Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista olisi, jos olisi ainoana miehenä jääkiekkonaisten saunaillassa

Vierailija
13.11.2021 |

Taitaisi kyyti olla kylmää?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joisin olutta nojatuolissa ja katselisin sitä lespoilua.

Tämä on hyvin erikoista että naisurheilijoita lesbotellaan. Yleensä jääkiekko aloitetaan hyvin nuorena, ennenkuin lapsi tietää mitään seksuaalisesta suuntautumisesta tai seksistä. Itse noissa jääkiekkopiireissä pyörivänä väite kaikkien olevan lesboja on naurettava väite. Toki niitäkin löytyy, ihan niinkuin minunkin työpaikaltani löytyy. Ei niitä silti ole sen enempää kuin muissakaan paikoissa.

Muistelen, että tätä on tutkittukin. Lesboja on nimenomaan joukkuelajeissa eniten. Jääkiekko on vielä fyysinen voimalaji, joten lesbojen osuus lienee selkeästi populaation keskimääräistä suurempi.

Vierailija
22/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinne lesbojen sekaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä naisena lätkäjätkien saunaillassa? Saisko mailaa mekkoon?

Tietenkin saisit, ei miehet oo pihtareita.

Vierailija
24/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin erikoista että naisurheilijoita lesbotellaan. Yleensä jääkiekko aloitetaan hyvin nuorena, ennenkuin lapsi tietää mitään seksuaalisesta suuntautumisesta tai seksistä. Itse noissa jääkiekkopiireissä pyörivänä väite kaikkien olevan lesboja on naurettava väite. Toki niitäkin löytyy, ihan niinkuin minunkin työpaikaltani löytyy. Ei niitä silti ole sen enempää kuin muissakaan paikoissa.

Muistelen, että tätä on tutkittukin. Lesboja on nimenomaan joukkuelajeissa eniten. Jääkiekko on vielä fyysinen voimalaji, joten lesbojen osuus lienee selkeästi populaation keskimääräistä suurempi.

Ahaa no sitten miesten joukkuelajit on pelkkää homoilua. Ei ihme ettei ne ole mua koskaan kiinostaneet.

Vierailija
25/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muddriver party

Se on MUFFDIVER, you ignorant.

Vierailija
26/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laukaus lähtisi rivakasti!

Kyllä, ylämummoon.

Vierailija
27/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä naisena lätkäjätkien saunaillassa? Saisko mailaa mekkoon?

Tietenkin saisit, ei miehet oo pihtareita.

Kunnon dp Torsponvarsilla, siinä sitä tuntisi itsensä naiseksi.

Vierailija
28/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissamme lähes jokainen tiesi seksistä 4-5-vuotiaana...

Vierailija
29/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissamme lähes jokainen tiesi seksistä 4-5-vuotiaana...

Olisi kannattanut vaihtaa päiväkotia.

Vierailija
30/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinäkin homo siellä selität? Ihan omiasi, senkin homo.

Vierailija
31/31 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa olisi varmasti kuumaa ja paljon jänteviä selkiä pestäväksi? Enhän minä voi tietää, kun en ole koskaan ollut moisessa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi