Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanvalvoja halusi nähdä viestit kännykästäni

Vierailija
30.01.2015 |

Väitti, että meidän luokassa on huono ilmapiiri ja tahtoi siis tutkia mun whatsapp-keskusteluja. Oikeasti ei meillä ole mitään ongelmia.

Mitä mieltä olette, olisiko minun pitänyt näyttää viestit hänelle? Sanoin että hän loukkaa kirjesalaisuutta utelemalla ja kieltäydyin näyttämästä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tämän kirjoitti 13v tyttö

-ap

Vierailija
2/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pissis puhelimesi kotiin tästä lähtien, koulussa opiskellaan eikä leikitä puhelimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt. Oikein teit ja sanoit. Mitä luokanvalvoja sanoi kun kieltäydyit?

Vierailija
4/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämänkin aloituksen teit tunnilla, sinä typerä murkku.

Vierailija
5/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:44"]Jätä pissis puhelimesi kotiin tästä lähtien, koulussa opiskellaan eikä leikitä puhelimella.
[/quote]

Lukiossa käytetään btw harvasen tunti kännykkää mm tiedon etsimiseen ihan opettajankin pyynnöstä. :) Ap, opettajalla ei ole mitään oikeutta nuuskia keskustelujasi. Älä näytä.

Terv. Lukiopissis jolla aina kännykkä mukana

Vierailija
6/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti näitä nykyajan pentuja. Kaveri on opettajana ja sanoi, että se on ihan kauheaa, kun koko ajan teinit on: älä dissaa mua, hei me tiedetään meidän oikeudet ja muuta paskaa. Voi vittu sanon minä.

Vierailija
7/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään, edes vanhemmilla ole oikeutta niitä lukea!

Vierailija
8/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa eleganttia, jos aikuiset ihmiset osaisivat vasta asiallisesti hyvinkäyttäytyvälle teinille. Pikkulapsen äitinä en koulujen puhelinkäytäntöjä tunne, mutta propsit tytölle siitä, että osaa kätöstavat ilmeisen paljon paremmin kuin jotkut aikuiset.

Vierailija
9/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisalta, whatsapp ei kuulu kirjesalaisuuteen, koska niihin ryhmiinhän voi liittyä kuka vaan muutenin. Tekstiton siis JULKAISUJA eili julkisia.

Vierailija
10/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:48"]Hemmetti näitä nykyajan pentuja. Kaveri on opettajana ja sanoi, että se on ihan kauheaa, kun koko ajan teinit on: älä dissaa mua, hei me tiedetään meidän oikeudet ja muuta paskaa. Voi vittu sanon minä.
[/quote]

Öö mitä helvettiä? Haluaisitko sä alkaa nähttelemään sun viestejäsi? Henkilökohtaisia keskustelujasi ystäviesi kanssa? No et varmastikkaan.

Vierailija
11/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:44"]Jätä pissis puhelimesi kotiin tästä lähtien, koulussa opiskellaan eikä leikitä puhelimella.
[/quote]

Arvaa mitä. Vaikka itse olisitkin ollut pussia ikäisenäsi, minä en ole. Käytän kännykkää vain välituntisin ja niin tekevät meidän koulussamme kaikki.

- ap, 13v 'kympin tyttö'

Ja pussia- sanan kohdalla pitäis lukea pissis, mutta ennakoiva tekstinsyöttö vammaa.

Vierailija
12/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut pahaa selän takana?

Vierailija
13/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:46"]Ja tämänkin aloituksen teit tunnilla, sinä typerä murkku.
[/quote]Mulla alkaa koulu 9:45. ;)

Vierailija
14/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että luokassa ei 13-vuotiaan kiusaajanmieele mitään vikaa, ei tarkoita, etteikö opetaja voisi olla okeassa sanoessaan, että siellä on huono henki. Ja opettaejan velvollisuus on tehdä sellaiselle asialle jotain. Sä voit toki kieltäytyä auttamasta tai sit voit auttaa.

Vierailija
15/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:44"]Jätä pissis puhelimesi kotiin tästä lähtien, koulussa opiskellaan eikä leikitä puhelimella.
[/quote]

Lukiossa käytetään btw harvasen tunti kännykkää mm tiedon etsimiseen ihan opettajankin pyynnöstä. :) Ap, opettajalla ei ole mitään oikeutta nuuskia keskustelujasi. Älä näytä.

Terv. Lukiopissis jolla aina kännykkä mukana
[/quote]

En näyttänyt, joten urkki keskustelut toiselta ryhmän jäseneltä. Jeejee.

Vierailija
16/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:54"]Se, että luokassa ei 13-vuotiaan kiusaajanmieele mitään vikaa, ei tarkoita, etteikö opetaja voisi olla okeassa sanoessaan, että siellä on huono henki. Ja opettaejan velvollisuus on tehdä sellaiselle asialle jotain. Sä voit toki kieltäytyä auttamasta tai sit voit auttaa.
[/quote]

Miten voit tietää, millainen tilanne on ja olenko kiusaaja, kun et ole luokallani?

Vierailija
17/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:52"]Toisalta, whatsapp ei kuulu kirjesalaisuuteen, koska niihin ryhmiinhän voi liittyä kuka vaan muutenin. Tekstiton siis JULKAISUJA eili julkisia.
[/quote]

No höpöhöpö. Kyllä on totta että sinne pystyy luomaan ryhmiä mutta niihin KUTSUTAAN mukaan. Ei niihin kuka vain voi liittyä. Ensiksi pitää olla sen ihmisen numero tallennettuna osoitekirjassa ennen kuin pystyt keskustelemaan hänen kanssaan. Joten eivät todellakaan ole julkisia.

Vierailija
18/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaan huomaa, teillä on joku hampaissa ja luokanvalvoja selvittää ketkä on pääpiruja

Vierailija
19/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 08:44"]Jätä pissis puhelimesi kotiin tästä lähtien, koulussa opiskellaan eikä leikitä puhelimella. [/quote] Lukiossa käytetään btw harvasen tunti kännykkää mm tiedon etsimiseen ihan opettajankin pyynnöstä. :) Ap, opettajalla ei ole mitään oikeutta nuuskia keskustelujasi. Älä näytä. Terv. Lukiopissis jolla aina kännykkä mukana

[/quote]

Kerropa, mitä tietoa viimeksi hait niillä "harvase tunneilla" kännykästä. Kilautitko kaverille?

Vierailija
20/25 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyyntö mitään kirjesalaisuutta loukkaa, hassu. Se että lukisi väkisin/salaa on eri juttu.

Tais tosiaan olla kiusaamista niissä keskusteluissa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän