Kauanko teidän läppärit kestää, ennenkuin leviää?
Mä en tajua, kerron kauanko mulla, jos vastaatte ihmisiksi.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 21:13"]Ikinä ei ole levinnyt. Työläppäreiden sopimukset uusitaan 3v välein. Kotiläppäri meni vaihtoon 4v jälkeen, 2v jaksoin kirjoittaa irtonaisilla näppäimillä kun taapero nyppi niitä irti, tekniikka toimi ihan hyvin. Nykyinen kotiläppäri nyt 4v....ei mitään syytä vaihtaa.
[/quote]
Lenovo-hp-acer-samsung
Nykyinen hp kestänyt nyt kolmisen vuotta. Yksikään ei ole koskaan levinnyt, mutta kun on myös pelikäytössä niin vaihdetaan kun alkaa olla niin ettei uudemmat pelit pyöri. Ja jos joskus sattuis kone leviämään ennen aikojaan, onneksi on tuo mies joka ne sitten sais kuntoon, jos kannattaa korjata.
Mulla samsungin läppäri menee jo viidettä vuotta. Maksoi silloin uutena lähemmäs tonnin. On ollut hintansa väärti ja vielä on tehoja jäljellä. Akku on vaan uusi ostettu.
Fujitsu Amilo kesti aika tarkalleen 7 vuotta.
Vanha ketju, mtta vastaan kumminkin. Minulla on Asuksen kone ja tämä on ollut käytössä jo 10 vuotta, vielä pelittää...
Hp on ehjänä vielä 5 vuoden jälkeen, tosin tökki jo pahasti ja näppäimiä uupuu:D nyt on pöytäkone.