Aviomies lähetti yhden postikortin
Yhden ainoan postikortin lähetti aviomies koko avioliittomme aikana. Nyt olen ollut yksin jo muutaman vuoden ja sain rakkausrunon eräältä mieheltä kun annoin hänelle suklaalevyn joululahjaksi. Niin on miehet erilaisia!
Kommentit (4)
Mun ex-aviomieheni lupasi ostaa mulle hajuvettä joululahjaksi. Ei ostanut, sanoi, että saan itse valita, hän maksaa. Tilattiin sitten nettikaupasta, ei maksanut sain itse maksaa. Hyvää joulua :)
Eipä tuo paljon runoja rustaa tai kortteja lähettele, kerran kyllä johonkin jääkaapin oveen jätettyyn viestilappuun oli jonkun juuri ja juuri sydämeksi tunnistettavan suhmuran taiteillut.
Toisaalta usein on vaikka auto putsattuna aamulla, kahvinkeitin ladattuna, aamupala ja eväät valmiina kaapissa jos tietää että minulla jäi unet vähille, kukkiakin kantaa kotiin sillon tällöin ja kehittelee muuta pientä arkista kivaa, joten olen noista päätelleyt että kyllä se minusta tykkää vaikka suullinen/kirjallinen ulosanti on kieltämättä vähän heikko.
On ne tosiaan, penteleet, erilaisia!
Exältä sain laatikollisen rakkauskirjeitä ja postikortteja, silti erosimme. Nykyiseltä en ole saanut kirjeitä tai kortteja, silti olemme olleet onnellisesti yhdessä jo 18 vuotta. Niin ne miehet on vaan erilaisia.
En mä oo koskaan saanut postikorttia mieheltäni. Yhdessä ollaan oltu 20v. Olisko pitänyt? Kukkia ja suklaata ja muita lahjoja kyllä. Ja muumimukin silmälaseilla :)