Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas se iski: IRTTISÄHKY!

Vierailija
30.01.2015 |

Hei ja hyvää perjantai-iltaa kaikille! Syön tässä taas perjantaiseen tapaan irttareita ja nousevan sokerihumalan pyörteissä mieleeni juolahti jälleen yksi kysymys: miksi irtokarkkeja pystyy syömään määrällisesti paljon vähemmän kuin että söisi pelkästään samanlaisia karkkeja, esimerkiksi aakkosia? Pitkien pohdintojen ja lukemattomien irttisähkyjen jälkeen olen tullut tulokseen, että irtokarkkeja syödessä elimistö joutuu totuttelemaan jatkuvasti erilaisiin makuihin ja koostumuksiin, mikä väsyttää elimistömme ja saamme nopeammin tarpeeksemme. Sen sijaan jos syömme samanlaisia karkkeja, niin meidän ei tarvitse totutella kuin yhteen makuun, jolloin turhaa energiaa ei mene makujen analysoimiseen vaan sitä jää itse syömiseen! Tämä on paras päätelmä mihin olen päässyt ja luotan tähän tulokseen! Mitkä ovat teidän teorianne tässä irttisongelmassa vai onko teillä edes tällaista ongelmaa kuin minulla? :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juuri päin vastoin. Jos on vain yhtä sorttia, alkaa äkkiä ällöttää. Vaihtelua pitää olla, irtokarkkeja pystyy syömään paaaaljon enemmän.

Vierailija
2/4 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sullakin ongelmat,:D haha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ensin että mikä ihmeen IRTTI-SÄHKY :O

Vierailija
4/4 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:50"]Mulla juuri päin vastoin. Jos on vain yhtä sorttia, alkaa äkkiä ällöttää. Vaihtelua pitää olla, irtokarkkeja pystyy syömään paaaaljon enemmän.
[/quote]

Teorialtani vedettiin siis matto alta, voi rähmä! No kiitos kuitenkin osallistumisestasi. :)
Ap