Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen - Miksi et halua harrastaa seksiä?

Vierailija
13.11.2021 |

Kerro se tässä ketjussa!

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on kivuliasta, en ilmeisesti osaa rentoutua tarpeeksi tai en osaa kiihottua.

Vierailija
2/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin enemmän alkulämmittelyä koska on hidasta saada orgasmia. Mies tulee aina nopeasti vaikka mitä ollaan yritetty. Jotenkin ei vaan jaksa ja hoidan homman sit omalla ajallani vaikkapa suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siihen tarvitsisin, kun seksuaalinen suuntautumiseni nyt on sellainen. Ei ole kumppania enkä uskalla hakeutua kontaktiin miesten kanssa, pelottaa. Ajattelen jatkuvasti, mitä kauheaa jokin vaikea mies voisi tehdä ja miten kovasti joutuisin ponnistelemaan päästäkseni sellaisesta suhteesta kuiville, siihen se sitten jää.

Vierailija
4/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt arjen pyörittämisestä..yksin. Meillä on toivotut lapset. Molemmat ne halusivat yhteistuumin tähän maailmaan, mutta kotityöt ja pihatyöt on kaikki minun harteillani samoin kuin lasten koulu jutut ja muut. Minäkin käyn töissä yhtä lailla kun mieskin. Monesti painuu töiden jälkeen autotalliin tekemään millon mitäkin ja minä sisällä iltaan asti lasten kanssa ilman mitään omaa aikaa. Sit kun illalla mennään sänkyyn alkaa käsi hakeutua haaroväliini ja ei siinä enää jaksa mitään kun on niin väsynyt.

Vierailija
5/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian työlästä ja aikaa vievää. Mulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
6/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Suurin syy lienee se, että hyvin harva mies herättää minussa minkäänlaisia haluja (häneen).

Vierailija
7/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaali. Se tarkoittaa, että en näe ihmiskohteissa (tai eläinkohteissa) mitään seksikästä. Miehen kroppa tai mies ei ole minulle seksuaalinen. Hetero kyllä muuten olen ja olen romanttisesti viehättynyt miehistä. En vaan koe mitään syytä olla alasti miehen kanssa saati vaivautua heilumaan jotain outoja seksuaalisia riittejä heidän kanssaan. Epämiellyttävä ajatus työnnellä ihmisosia toisiinsa. Rakentelin kyllä leegoilla pienenä, mutta en ole kovin tekninen ihminen.

Vierailija
8/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä. Miehen pitäisi olla todella empaattinen ja kärsivällinen koska en ole seksuaalisesti helppo.

Vierailija
9/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin meillä se kipinä kadonnu. Ollaan kun ystäviä keskenään ja arkea hoidetaan hyvin mut mitään rakkautta ja seksielämää ei enää ole. Varmaan meillä molemmilla ois peiliin katsomisen paikka.. Kun sais aikaseks. Lillutaan vaan haaleassa vedessä vuodesta toiseen.

Vierailija
10/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällä hetkellä ketään sopivaa miestä, kenen kanssa sitä haluaisin.

Unelmien rakastaja uupuu, ja menneisyyden sellaista ei enää ole.

Vierailija
11/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aseksuaali. Se tarkoittaa, että en näe ihmiskohteissa (tai eläinkohteissa) mitään seksikästä. Miehen kroppa tai mies ei ole minulle seksuaalinen. Hetero kyllä muuten olen ja olen romanttisesti viehättynyt miehistä. En vaan koe mitään syytä olla alasti miehen kanssa saati vaivautua heilumaan jotain outoja seksuaalisia riittejä heidän kanssaan. Epämiellyttävä ajatus työnnellä ihmisosia toisiinsa. Rakentelin kyllä leegoilla pienenä, mutta en ole kovin tekninen ihminen.

Miksi se on epämiellyttävää eikä neutraalia? Tätä olen miettinyt pari kertaa aseksuaaleihin liittyen.

Vierailija
12/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksi kuuluu lähinnä lisääntymisikäisille. En pysty ajattelemaan ikäisiäni sukulaisia tai tuttuja pa..neskelemassa, tai pystyn mutten tiedä nauranko vai ykään, en siis ajattele, vanhat ihmiset hinkkaa sukupuolielimiään yhteen.

Vierailija
13/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni seksi kuuluu lähinnä lisääntymisikäisille. En pysty ajattelemaan ikäisiäni sukulaisia tai tuttuja pa..neskelemassa, tai pystyn mutten tiedä nauranko vai ykään, en siis ajattele, vanhat ihmiset hinkkaa sukupuolielimiään yhteen.

Ei se ikää katso. Karita Mattilakin pitää aina kondomia lompakossa kaiken varalta!

Vierailija
14/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen väsynyt arjen pyörittämisestä..yksin. Meillä on toivotut lapset. Molemmat ne halusivat yhteistuumin tähän maailmaan, mutta kotityöt ja pihatyöt on kaikki minun harteillani samoin kuin lasten koulu jutut ja muut. Minäkin käyn töissä yhtä lailla kun mieskin. Monesti painuu töiden jälkeen autotalliin tekemään millon mitäkin ja minä sisällä iltaan asti lasten kanssa ilman mitään omaa aikaa. Sit kun illalla mennään sänkyyn alkaa käsi hakeutua haaroväliini ja ei siinä enää jaksa mitään kun on niin väsynyt.

Sama täällä. Ja itseäni ärsyttää miehen itsekkyys niin paljon, ettei huvita hänen kanssaan sekstailla vaikka en olisikaan liian väsynyt. Ukko ei saa edes likaisia vaatteitaan pyykkikoriin osumaan ja mun sitten pitäisi jaksaa häntä huomioida ja pitää hyvänä?

Vierailija
15/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on epämiellyttävää eikä neutraalia? Tätä olen miettinyt pari kertaa aseksuaaleihin liittyen.

Se on joillekin aseksuaaleille neutraalia. Joillekin epämiellyttävää, joillekin inhottavaa ja jotkt voivat jopa pitää seksistä jollain tasolla mikäli sitä kumpaninsa vuoksi suostuvat tekemään. Itse vertaisin hammaslääkäriin tai vaikka koronatestiin. Epämiellyttävä ajatus, että hammaslääkärin kädet ovat suussa ja suuhun työnnellään instrumentteja. Tai nieluun testipuikko.

Vierailija
16/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi pelkkänä seksinä ei viehätä vaan tarvitsen yhteyden, hellyyden osoitusta ja haluan tuntea itseni rakastetuksi. Romantiikan taso kuitenkin suhteessa on olematonta. Halaa minua joskus ja jouluna eikä halua keskustella mistään syvällisestä. Klassinen ei puhu eikä pussaa. Kuvittelee, että munan heiluttelu silmieni edessä saa minut haluamaan seksiä, eikä arjen käyttäytymisellä ole tähän mitään vaikutusta. Aina kun otan eron puheeksi niin luvataan tehdä asialle jotain, muttei mikään muutu.

Vierailija
17/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys. Lapsiperheen arki. Eriävät seksuaaliset mieltymykset. En edes tiedä enää nykyään miten ollaan joskus yhteen ajauduttu, kun ollaan ihmisinäkin jo niin erilaisia.

Vierailija
18/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, siksi en.

Vierailija
19/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin etsiä mies. Se on oikeasti tosi typerää harrastaa seksiä ennen kuin tuntee miehen. Persoonallisuushäiriöt ja muut viat paljastuu parissa kuukaudessa. Miehet haluaa hypätä sänkyyn heti kun mahdollista. Pidän niitä apinoina, jotka ajatteleee pillullaan.

Vierailija
20/97 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on joillekin aseksuaaleille neutraalia. Joillekin epämiellyttävää, joillekin inhottavaa ja jotkt voivat jopa pitää seksistä jollain tasolla mikäli sitä kumpaninsa vuoksi suostuvat tekemään. Itse vertaisin hammaslääkäriin tai vaikka koronatestiin. Epämiellyttävä ajatus, että hammaslääkärin kädet ovat suussa ja suuhun työnnellään instrumentteja. Tai nieluun testipuikko.

Niin, eikös aseksuaali tarkoita ettei koe seksuaalista halua. Mutta jos seksi on suorastaan vastenmielistä niin eikö ole kyse jo jostain muusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi