Syödäänkö muualla kuin Oulussa hampurilaisia?
Kommentit (11)
Ei, muualla syödään ranskalaisia. Ja ehkä jotkut juntit syö porilaisia.
Joo, ei. Mäkkärit ja Heset myy muualla kaikkea muuta mutta ei missään nimessä hampurilaisia.
Ei syödä. Oulusta alaspäin ne on laissa kielletty eikä niitä ole tarjollakaan missään. Jos joku saadaan kiinni siitä että yrittää itse tehdä hamppareita, tuomio on ehdotonta. Myös yritys on rangaistava.
Hä? Porilaiset meillä on kyllä hyviä, kun joskus tein vertailua Oulusta itään. Kajjaaniin päin mennessä myytiin ties mitä ranskanleivän ja paahtoleivän känttyä grillimakkaran- tai lenkinsiivulla porilaisena.
junttikaupungin pääruoka on junttiruoka
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:03"]
[/quote]
oon mielelläni juntti kun vierailen siellä. Kauppuri 5:sta oon saanut parhaan hampurilaisannoksen IKINÄ. Nam!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:03"]
[/quote]
oon mielelläni juntti kun vierailen siellä. Kauppuri 5:sta oon saanut parhaan hampurilaisannoksen IKINÄ. Nam!
[/quote]
Ehkä muutama vuosi sitten, nykyinen ruuan (ja palvelun) taso on ala-arvoinen elleivät ole parantaneet radikaalisti.
Hampurilainen on aina roskaruokaa, oli se miten gurmeesti rakennettu hampurilainen tahansa. Mutta ei siitä liikaa stressiä kannata ottaa :D jos maistuu niin maistuu.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 17:03"] junttikaupungin pääruoka on junttiruoka [/quote] oon mielelläni juntti kun vierailen siellä. Kauppuri 5:sta oon saanut parhaan hampurilaisannoksen IKINÄ. Nam! [/quote] Ehkä muutama vuosi sitten, nykyinen ruuan (ja palvelun) taso on ala-arvoinen elleivät ole parantaneet radikaalisti.
[/quote]
No silloin ku itse kävin, palvelu oli kohdillaan ja ruoka oli hyvää.
Hampurilaisista en tiedä mutta saisivat oppia syömään majoneesikänkkyä muuallakin. Itkettää nykyisenä etelän vetelänä kun mistään täältä ei saa maailman parasta kännisafkaa.
Ei.