Viikonlopun kohokohta. Kaupassakäynti.
Tää on niin syvältä. Heti aamulla pitää rynnätä sinne. Jos herään klo 9, niin mies ravaa kämpässä levottomana että pitäis jo mennä. Hoputtaa syömään aamupala että päästään kauppaan. Ärsyttää kun arkiaamut muutenkin kiireisiä, niin vielä viikonloppunakin pitäisi olla hoppu ja hätä.
Aaaargh. Ja juu, olen ouhunut miehelle tästä.
Kommentit (7)
Mikä kiire miehellä on kauppaan niin aikaisin? Onko hänen viikonloppunsakin niin aikataulujettuja, että on koko ajan kiire niinkuin arkena? Tuskin marketissa notkuminen on suhteenne laatuaikaa :)
Kuulostaa todella ärsyttävältä. Laita miehelle lista kouraan ja passita kauppoaan, jää itse kotiin nauttimaan aamiaisesta ja päivän lehdestä.
No tuo ois syvältä. Kaupassa käyminenkin on.
Onko ken ties rakastunnut johonkin kassaneitiin kun noin kiire la aamusta?älä vann päästä sitä yksin sinne ei pian tuu takas!
Meillä kyllä aivan aktiivisesti vältellään perjantaisin ja lauantaisin kaupassa käymistä. Meillä ostospäivä on yleensä tiistai-ilta, siksi että silloin kenelläkään ei ole mitään ohjattua harrasstusta tms.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 10:13"]Meillä kyllä aivan aktiivisesti vältellään perjantaisin ja lauantaisin kaupassa käymistä. Meillä ostospäivä on yleensä tiistai-ilta, siksi että silloin kenelläkään ei ole mitään ohjattua harrasstusta tms.
[/quote] tämä olisikin kiva. Mutta viikonloppuna on mukavaa syödä esim. Lohta, salaatteja jne.
Sama. Vihaan mun elämää.
t. 17v