"Mä olen silleen tyypillinen kauris"... ensimmäinen mielikuva puhujasta?
Kommentit (38)
Ajattelen, että voi vittu, inhoan kaurisnaisia yli kaiken.
Poistun paikalta.
T. mies
Idiootti. Uskoo varmaan homeopatiaan + muuhun vastaavaan paskaan myös.
"Jaa, tämä on taas näitä horsoskooppihörhöjä, meillä ei ole mitään yhteistä..."
"Ahaa! Uskoo horoskooppeihin. Todennäköisimmin muillakin tavoin yksinkertainen."
Kuuluisi suljetulle jos on niin pahasti vainoharhainen että kuvittelee olevansa (puhuva) eläin.
Keskustelisin mieluummin hänen vasemman jalan kenkänsä kanssa, koska se olisi varmasti tätä kaurisnaista älykkäämpi.
Elämäm Koulun käynyt, vähän reppana, jolle vaan sattuu elämässä kaikenlaista. Ei ymmärrä, että omat valinnoillaan on vaikuttanut asioiden kulkuun. Mielikuva on sama riippumatta horoskooppimerkistä.
...että maine ja menestys on kaikki kaikessa. Kiipeän vaikka reittä pitkin, mutta kiipeän.
Idiootti. Horoskoopit ovat täyttä huuhaata.
En ehkä tutustuisi, mulla on huonoja kokemuksia Kauriista.
Ylläolvia pinnallisia kommentteja astrologiasta pidän vähän höpsähtäneinä. Montako vuotta olette opiskelleet tätä alaa ja missä? Jos tietämys horoskoopeista perustuu iltapäivälehtiin, sitä ei lasketa :) Mutta itsepä jäätte paljosta paitsi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:33"]
Ylläolvia pinnallisia kommentteja astrologiasta pidän vähän höpsähtäneinä. Montako vuotta olette opiskelleet tätä alaa ja missä? Jos tietämys horoskoopeista perustuu iltapäivälehtiin, sitä ei lasketa :) Mutta itsepä jäätte paljosta paitsi.
[/quote]
Missä yliopistossa opetetaan astrologiaa?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:33"]
[/quote]
Missä yliopistossa opetetaan astrologiaa?
[/quote]
Pariisissa, sorbonnen yliopisto, sosiologian laitos.
Vähän bimbo.