Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi vuotta terveenä, nyt kolmas flunssa tänä syksyllä

Vierailija
12.11.2021 |

Rokotukset otettu. En tiedä mitä mieltä pitäisi olla, kun rokotukset koronaan otin ajallaan ja sen yhden taudin sijaan olen saanut nyt muita. Parasta on kuitenkin, kun koko perhe sairastetaan nämä läpi vuorotellen. Tulee jokaisen lapsen päiväkodin aloitus mieleen, kun kerää jokaisen pöpön mitä liikkeellä on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuulemma maailmanlaajuinen ilmiö. Meillä lapset olleet käytännössä 3kk putkeen kipeänä, vaikka ovat hoidossa vain pari päivää viikossa. Itsekin olen ollut neljä kertaa flunssassa, eli paljon enemmän kuin yleensä! Liittyy siis siihen, että virukset eivät päässeet kiertämään väestössä pitkään aikaan. Ihmistä ei näemmä ole tarkoitettu elämään eristyksissä... Tästä on ollut lehtijuttujakin viime viikkoina.

Vierailija
2/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokotukset otettu ja ikinä en ole ollut näin terve. Elämä hymyilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Injektiot heikentää kehon oman immuunipuolustuksen.

Vierailija
4/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo sairastanut 20 vuoteen ( päiväkodissa työskentelen) . Esim Norossa olin päiväkodin toisiksi ainut joka ei tautia saanut 

Rokotteet on. Ei edelleenkään mitään tartuntoja.

Vierailija
5/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rokotteita ja terve kuin pukki.

Vierailija
6/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ollut yli kahteen vuoteen kipeä. Yleensä olen 3-4 kertaa vuodessa. Yhtään koronarokotusta en ole ottanut. 

Vierailija
7/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kuulemma maailmanlaajuinen ilmiö. Meillä lapset olleet käytännössä 3kk putkeen kipeänä, vaikka ovat hoidossa vain pari päivää viikossa. Itsekin olen ollut neljä kertaa flunssassa, eli paljon enemmän kuin yleensä! Liittyy siis siihen, että virukset eivät päässeet kiertämään väestössä pitkään aikaan. Ihmistä ei näemmä ole tarkoitettu elämään eristyksissä... Tästä on ollut lehtijuttujakin viime viikkoina.

Eikö tästä jotkut asiantuntijat varoittaneet, että ylihygienia seurauksena muut taudit vahvistuu tai ihmisten immuniteetti laskee? Meillä oli vuosien tutkimukset siitä, että altistuminen pienenä vahvistaa immuniteettiä, mutta korona aikana se ei yhtä äkkiä pätenytkään.

Vierailija
8/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta meni ilman pientäkään nuhaa, eristyksissä kun oltiin. Nyt myös 3. flunssa syksyn aikana. 

Vierailija
9/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo sairastanut 20 vuoteen ( päiväkodissa työskentelen) . Esim Norossa olin päiväkodin toisiksi ainut joka ei tautia saanut 

Rokotteet on. Ei edelleenkään mitään tartuntoja.

Työympäristö selittänee tämän. Sinulla on hyvä vastustuskyky. Päiväkodit ovat pahimpia viruspesiä.

Vierailija
10/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaeristys on varmaan vienyt normaalin puolustuskyvyn ja kun normaali pöpöille altistuminen taas tapahtuu, se on laakista flunssa.

Vierailija
11/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eletään vaan aina eristyksessä, se on normaalia elämää.

Vierailija
12/12 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastajat ovat vain geneettisesti heikompaa ainesta. Turha syyttää mitään ulkopuolista vaikutinta. Evoluutioon kuuluu normaalina osana, että heikommat karsiutuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi