Ottaa päähän tylsä mies
Oikeasti. Voiko elämän käyttää vaan niin että istuu kaiket illat koneella itsekseen? Luulisi että sitä innostuisi terve nelikymppinen mies esim jostain reissusta tai muista aktiviteeteista perheensä kanssa, mutta ei? Miksi haluaa perheen, vaimon ja lapset jos ei ole valmis tekemään mitään niiden kanssa? Oikeasti en ymmärrä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tulee viihdyttää vaimoaan tämän sopivaksi katsomilla tavoilla.
Mitenkähän tuo nyt oikeesti meni. Nainen tehtiin miestä varten, eikä mies naista varten.
mies53v
Juu juu jep jep. Tuollaistahan ei enää nykynainen kuuntele. Ei ihme että suurin osa eroista on naisten aloitteesta.
Mistähän se mies sitten löytyy sen eron jälkeen? Kuulostaa vaikealta rastilta, näin vierestä kuunnelleena..
mies53v
Eihän kaikki miehet toki oli tuollaisia s-vinisteja. Etenkään nuoret.. Eron jälkeen löytyy mies kyllä jos sellaisen haluaa. Huonoa ei tosin kannata huolia, vahingosta viisastuneena. Mielummin siinä tapauksessa yksin.
Ei kuulosta vakuuttavalta. Valtaosaa naisista ei kiinnosta vegaani, ruoto tai tasa-arvo mies. Tonyn jutut on sinänsä hupaa, mutta kyllä tuossa piilee totuuden siemen. Lainaanpa hieman..
"Naiset kaipaavat miehisiä miehiä, mutta löytävät usein vain joko macho-tyyppisiä alistajia tai liian kilttejä nyhveröitä. Parisuhteen ongelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo, sanoo psykologi ja kirjailija Tony Dunderfelt."
mies53v
Tuo Tony on ihan vitsi, eikä ole ajatuksinensa enää tällä vuosikymmenellä. Kuten et taida sinäkään olla…
Pääasia, että naiset pitää
mies53v
Niin paljon että pitää ihan vauva-palstalla perjantai-iltana klo21 todistella tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex oli käsittämättömän tylsä. Mihinkään aktiviteettiin ei juuri suostunut.
Yhdessä oltiin 20 vuotta. Ei yhtään hotelliyötä tai reissua. Lasten kanssa tein reissut keskenään. Ravintolasyöminenkin nihkeää. Senkin tein lasten kanssa useimmiten. Elokuvissa käytiin perheenä muistaakseni kerran. Uimahallissa kaksi kertaa. Me oltiin lasten kanssa oma porukka. Mies oli joku ulkopuolinen. Päätin sitten ulkoistaa kokonaan.
Oikein. Mies sai vihdoin rauhan pirttihirmulta.
Pirttihirmulta?! Pyysin mukaan, ja mies kieltäytyi, joten lähdin sitten ilman miestä. En kai pirttihirmu ollut.
Alkoi vain tympimään jatkuva yksin tekeminen ja muutenkin yksin olo. Vaikka mies kotona oli niin olin yksin. Teki hyvinkin selväksi, että oli mielenkiintoisempaakin kuin oma vaimo tai perhe.
Tosiaan kun historiaa taakse katsoo niin mies oli hyvin vähän elämässäni mukana. Monet kerrat yksin festareilla, keikoilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tuo nyt oikeesti meni. Nainen tehtiin miestä varten, eikä mies naista varten.
mies53v
Mies on ihan onneton ilman naista. Toista se on toisinpäin..
Naisen saanti ei nykyään ole vaikeaa siihen tehtävään, mihin heitä yleensä tarvitaan. kiitos suomalaisen naisen.
mies53v
Ai ne ei olekaan liian nirsoja ja rima liian ylhäällä? Vain rikkaat laatikkopäiset kirurgilentäjät kelpaa? Jätkät vissiin sitten valehtelee kun rutisee täällä illat pitkät?
Olenko minä rutissut naisen saannista😗 Pikemminkin siitä, että naiset sais alkaa käyttäytymään arvolleen kuuluvalla tavalla.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53v
Juu juu jep jep. Tuollaistahan ei enää nykynainen kuuntele. Ei ihme että suurin osa eroista on naisten aloitteesta.
Mistähän se mies sitten löytyy sen eron jälkeen? Kuulostaa vaikealta rastilta, näin vierestä kuunnelleena..
mies53v
Eihän kaikki miehet toki oli tuollaisia s-vinisteja. Etenkään nuoret.. Eron jälkeen löytyy mies kyllä jos sellaisen haluaa. Huonoa ei tosin kannata huolia, vahingosta viisastuneena. Mielummin siinä tapauksessa yksin.
Ei kuulosta vakuuttavalta. Valtaosaa naisista ei kiinnosta vegaani, ruoto tai tasa-arvo mies. Tonyn jutut on sinänsä hupaa, mutta kyllä tuossa piilee totuuden siemen. Lainaanpa hieman..
"Naiset kaipaavat miehisiä miehiä, mutta löytävät usein vain joko macho-tyyppisiä alistajia tai liian kilttejä nyhveröitä. Parisuhteen ongelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo, sanoo psykologi ja kirjailija Tony Dunderfelt."
mies53v
Tuo Tony on ihan vitsi, eikä ole ajatuksinensa enää tällä vuosikymmenellä. Kuten et taida sinäkään olla…
Pääasia, että naiset pitää
mies53v
Niin paljon että pitää ihan vauva-palstalla perjantai-iltana klo21 todistella tätä?
Miten pe ilta eroaa normaaleista päivistä? No ihan sama, usko tai älä..
mies53v
Nyt kun mietin niin mies ei ole kyllä koskaan ollut kovin kiinnostunut minusta ihmisenä. Olen seurustellut aiemminkin ja ne miehet on olleet ihan erilaisia. Ne on kyselleet mistä pidän ja halunneet tutustua minuun eri tavalla alusta asti.. Mies ei ole kiinnostunut historiastani millään tavalla, vaikka olen tehnyt paljon kaikkea mielenkiintoista ennen kuin tavattiin, matkustellut ja asunut ulkomailla, tehnyt yhtä sun toista.. Joten onko niin että mies ei vaan ole kiinnostunut minusta? T. Ap
Tuollaisia ihmisiä on ketkä nauttii yksinolosta En tiedä miksi olet pariutunut ihmisen kanssa joka ei tykkää retkeillä jne. Esim. minä ja mies olemme kummatkin erakko kone "nörttejä" . Ja viihdytääm pelaillen yhdessä. Ei kiinnostaisi läjhteä tuonne ulos patikoimaan yms. Valitkaa samanhenkisiä kumppaneita niin ei ala ärsyttää.
Nää on taas näitä, kun mies ei muutukaan naisen oikkujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ihmisiä on ketkä nauttii yksinolosta En tiedä miksi olet pariutunut ihmisen kanssa joka ei tykkää retkeillä jne. Esim. minä ja mies olemme kummatkin erakko kone "nörttejä" . Ja viihdytääm pelaillen yhdessä. Ei kiinnostaisi läjhteä tuonne ulos patikoimaan yms. Valitkaa samanhenkisiä kumppaneita niin ei ala ärsyttää.
Mies vaikutti kyllä paljon mielenkiintoisemmalta ja menevämmältä silloin kun tutustuimme.. T. Ap
Mulla oli vaimo, joka touhusi kaiket ajat vain koirien kanssa. Sama juttu, miksi halusi perheen? Jätimme sen nartun.
Vierailija kirjoitti:
Nää on taas näitä, kun mies ei muutukaan naisen oikkujen mukaan.
Tuskin kukaan miestä on pakottanut perustamaan perhettä. Onhan toi aika ankeaa et hankitaan lapsia ja odotetaan että puoliso kasvattaa ja hoitaa..
Kirjoitinko minä tämän?? Aivan sama tilanne, paitsi talous on kunnossa. Toistaiseksi se on se, mikä ajaa minua eteenpäin. Kestän tylsää ihmistä, kun saan kuitenkin mukavuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän kuin ap:n mies ja välillä ihmettelen miten oma mies mua jaksaa. Käyn töissä ja iltaisin vaan makaan sohvalla. En jaksa tehdä mitään. Miehellä harrastuksia joka illalle ja myös viikonlopulle. Mulla ei muuta kuin työ, en vaan jaksa. Meillä kaksi lasta, toinen teini ja toinen vielä alakoulussa.
Olen ehkä aina ollut luonteeltani tämmöinen vässykkä, ehkä 20-35 vuotiaana jotain aktiviteettia jaksoin, nykyään nelikymppisenä en enää mitään. Ihan hävettää tämä olemukseni, mutta ei vain ole oikein voimia mihinkään. Itsetuntokin surkea.
En tiedä, miksi tämän kirjoitin. Ehkä vain osoittaakseni, että se passiivinen osapuoli voi olla myös nainen. Kärsin tästä itsekin, ehkä teidänkin miehetkin haluaisi olla jaksavaisempia, eivät vain pysty.
Jos teillä on edes joskus s eksiä, niin moni mies on ihan tyytyväinen niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun kuulostaa mun mieheltä. Ei häntä kiinnostaa tehdä mitään töiden jälkeen kun vaan just koneella oleminen ja lepääminen. Mutta sitten kun hän ei tee viikonloppuna töitä niin silti ei jaksa tehdä mitään kun on arkena tehty töitä nyt hän haluaisi lepää. Me ei käydä missään lasten ja hänen kanssa. Kun kaikki on turhaa hänen mielestä. Odotin että lapset kasvaa sen verran että pystyn menemään yksin kolmen lapsen kanssa niin en välitä enään miehestä. Alan tekemään juttuja lasten kanssa,nyt kun kuopuksella on loppumassa toi uhmaikä vaihe. En ymmärrä miten jaksaa olla niin tylsää ja elää semmonesta harmaata tylsäö elämä missä ei käydä missään ei tehdä mitään.
Mitä jos menisit töihin
Öö mä käyn koulussa ja teen samalla sijaisuuksia joten en mä istu kotona aamusta iltaan ja kärsin tylsyydestä, mutta niin kun tässä joku kirjoitti että miks haluaa hankkia lapsia jos ei edes jaksa tehdä yhtään mitään heidän kanssa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vähän kuin ap:n mies ja välillä ihmettelen miten oma mies mua jaksaa. Käyn töissä ja iltaisin vaan makaan sohvalla. En jaksa tehdä mitään. Miehellä harrastuksia joka illalle ja myös viikonlopulle. Mulla ei muuta kuin työ, en vaan jaksa. Meillä kaksi lasta, toinen teini ja toinen vielä alakoulussa.
Olen ehkä aina ollut luonteeltani tämmöinen vässykkä, ehkä 20-35 vuotiaana jotain aktiviteettia jaksoin, nykyään nelikymppisenä en enää mitään. Ihan hävettää tämä olemukseni, mutta ei vain ole oikein voimia mihinkään. Itsetuntokin surkea.
En tiedä, miksi tämän kirjoitin. Ehkä vain osoittaakseni, että se passiivinen osapuoli voi olla myös nainen. Kärsin tästä itsekin, ehkä teidänkin miehetkin haluaisi olla jaksavaisempia, eivät vain pysty.
Jos teillä on edes joskus s eksiä, niin moni mies on ihan tyytyväinen niin.
Reikään on tyytyväinen? Onko vähän tyhjä ihminen oikeasti?
No mikä nyt naisille kelpaisi. Tyytymättömyys geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt naisille kelpaisi. Tyytymättömyys geeneissä.
Niin, tyytymättömyys ilmeisesti sitä kun ei anneta kohdella kuin mitä tahansa likarättiä. Juu…
Vierailija kirjoitti:
Statuksen takia. Näyttää "pojille" ettei ole tuhkamuna.
Tätäkö se on? Ei vitsi nyt avioeropaperit menemään maistraattiin.. Riittää tämä p aska.
Mitä se siellä koneella sitten tekee?
Etkö ole ajatellut, ettâ hän on ehkä uupunut tai masentunut tms?