Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä mies tahtoo?

Vierailija
30.01.2015 |

Olemme tapailleet nyt useamman kuukauden ja viettäneet useampia öitäkin yhdessä. Periaatteessa käyttäydymme kuin seurustelisimme, mutta kun olen ottanut asian esille, et mikä tämän homman nimi on vastaus et katsotaan mitä ajan kanssa tapahtuu? Hän on sanonut että ei osaa luottaa ihmisiin ja on joutunut liian usein pettymään. epäilen siis että hän ei uskalla sen takia sitoutua mutta miksi hän silti käyttäytyy kuin olisimme yhdessä ja on toisinaan myös mustasukkainen jos olen muiden miesten seurassa?
toisaalta ei meillä ehkä minnekään ole kiire, mutta mietityttää että olenko vain joku varapano. Olemme siis kyllä päivittäin paljon tekemisissä ja kertoo ikävöivänsä.. Olen vain itse vähän nyt pyörällä päästä että tuhlaanko aikaani vai annanko miehelle vielä mahdollisuuden?

Onko kohtalon tovereita epävarmoista miehistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole varapano. Mies ei vain uskalla seurustella "virallisesti", koska pelkää saavansa siipeensä. En oikein itse edes ymmärrä, miksi se asia pitää jotenkin sopia erikseen, eikö voi vain nauttia siitä mitä on, ja katsoa, mitä siitä tulee.

Vierailija
2/8 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa kuinka hitaasti voi mies lämmetä... 3v tapailtu, seurusteltu vai mitä tämä nyt lienee mutta ei ikinä sano tykkäävänsä, ei esittele perheelleen...siis sisaruksilleen ja vanhemmilleen mua... Sen verran tiedän että erosi 8 vuotta sitten naisesta jota rakasti, koska nainen petti. Tuntuu että olisin joku salarakas vaikka emme tapaile muita tms. Tai eksän korvike...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin taukoa ja mietiskelyaikaa molemmille. Ei tuollaista pelleilyä tarvitse hyväksyä mustasukkaisuutta jos teillä ei kerran ole suhdetta, niin kaikkea omistushalua ja vahtimista en katselisi, en kyllä välttämättä edes suhteessa hyväksyisi aiheetonta mustasukkaisuutta. Tauon jälkeen selvitätte suhteemme säännöt jos meinaatte vielä jatkaa.

Vierailija
4/8 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tapailu muuttuu seurusteluksi? Mutta kyllä minä olisin toisen suhteen "hieman" varuillani, jollei hän esittelisi sinua läheisilleen. - Olen jostain kuullut sanottavan, että narsistit käyttäytyvät niin. (Lähipiiri  kai saattaisi paljastaa hänen todellisen minänsä).  - Mutta ylipäätään itse olen kiinnostunut siitä, miten mahdollinen kumppani tai "se" jonka kanssa saattaisin seurustella kohtelee muita ihmisiä tai miten mm. puhuu heistä; olivat nämä ihmiset läheisiä tai vaikka vain se, sanooko hän kaupan kassalle kiitos kun saa vaihtorahat tai kommentoiko hän jonkun uutisissa näyttäytyvän toimia ja/ tai tervehtiikö vaikka naapureita.   

Vierailija
5/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta tuollaisista miehistä mutta senkin edestä itsestäni, kuvailit juuri minut. Pelkään pistää itseäni peliin koska se kuitenkin lopulta sattuu ja kovaa. Vähän samassa tilanteessa siis tällä hetkellä.

Et ole varapano. Ihan rauhassa vaan jos haluat jatkaa juttua.

Vierailija
6/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula on oikein hyvä tekosyy pitää mukava seksisisuhde koukussa. Toinen hyvä on, että "en osaa puhua tunteistani". Tai miten olisi klassinen "minulla on juuri nyt niin rankkaa, etten voi seurustella"?

Katsellaan uudestaan puolen vuoden kuluttua. Ja sitten taas puolen vuoden... ja vuoden... niin kauan kuin jaksat tai hän löytöää naisystävän.

Vierailija
7/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:23"]

Ei ole kokemusta tuollaisista miehistä mutta senkin edestä itsestäni, kuvailit juuri minut. Pelkään pistää itseäni peliin koska se kuitenkin lopulta sattuu ja kovaa. Vähän samassa tilanteessa siis tällä hetkellä.

Et ole varapano. Ihan rauhassa vaan jos haluat jatkaa juttua.

[/quote]

Laittaisit itsesi peliin, jos olisit hulluna mieheen. Epäilet enemmän omia tunteitasi kuin miehen.

Vierailija
8/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti onnistuu kaikki seurusteluun liittyvä ja seksi, mutta kun aletaan kutsua olotilaa seurusteluksi, niin alkaa ahdistaa, kun ei oikein voi luottaa kehenkään, menneisyys ahdistaa, pettymyksiä on ollut blaa blaa...Jos ahdistais oikeesti, ja olisi todella kärsinyt ja pettynyt, niin karttais naisia. All star player.