Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kuomista halkeaa aina pohjat?

Vierailija
31.01.2015 |

:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Öljyä pihassa? Kuivaaminen liian kuumassa? 

Vierailija
2/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot Kuomat. Mulla on samat kuomat kuudetta vuotta eikä ole mitään halkeamisen merkkehä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se olla lattialämmityksen vika?

Vierailija
4/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina? Ei mulla ole haljennut koskaan vaikka 20 paria valehtelematta on tässäkin taloudessa niitä ollut.

Vierailija
5/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi eräs suutari, että aikoinaan uunin päällä kuivaaminen oli ok, kun kengät tehtiin eri materiaaleista. Nykyään kuitenkin uunin päällä kuivatus pilaa kengät ja nimenomaan ne pohjat.

Puhun nyt siis leivinuunista. Lattialämmitys voinee tehdä samanlaista tuhoa, jos on kovinkin isolla. 

Vierailija
6/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä haljennut. Ja meillä on ollut lapsilla myös kirppikseltä ostettuja käytettyjä Kuomia.

Vierailija
7/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meilläkään koskaan haljenneet ja yli 10 kuomat on olut käytössä. Suurta osaa on käytetty kahdella lapsella, eli jopa neljänä talvena.

Vierailija
8/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikinä haljennut. Ja osa Kuomista on ollut kolmella lapsella ja onatkin ainakin 10 v vanhat.

Vierailija
9/9 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä haljennut, perheessä on ollut melkein 20 vuotta kuoma-kenkiä. Miten sä käytät niitä? Kuivaatko kuumassa? Pesetkö koneessa liian kuumassa? Vääntääkö lapset niitä jossain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän