Eikö ole oikein ja kohtuullista
että vuokransa itse maksavat saisivat verotuksessa saman hyvityksen kuin asuntolainan saajat?
Kommentit (12)
4698[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:44"]
että vuokransa itse maksavat saisivat verotuksessa saman hyvityksen kuin asuntolainan saajat?
[/quote]
BUAAAHH-HAAH-Haa!!!
Hyvin kummallista. Miksi minun veroeurot käytetään jonkin yksityisen velanottajan hyväksi?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:47"]
Ei.
Syykin on yksinkertainen. Se vuokranantaja saa sen hyvityksen jo, kun makselee vuokratuloistaan sitä sijoitusasuntoaan pois. Tai on saanut sen jo, jos asunto on kertaalleen maksettu. Ei sitä hyvitystä kuulu moneen kertaan maksaa.
Olet väärässä. Miksi minun pitäisi antaa sinulle sinun itse ottamaasi velkaa vasten hyvitystä? Ei tarvitse.
[/quote]
Miksi minun veroeurot käytetään jonkin yksityisen asuntovelallisen hyväksi?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:50"]
[/quote]
Ennenkuin tukehdut, perustele.
BUAAAHH-HAAH-Haa!!!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 04:03"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:50"]
Nämä tk-eläkkeen ssajat ovat asia erikseen.
[/quote]
Ennenkuin tukehdut, perustele.
BUAAAHH-HAAH-Haa!!!
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 03:47"]
Ei.
Syykin on yksinkertainen. Se vuokranantaja saa sen hyvityksen jo, kun makselee vuokratuloistaan sitä sijoitusasuntoaan pois. Tai on saanut sen jo, jos asunto on kertaalleen maksettu. Ei sitä hyvitystä kuulu moneen kertaan maksaa.
Höpö höpö.
[/quote]
Voi vittu, onpa kohtuullista. No kaikelle voi nauraa. "Otan asuntolainaa ja sossu hyödyntää bisnekseni".
Mielenkiintoista, mikä on vastaus neljältä puolueeelta. Sitä odotellessa.
Mielenkiintoista, mikä on vastaus neljältä puolueeelta. Sitä odotellessa.
Ei.