Mitä tuplarokotetut tekevät lauantaipäivisin?
Minä olen rokottamaton ja makailen soffalla, kohta keitän kahvia.
Kommentit (21)
Samaa teen kuin ap. Kotona on niin hyvä olla.
Kohta lähdetään ulos syömään, sen jälkeen otan sohvalla päikkärit.
Juovat kaljaa. Tiedostavat rokottamattomat ovat aktiivisia ja käyvät lenkillä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi valinta tänään, mäkkäri vai hese?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi valinta tänään, mäkkäri vai hese?
Ei kumpikaan, vaan kansainvälisesti kebab ranskalaisilla.
Oon rokottamaton ja mulla tulee kohta woltista ruuat ja tupakalla aattelin käydä. Kävelyllä ehkä myöhemmin, ihan tavallista.
Kyllä rokottamattomat ovat niin fiksuja ja vastuullisia. Eiku.
Kotona oon ja sohvalla loikoilen palstailemassa. Illalla olisi suunnitelmissa mennä miesystävän luokse yöksi.
Töitä olen tehnyt jo monta tuntia eikä tämä päivä tunnu loppuvan ikinä.
Täytyyhän jonkun maksaa rokottamattomien typeryydestä aiheutuneet ylimääräiset terveydenhuollon kustannukset
Töiden ohessa palstailen.
Ei kai nyt rokottamaton, kansakunnan tukipilari tupakkaa polta. Nehän oli superfiksuja, terveitä, kauniita, omilla aivoillaan ajattelevia.
Mä kävin aamulla kaupassa. Äsken vähän siivoilin, mutta nyt pitää pitää tauko, kun väsyttää niin kauheasti. Mun vanhemmat on tulossa meille viettämään isänpäivää, koska oon huomenna töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt rokottamaton, kansakunnan tukipilari tupakkaa polta. Nehän oli superfiksuja, terveitä, kauniita, omilla aivoillaan ajattelevia.
Kaunis olen vaikka poltan. Siis komea. Mitä meinaat? Omilla aivoilla ajattelenkin siksi en ottanut rokotetta ja seuraan myös vaihtoehtomediaa eli en ole kiinnittynyt vain valtamedian yhteen totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis olen vaikka poltan. Siis komea. Mitä meinaat? Omilla aivoilla ajattelenkin siksi en ottanut rokotetta ja seuraan myös vaihtoehtomediaa eli en ole kiinnittynyt vain valtamedian yhteen totuuteen.
Oletko myös tehnyt oman tutkimuksesi?
Räyhäävät täällä suut vaahdossa rokottamattomille.
Ne on huvittavia pellejä.
Eipä rokotus liity mihinkään.
Tässä rötvään vielä yöhousuissa ja syön lapsen Mäkkäristä tilaamaa sapuskaa samalla. Pitäisi käydä Tokmannissa ostamassa vessapaperia ja hakemassa automaatista paketti. Sitten alkaakin jalkapallomatsi jonka aion katsoa.
Ensi lauantaina vastaavasti olen töissä.
Lähden baariin, sieltä kiekkomatsiin ja meen takaisin baariin.
Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Moni levittää koronaa ihmisjoukoissa ja parin viikon itämisajan jälkeen uusi sairastumisaalto rokotetuissa. Se on tietenkin rokottamattomien syytä, koska tartuttavat koronan rokotettuihin.
Tällaista hulluutta jenkkimalliin Suomessakin, kun totuus on joko liian vaikea ymmärtää tai sitä ei haluta ymmärtää.
Rokottamattomia on yli puolet sairaalapotilaista. Heitä on kuitenkin vain viidennes väestöstä. Miten tämän selität, kun sinulta noita selityksiä riittää?
Tässä yritän silmät ristissä kääntää yövuorojen jälkeen unirytmiä.
Moni levittää koronaa ihmisjoukoissa ja parin viikon itämisajan jälkeen uusi sairastumisaalto rokotetuissa. Se on tietenkin rokottamattomien syytä, koska tartuttavat koronan rokotettuihin.
Tällaista hulluutta jenkkimalliin Suomessakin, kun totuus on joko liian vaikea ymmärtää tai sitä ei haluta ymmärtää.