Käytätkö Risperdalia?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:37"]
Käytän ja lääke lihottaa mielettömästi. Jos syö Risperdalia niin kehoitan karsimaan ruokavaliosta hiilihydraatit karppaustasolle lihomisen estämiseksi.
Alkuaikoin lääke antoi hyvät yöunet mutta nyt kolme vuoden käytön jälkeen olen huomannut, että unentulo on alkanut iltaisin viivästyä, lieneekö elimistöni tottunut annostukseen.
Pitäisi päästä pikkuhiljaa eroon lääkkeestä mutta psykiatrin juttusille pääseminen on hankalaa.
[/quote] Saako kysyä minkä takia lääkettä on määrätty sinulle?
Risperdal om antipsykootti. Yleisemmin määrätään skitsofreenikoille. Vähentää aggressiivisuutta.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:37"]
Käytän ja lääke lihottaa mielettömästi. Jos syö Risperdalia niin kehoitan karsimaan ruokavaliosta hiilihydraatit karppaustasolle lihomisen estämiseksi.
Alkuaikoin lääke antoi hyvät yöunet mutta nyt kolme vuoden käytön jälkeen olen huomannut, että unentulo on alkanut iltaisin viivästyä, lieneekö elimistöni tottunut annostukseen.
Pitäisi päästä pikkuhiljaa eroon lääkkeestä mutta psykiatrin juttusille pääseminen on hankalaa.
[/quote] Saako kysyä minkä takia lääkettä on määrätty sinulle?
Lääke määrättiin psykoosin ja harhaluuloisuushäiriön hoitoon.
Mulle määrättiin agressiivisuuteen sitä 15 vuotiaana, se tosin vaan lisäsi mun kiukkua kun kokoajan väsytti