Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa vaihdatte moppinne?

Vierailija
30.01.2015 |

Itse oon vaihtanut kerran vuodessa mutta nyt oon miettinyt onko se liian usein vai liian vähän? Miten te muut teette? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on vielä moppi? Mulla on Sinin se lattiapesuri mihin tulee tarroilla kiinni rätti tai mikrokuituliina. Ei tarvi vaihtaa ikinä, rievut pesen pyykkikoneessa 60 asteessa. Nuo vanhanaikaiset mopit on todella epähygieenisiä kun ei saa pestyä mitenkään :(

Vierailija
2/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sinipiika, vaihdan kun sieni hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä moppia. Kai sen vaihtovälin voi arvioida kunnosta vaikka haistamalla. Kai se pysyy kauankin käyttökelpoisen puhtaana jos heittää aina koneeseen moppailun jälkeen.

Vierailija
4/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen on? Joku lankaviritys varren päässä vai? En tiedä. En kyllä pystyisi käyttämään lattianpesuun välinettä, jota ei ole helppoa pestä jokaisen käytön jälkeen.

Vierailija
5/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos edes pesen lattiat kerran tai kaksi vuodessa.. Tiedän, olen barbaari. Mutta siis sama moppi mulla on ollut n. 5 vuotta.

Vierailija
6/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se moppi nimeltään se mikrokuitumoppikin. Ne mikrokuituosat, jotka pestään kestää tosiaan varsin monia vuosia.

Vierailija
7/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vanhanaikaisenkin mopin voi pestä koneessa.. Meillä on pari sellaista, toinen on varmaan 15v vanha, säilytetty lähinnä sen vuoksi että on joku moppi millä lapset voi 'pestä' lattiaa leikeissään. , toinen ehkä 5v vanha. Mut enimmäkseen käytän levymoppia, jossa on se mikrokuitumoppi kiinni. Käytän sitä kuivana keittiönlattian lakaisiuun ja märkänä sitten moppaan. Vähintään kerran viikossa nakkaan koneeseen 60 tai 90 astetta riippuen siitä mitä muuta on menossa pesuun. Vaihdan uuteen sitten kun ei enää toimi. 

Vierailija
8/8 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on ollut käytössä kohta 7 vuotta. Se perinteinen lankamoppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi