Haluaisitko OURA-sormuksen mieluiten mustakiiltävänä, mustamattana, hopeanvärisenä vai kullanvärisenä?
Olen alkanut himoitsemaan tuota kullattua. Vaan raskisiko ostaa ja olisiko sille käyttöä sitten. Näyttääköhän naisella pienissä käsissä liian möhkönä vai onko sopusuhtainen?
Kommentit (25)
En halua sitä koska se on vaarallinen, mutta jos haluaisin niin kaunein väri on kullattu.
Vierailija kirjoitti:
Ruusukultaisena.
Sellainen olisi kyllä todella kaunis mutta tuo heidän sivuilla mainostuva näyttää taittavan kellertävään. Kai.
Vierailija kirjoitti:
En halua sitä koska se on vaarallinen, mutta jos haluaisin niin kaunein väri on kullattu.
Miten se on vaarallinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kait kukaan tuohon huijaukseen oikeasti enää mene?
Mikä huijaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on vaarallinen?
Ei se mikään ”tappavan vaarallinen” ole, älä pelkää, mutta se häiritsee kehon sähkömagneettista toimintaa lähettämällä jatkuvia impulssidykäyksiä mitatessaan (sykettä, hengitystä yms). Herkät ihmiset aistii tuon ja kokee esim unettomuutta tuon takia. Se eräällä lailla lisää kehon sähkömagneettista stressikuormaa. Mutta ei siitä sinällään sairastu ja keho osaa myös korjata rasitteita ja vikoja. Osta vaan jos kiinnostaa mutta itse en sitä ottaisi.
Olisi se kiva, mutta kuinka kauan tuollaisessa akku kestää? Älykellojakin joutuu lataamaan muutaman päivän välein. Tuohon mahtuu paljon vähemmän akkua. Voisi jäädä aika usein lataamatta tai sitten unohtua laturin luokse…
Pelkäksi koruksi ehkä kuitenkin koru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on vaarallinen?
Ei se mikään ”tappavan vaarallinen” ole, älä pelkää, mutta se häiritsee kehon sähkömagneettista toimintaa lähettämällä jatkuvia impulssidykäyksiä mitatessaan (sykettä, hengitystä yms). Herkät ihmiset aistii tuon ja kokee esim unettomuutta tuon takia. Se eräällä lailla lisää kehon sähkömagneettista stressikuormaa. Mutta ei siitä sinällään sairastu ja keho osaa myös korjata rasitteita ja vikoja. Osta vaan jos kiinnostaa mutta itse en sitä ottaisi.
Öö, eikös tällä perusteella kaikki älylaitteet ole vaarallisia? Millä tsättäilet itse nyt? Auttaisiko foliohattu?
En minkään värisenä, mieluummin ottaisin sen 300€ puhtaana käteen. Ei siinä tarvita sormusta kertomaan että vuorikausirytmini ja aktiivisuutena on ihan päin helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
En minkään värisenä, mieluummin ottaisin sen 300€ puhtaana käteen. Ei siinä tarvita sormusta kertomaan että vuorikausirytmini ja aktiivisuutena on ihan päin helvettiä.
Niin no eikö yleensä sellaisella joka tällaista harkitsee ole sitä rahaa vaikka tuhlattavaksi asti niin mitä varsinaisesti tekisi käteisellä... Sitä paitsi tuo kultainen ainakin on yli 400 hintainen.
Mattamusta. Aion silti sovittaa, koska olen siron käden omaava nainen. Onneksi sieltä saa jonkin sovitussetin.
Niin ja, mitä väliä mihin käytän rahani. En omista autoa, en tuhlaa yli omien varojeni, säästän ja tienaan itse. Se, että harkitsen myös tätä sormusta niin on oma valintani, eikä ole muilta pois.
Eri kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Mattamusta. Aion silti sovittaa, koska olen siron käden omaava nainen. Onneksi sieltä saa jonkin sovitussetin.
Niin ja, mitä väliä mihin käytän rahani. En omista autoa, en tuhlaa yli omien varojeni, säästän ja tienaan itse. Se, että harkitsen myös tätä sormusta niin on oma valintani, eikä ole muilta pois.
Eri kuin ap
Mäkin luin tuosta sovitussetistä niin siitä tuli mieleen joku sellainen pahvinen vähän kuin spagettimitta :) Mutta toivottavasti on parempi :)
Onko kellään oikeaa tietoa kuinka usein tuollaista joutuu lataamaan? Ja onko se puolessa tunnissa ladattu vai meneekö koko ilta laturissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on vaarallinen?
Öö, eikös tällä perusteella kaikki älylaitteet ole vaarallisia? Millä tsättäilet itse nyt? Auttaisiko foliohattu?
Sellaiset älylaitteet on mitkä lähettää jatkuvaa signaalia. Ja juuri esim kännykkä on. Tämän takia on erittäin tärkeää että känny laitetaan yöllä lentotilaan. Pahin on pitää sitä verkossa ja sitten vielä tyynyn alla.
Kaikki tämä kuormittaa sähkömagneettista kehoa ja siksi edes yöllä kehon tulisi saada levätä.
Se ei silti onnistu jos naapurilla kunnon sisäinen wifi-tykitin joka luukuttaa läpi yön…
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään oikeaa tietoa kuinka usein tuollaista joutuu lataamaan? Ja onko se puolessa tunnissa ladattu vai meneekö koko ilta laturissa?
Ouran sivuilta: ”Oura-sormuksen akku kestää keskimäärin 4–7 päivää. Sormuksen lataaminen täyteen vaihtelee n. 20-80 minuutin välillä.”
Ruusukultaisena.