Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymyskohtaus iltapäivällä

Vierailija
30.01.2015 |

Iskeekö teihin muihin tajuton uupumus iltapäivällä? Vai olenko ainut? Nukun pitkät yöunet (noin 9h) mutta vajaa tunti sitten uuvahdin ihan täysin. Silmät lurpsahtelevat ja voisin nukahtaa tähän työpöydän ääreen. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta tosin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö jotain sokeri/hiilaripitoista juuri ennen? Minulla ainakin hiilarit aiheuttavat iltapäiväväsymystä. Siksi yritänkin lounaalla syödä aina kevyesti/protskupainotteisesti.

Vierailija
2/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaan aiheuttamaa sokeripiikkiä epäilen minäkin. Koeta keventää syömisiä, ja erityisesti höttöhiilarit pois (vain vähän täysjyväpastaa/-leipää tai pieni peruna), enemmän sitten salaattia ja proteiinia. Ei pitäisi väsyttää niin kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, sen takia oon työtön ku nukuttaa koko ajan! ei oo nuo yöajat tehty mulle, kun ei sitte kerkeä nukkuun, ja töissäkään ei sitä katota oikeen hyvällä :/

Vierailija
4/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaikka söisin kevyestikin. Tiedän tuon hiilaripiikkijutun kyllä. ap. Otan usein vielä veden kanssa guarem-rakeitakin joiden pitäisi tasata verensokerin heilahduksia.

Vierailija
5/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan luonnollista, jos lounas on huonosti valittu. Hiilaripitoinen ruoka väsyttää.

Vierailija
6/6 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 13:22"]

Toihan on ihan luonnollista, jos lounas on huonosti valittu. Hiilaripitoinen ruoka väsyttää.

[/quote]

no m itä pitäisi syödä? Esim. tänään söin proteiinipuuroa lautasellisen ja yhden avokadon. Eilen salaattia jossa tummaa pastaa, kesäkurpitsaa, paprikaa, kidneypapuja ja avokadoa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi