Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko raskaana ?

30.01.2015 |

Sanon jo tähän alkuun että tiedostan olevani ehkä hieman hätähousu, mutta niin itse asiaan.

Minulla on jo viikon ajan ollut kaikenlaista ns. vaivaa jotka voi luokitella raskausoireisiin. Oireita on ollut mm. huonoa oloa ja huippausta, väsymystä, hikoiluttaa koko ajan, on kylmä ja kuuma, alaselkä kipeä, nopeissa liikkeissä vihlasee mahasta ja kuukautiset viikon myöhässä kun kierto on aikaisemmin ollut ihan normaali...ei ole ollut heittoja. Olen tehnyt testejä, mutta kaikki on ollut negatiivisia. Lääkärissä olen juossut mutta ei ole sanottu mitään. Paitsi tänään lääkäri kuunteli pitkään mahaa ja tunnusteli käsillään ja sen jälkeen totesi vain että voihan sitä jotain olla..se oli ainut mitä sanoi eikä pistänyt eteenpäin kokeisiin eikä mitään. Mikä on teidän mielipide mahdollisesta raskaudesta ja neuvot miten kannattaisi edetä ? Tämä olisi siis ensimmäinen raskauteni joten sen takia kyselen ns apua koska aikaisempaa kokemusta ei ole. 

Kiitän jo etukäteen :)

Kommentit (1)

1/1 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voit olla, kokeile raskaustestiä vaikka viikon päästä kun raskaushormonitaso on kerinny vähän nousemaan.. digitaalisen testin kanssa muuten ei jää sit tulkinnanvaraa :) Jotkut tekee 10 negaa ennen ku testi näyttää positiivisen.

Miksköhän lekuri ei sit määränny raskaustestiä labrassa? Soitapa huvikses terveyskeskukseen ja pyydä labralähete :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla