidän vähän höpsähtäneinä. Montako vuotta olette opiskelleet tätä alaa ja missä? Jos tietämys horoskoopeista perustuu iltapäivälehtiin, sitä ei lasketa :) Mutta itsepä jäätte paljosta paitsi.
[/quote]
Missä yliopistossa opetetaan astrologiaa?
[/quote]
Pariisissa, sorbonnen yliopisto, sosiologian laitos.
[/quote] Minulla oli sivuaineena astrologia ja pääaineena alkemia. Je suis la meilleur!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:36"]
Ylläolvia pinnallisia kommentteja astrologiasta pidän vähän höpsähtäneinä. Montako vuotta olette opiskelleet tätä alaa ja missä? Jos tietämys horoskoopeista perustuu iltapäivälehtiin, sitä ei lasketa :) Mutta itsepä jäätte paljosta paitsi.
[/quote]
Missä yliopistossa opetetaan astrologiaa?
[/quote]
Pariisissa, sorbonnen yliopisto, sosiologian laitos.
[/quote] Joo väitellyt on. Entinen Miss Ranska ja mannekiini, joka haluaa astrologiasta tieteellisen oppiaineen. Onhan tätä muut sosiologit arvostelleet paljonkin, tuo koko sosiologialle huuhaa-leiman.
http://www.skepsis.nl/doctorteissier.html Skteptikot on ainakin skeptisiä. Käännös on kyllä melko huono.
[/quote]Ei tarvitse opiskella alaa, että tajuaa sen olevan fuulaa. Avaruuden kappaleet eivät kykene vaikuttamaan henkilön persoonallisuuteen, kykyihin eivätkä parisuhteeseen. Tähtikuviot esim. ovat äärettömän kakana olevia tähtiä, kaukana siis sekä meistä että soisistaan, jotka vain näyttävät olevan järjestyksessä katsottaessa Maa-nimiseltä eksoplaneetalta. Ne eivät kykene vaikuttamaan täällä mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:13"]
?
[/quote]
"..loikin pitkin metsiä ja syön lehtiä ja risuja."
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:15"]Ajattelen, että voi vittu, inhoan kaurisnaisia yli kaiken.
Poistun paikalta.
T. mies
[/quote]
:( t. Kauris
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:20"]Helppo.
T: Pelimies
[/quote]
:( t. Kauris
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 19:20"]Helppo. T: Pelimies [/quote] :( t. Kauris
[/quote]
Ei huolta, Kauris, ei se helppous juuri siihen sinun horoskooppimerkkiisi liity, vaan siihen, että nainen ylipäätään kuvailee itseään horoskooppimerkillään.
T:Pelimies
Ei ihan tyypillinen kauris, jos horoskooppiin uskoo.
Kauris kyllä voisi kiipeillä ihan mihin vaan, mutta näyttävät sorkat sittenkin pettävän ja tippuvat alas.
Hmmm... Ensin saattaisin suhtautua skeptisesti, mutta tämäkin myönteisellä tavalla :) toisekseen saisin myös sellaisen kuvan, että henkilö ei ole ehkä sieltä vakavimmisra päästä ja ajattelee ehkä paljon myös elämän syvempiä merkityksiä:)
Sekin vaikuttais mun suhtautumiseen kyllä et sanoisko se "mä oon silleen tyypillinen kauris" vai "mä oon tyypillinen kauris" :D
Paitsi ettei taida olla kaurishenkistä uskoa horoskooppeihin :D